שתף קטע נבחר

רקטה שהתפוצצה בשדות נגב גרמה נזק לחממה

הירי מרצועת עזה נמשך הבוקר, רקטה פגעה בשטח חקלאי. לא היו נפגעים. בעלי החממה שספגה את הרקטה: "הפועלים שלי מפחדים ולא רוצים לעבוד"

יש מי שקורא לזה "טפטוף", אבל ביישובי הנגב המערבי נזכרו הבוקר (יום א') שהרקטות שנורות מרצועת עזה מסכנות חיים. בשטחי יישוב במועצה האזורית שדות נגב התפוצצה רקטה, שפגעה בשטח חקלאי וגרמה נזק לחממה. לא היו נפגעים.

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

פלסטיני הודה: הרעלתי משפחה "משנאת יהודים"

הולילנד: לקראת תחקיר, הפרקליטות רוצה להסתיר

וינוגרד: תקיפה באיראן - סכנה לעתיד ישראל 

 

הרקטה פגעה בחממה של בצלאל ברוכי. "לא הייתי בחממה בזמן הפגיעה", סיפר ברוכי, "אך התקשרו לעדכן אותי. זו פעם ראשונה שיש פגיעה באזור שלי, אבל אני כבר רגיל לזה, כי אנחנו תמיד שומעים את הבומים. העיקר שלא קרה כלום למישהו, זו השגרה שלנו". ברוכי הוסיף כי הוא עצמו אינו מפחד, אולם הפועלים שלו לא רוצים לעבוד וכעת הוא מנסה להרגיע אותם על מנת שיחזרו לעבודה.

 

בשבת לפנות בוקר תקף חיל האוויר שני מוקדי פעילות טרור בצפון רצועת עזה בתגובה לירי הרקטות ביום שישי, שאחת מהן פגעה בבית בשדרות. ביום חמישי נורתה רקטה לעבר מועצת חוף אשקלון.

 

בינתיים נראה שחמאס מנסה להרגיע את פעילי הטרור הקיצוניים. העיתון א-שרק אל-אווסט מדווח הבוקר מפי מקורות מצריים שהארגון "הבטיח לרדוף אחר הפעילים הקיצוניים

 בצד הפלסטיני של רפיח שמנסים מדי פעם בפעם לשגר רקטות מסיני".

 

במקביל האשים ארגון המזוהה עם הזרם הסלפי בעזה, "אנסאר בית אל-מקדס", שלושה בדואים בסיוע לישראל לחסל את אחד מפעיליו בחצי האי סיני בתחילת השבוע. אותו ארגון נטל את האחריות לירי של שני גראדים לעבר אילת לפני יותר משבועיים ואף פרסם תיעוד של ההכנות לפני השיגור.

 

בכיר מקומי בסיני אמר לפי הדיווח כי אין עד כה הוכחה לאותן ההאשמות של הארגון הסלפי, וכי החקירות של התקרית עדיין נמשכות. גורמים ביטחוניים בסיני מסרו כי פעילי ג'יהאד מסיני ועזה ניצלו את המנהרות המחברות בין שני צדי הגבול ואת התרופפות באבטחה מצד חמאס על מנת לבצע פעולות נגד הכוחות המצריים ונגד מטרות בתוך ישראל מתוך סיני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נזקי הרקטה בשדרות ביום שישי
צילום: זאב טרכטמן
מומלצים