שתף קטע נבחר

פוטין על פוסי ריוט: עדיף אורגיה - כי אפשר לנוח

בראיון לטלוויזיה עקץ הנשיא הרוסי את להקת "פוסי ריוט", שאחת מחברותיה השתתפה באורגיה שצולמה במוזיאון והועלתה לאינטרנט

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, התייחס בראיון טלוויזיוני לאורגיה שבה היו מעורבות חברות "פוסי ריוט" ואמר שיחסי מין בקבוצה עדיפים על התעלסות בזוג - בגלל שאז המשתתפים יכולים לצאת להפסקה. כך דיווח היום (ה') הטלגרף הבריטי.

 

 

בראיון ראשון מאז שנכנס לתפקיד, אמר פוטין לרשת RT הרוסית בשפה האנגלית כי "אלה שאוהבים סקס בקבוצה אומרים שזה עדיף מאחד על אחד בגלל שכמו בעבודה קבוצתית, אתה יכול לחתוך".

 

"הם עשו סקס קבוצתי במקום ציבורי". הנשיא פוטין (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
"הם עשו סקס קבוצתי במקום ציבורי". הנשיא פוטין(צילום: רויטרס)

 

הדברים נאמרו לאחר שהמנהיג הרוסי דיבר על אורגיה שבוימה במוזיאון הביולוגיה הממלכתי של מוסקבה ב-2008, שבה הייתה מעורבת נדז'דה טולוקוניקובה (22), אחת מחברות הלהקה "פוסי ריוט" שנכלאו לשנתיים במשפט פוליטי שעורר סערה בכל העולם בגלל שיר נגד פוטין שביצעו בכנסייה.

 

פוטין אמר שהוא לא יביע את דעתו על חומרת גזר הדין של שלוש חברות הלהקה. עם זאת הוא המשיך לתאר את האורגיה שאורגנה על ידי קולקטיב האמנות ווינה (מלחמה), שמחה בשעתו נגד משיחתו של דמיטרי מדבדב כיורשו של פוטין לכהונה אחת בקרמלין.

 

"הם עשו סקס קבוצתי במקום ציבורי", אמר הנשיא הרוסי, "זה היה, לדבריהם,

עניין שלהם; יש לאנשים זכות לעשות מה שהם רוצים כל עוד זה לא מפר את החוק, אבל כשעושים את זה בפומבי השלטונות צריכים להתייחס לזה".

 

נשיא רוסיה נוהג להתבטא ברוגע ולשחרר אמירות שכוללות עקיצה, והוא המשיך להתייחס לסקס הקבוצתי: "אני חוזר, זה עניין של כל אדם לעצמו, אבל כשמעלים את זה לאינטרנט זה, לדעתי, שאלה במחלוקת ונתון להערכה משפטית".

 

בזמן שחלק מהפרשנים סבורים שפוטין מאבד את זה, דבריו של הנשיא הרוסי עשויים להעיד על הביטחון שיש לו בעת שובו לכיסא המנהיג אחרי הפגנות ברחוב בשל בחירתו בפעם השלישית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
שוב עוקץ. ולדימיר פוטין
צילום: רויטרס
צילום: EPA
שנתיים בכלא. חברות "פוסי ריוט"
צילום: EPA
מומלצים