שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: שם המשחק - אין הגנה

הבעיות בחלק האחורי של הירוקים מדירות שינה מעיניו של ראובן עטר. גם נאחס הפציעות לא מוסיף. מה עושים עם הבלמים האיטיים, מי יעמוד מול ב"ש, והאם קובי דג'אני יהיה זה שיסגור את החור שהשאיר תמיר כהן. דוד בן שימול עושה סדר בבלאגן ההגנתי של חיפה

הצרות של ראובן עטר מתגברות. אחרי הפתיחה הצולעת של מכבי חיפה, שהסתכמה באפס נקודות מ-6 אפשריות, נוספו הפציעות הקשות של שניים מהבאנקרים של עטר בקו האחורי, השוער ניר דוידוביץ' והקשר האחורי תמיר כהן. עם כל הלחץ הזה צריך להתמודד המאמן הטרי של הירוקים. 

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

 

בנוסף לפציעות של דוידוביץ' וכהן, קיימת אכזבה גדולה מהמגן שמואל שיימן שהודח מההרכב אחרי משחק אחד, ומהבלם אנדרי פיליאבסקי. גם מהמגינים אייל משומר וטאלב טואטחה, מצפים להרבה יותר. עטר מצפה מהשניים ליותר אחריות, נחישות והקרבה. אם הם לא יביאו את מה שנדרש דגני יוזעק מהספסל על חשבון משומר, ובלית ברירה גם שיימן יחזור לשחק במקום טוואטחה.

 

עטר באימון. אין נקודות, יש פציעות  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עטר באימון. אין נקודות, יש פציעות (צילום: אורן אהרוני)

 

האכזבה מפילייאבסקי האיטי הובילה להאצת המו"מ עם בלם קרדיף דקל קינן, שעשוי להגיע השבוע לחיפה. גם קינן אגב, הוא לא מהבלמים המהירים של ישראל. על תומר בן יוסף, בלם קצת יותר מהיר משניהם, חיפה ויתרה והוא נחת בהפועל ת"א.

 

היחיד שבשלב זה מביא את הסחורה הוא אדין צוצאליץ', אבל זה לא עוזר כשהמיועדת לאליפות חוטפת 5 שערים בשני משחקים ממוצע של שער חובה כל 36 דקות.

 

דקל קינן במדי קארדיף. יגיע? (צילום: gettyimages imagebank) (צילום: gettyimages imagebank)
דקל קינן במדי קארדיף. יגיע?(צילום: gettyimages imagebank)

 

תהיו בטוחים שעטר עדיין לא יודע מי יהיה השוער שלו בבאר שבע במחזור הליגה הקרובה. אמיר אדרי שספג שלושער מול קריית שמונה למרות שלא היה אשם בכל השערים או בויאן שראנוב, עליו הוא ויתר בקיץ אבל השיבו לסגל בלית ברירה

בעקבות פציעתו של ניר דוידוביץ שייעדר עוד 6 שבועות לפחות.

 

ומה יהיה על הקישור האחורי? עטר היה מרוצה מאוד מתמיר כהן שעשה הכנה טובה, ושיחק טוב לטעמו במשחקי הליגה הראשונים. הוא תכנן להציב לידו את ג'ואל דמאו ולעבות את מרכז השדה, אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד, כהן מושבת לפחות ל-3 חודשים עם שבר בכף הרגל.

 

אביחי ידין. בתוכניות של חיפה  (עוז מועלם) (עוז מועלם)
אביחי ידין. בתוכניות של חיפה (עוז מועלם)

 

עטר חייב להתארגן עם קשר אחורי נוסף. למזלו גוסטבו בוקולי לא הסכים לעבור לסכנין והוא יוכל להשתמש בו. חוץ מזה חיפה, שמכסת הזרים שלה כבר מלאה, תוכל לצרף קשר ישראלי, כשהשמות המובילים הם קובי מויאל, קובי דג'אני ואביחי ידין. מהלך כזה יעלה לה לא מעט כסף, בכל מקרה זה יהיה הרבה יותר ממה שהייתה מוכנה לשלם על כל אחד מהם בקיץ.

 

לפחות מהחלק הקדמי עטר די מרוצה אם לא מכמות השערים 2 ב-180 דקות לפחות מכמות המצבים אליהם מגיעה הקבוצה, ומהעובדה שוויאם עמאשה יהיה כשיר למשחק מול באר שבע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ראובן עטר
צילום: עוז מועלם
מומלצים