שתף קטע נבחר

משחקי השבוע: להקפיץ כדורסל בסלון

קצב וכדור אמיתי נפגשים במשחק שכדי להצליח בו תצטרכו לדעת להקפיץ בין הרגליים, להעביר מאחורי הגב ולכדרר מול הטלוויזיה (שבקרוב כנראה תהיה שבורה). וגם חובבי האלימות משנות השמונים ישמחו עם הגרסה החדשה לדאבל דרגון, הצעירים יותר יתלהבו מגרסה חדשה של טקן

NBA Baller Beats

תאריך השקה: 11.9

פלטפורמות: Xbox360-Kinect

פיתוח: HB Games

הפצה: Majesco

 

משחק קצב-כדורסל ראשון מסוגו, נשלט קינקט, שפותח על ידי HB Games, שרוב פעילותם בעשור האחרון התרכזה בהסבות של משחקי ספורט של EA לפלטפורמות משניות.

 

עובד בדומה למשחקי ריקוד מבוססי קינקט כמו Dance Central, רק שבמקום לבצע תנועות ריקוד בהתאם למתרחש על המסך, השחקן צריך לבצע תרגילי שליטה בכדור.

 

 

 

NHL 13

תאריך השקה: 11.9 (ה-13 באירופה)

פלטפורמות: Xbox360,PS3

פיתוח והפצה: EA Sports

 

הגרסה השנתית של סדרת הוקי הקרח של EA. בניגוד לתשובתה השלילית לאלו שביקשו להכניס קבוצות ושחקניות כדורגל נשים ל-FIFA 13, החברה שילבה השנה לראשונה ב-NHL שתי שחקניות מקצועיות, אחת אמריקאית ואחת קנדית.

 

 

Tekken Tag Tournament 2

תאריך השקה: 11.9 (ה-14 באירופה)

פלטפורמות: Xbox360,PS3

פיתוח והפצה: Namco-Bandai

 

המשך ל-Tekken Tag Tournament מ-1999, וכמותו, ספין-אוף לסדרת הלחימה המפורסמת של נאמקו שבמרכזו קרבות שניים על שניים מתחלפים במקום אחד על אחד. מגיע עם כ-50 דמויות, רובן ידועות מההיסטוריה של הסדרה, ומנגנוני שיתוף פעולה מורחבים לצוותים הלוחמים.

 

גרסת Wii-U צפויה בהשקת הקונסולה או מעט אחריה.

 

 

 

Transformers: Fall of Cybertron - Dinobots Destuctor Pack

תאריך השקה: 11.9

פלטפורמות: PC.Xbox360,PS3

פיתוח: High Moon Studios

הפצה: אקטיביז'ן

 

DLC מולטיפלייר למשחק הרובוטריקים החדש. הוא מציע ארבעה גופי דיינובוטים, בהם גרימלוק, מנהיג החבורה, פלוס אפשרויות שדרוג מתאימות.

 

Double Dragon: Neon

תאריך השקה: 12.9

פלטפורמות: Xbox360,PS3

פיתוח: Wayforward Technologies

 

משחק חדש בסדרת דאבל דרגון הנוסטלגית, שבנוי כמו משחק מכות ממבט צד של סוף שנות השמונים, אבל מלבד מראה מודרני יותר גם מקדם את הנוסחה קרוב יותר לזמננו עם אפשרויות שיתוף פעולה מורחבות בין שתי הדמויות של לוחמי הרחוב שיוצאים להציל את חברתם מידי כנופייה.

 

 

למשל - דילמת האסיר בגרסת דאבל דרגון: שחקן אחד יכול לגשת וליזום High Five עם השחקן השני. תנועה שכזו תעביר בריאות מהשחקן שיש לו יותר לזה שיש לו פחות עד להשוואה ביניהם. מצד שני, כל אחד מהשחקנים יכול להפוך את ה-High Five ל-Low Five באמצע התנועה, ואם הוא יצליח בזה, הוא יגנוב יותר בריאות מהצד שני. הסיכון (מלבד לאבד חבר) - אם שני השחקנים בוחרים "לבגוד" עם Low Five, שניהם יאבדו בריאות.

  

Ghost Recon: Future Soldier - Raven Strike

תאריך השקה: 12.9

פלטפורמות: Xbox360,PS3

פיתוח והפצה: Ubisoft

 

חבילת הרחבה למשחק הפעולה הצבאי של יוביסופט, עם שלוש מפות משימה ומפת גרילה (הישרדות) אחת.

 

 

Fractured Soul: Deep Void

תאריך השקה: 13.9

פלטפורמות: 3DS

פיתוח: Endgame

 

משחק פלטפורמה-פעולה עצמאי, שהטריק בו הוא שההתרחשות מתחוללת בשני מימדים מקבילים, דומים אך לא זהים. דומה לאתחול של Giana Sisters, שלאחרונה מומן בקיקסטרטר, מבחינה זאת, רק שבמקרה הזה, על ה-3DS כפולת המסך, כל מימד מוצג במסך משלו והשחקן צריך לשחק בשניהם בו בעת.

 

 

 

 

FTL

תאריך השקה: 14.9

פלטפורמות: PC

פיתוח: Subset Games

 

משחק תפקידים-סימולציה עצמאי, בגרפיקה בסיסית, שביקש בקיקסטרטר 10,000 דולר - וקיבל 200,000.

 

Faster Than Light הוא משחק חקירת-חלל פתוחבו הדגש הוא לא רק על מה שקורה מחוץ לחללית - פגישות עם חייזרים, קרבות, נחיתה על כוכבים חדשים - אלא, גם  על מה שקורה בתוכה. כמו בפרק הממוצע של "מסע בין כוכבים", צריך לנהל את הצוות, לתקן את המנוע הכושל, לכבות שריפות שפורצות כתוצאה מפגיעה, להגן על הגשר מפולשים וכדומה.

 

יוצר מיינקראפט, מרקוס פרסון, התייחס ל-FTL כאחד ממקורות ההשראה למשחק החדש והשאפתני שהוא מפתח, 0x10C.

 

 

 

Black Mesa

תאריך השקה: 14.9

פלטפורמות: PC

פיתוח: מודרים

 

חידוש לא רשמי של קלאסיקת הפעולה מגוף ראשון Half-Life, על מנוע ה-Source, שנבנה מהבסיס עם גרפיקה חדשה, עיצובי מפות מורכבים יותר ותוספות למשחקיות.

 

 

החידוש, שהיה בפיתוח שמונה שנים, יהיה זמין להורדה מהאתר הרשמי שלו, כמו גם מקומות אחרים, בסוף השבוע, ויוכל לשחק אותו כל מי שיש לו לפחות משחק Source מסחרי אחד מותקן על המחשב (Half-Life 2, Left 4 Dead, Portal וכו').

 

Dungeon Gate

תאריך השקה: 14.9

פלטפורמות: PC

פיתוח: Wild Game Studios

 

משחק תפקידים-פעולה מגוף שלישי, בו הגיבור, יתום שאומץ על ידי קוסם וצריך להגן על הממלכה ממסע ההרס של אחיו התאום, מסוגל לחקות את הצורה והיכולות של כל יצור בו הוא נתקל בדרכו.

 

 

Joe Danger 2: The Movie

תאריך השקה: 14.9

פלטפורמות: Xbox360

פיתוח: Hello Games

 

Joe Danger הראשון היה משחק פעלולי אופנועים עצמאי, המשחק הראשון של אולפן Hello הבריטי, שנחל הצלחה לא רעה: לא ברמת Trials Evolution, שהוא דומה לגרסה יותר קומית שלו, אבל מכירותיו הגיעו לפחות ל-150,00 יחידות.

 

 

 

במשחק ההמשך ג'ו מגויס על ידי במאי סרטי פעולה להיות איש הפעלולים שלו, ומכאן - מגוון גדול ושובר עצמות של אתגרים בכלי רכב שונים ואקזוטיים.

 

Secret Files 3

תאריך השקה: 14.9

פלטפורמות: PC

פיתוח: Animation Arts

הפצה: Deep Silver

 

פרק שלישי בסדרת הרפתקאות גרמנית ששאבה את השראתה ממשחקי Broken Sword. כמו במשחקי סדרת המקור, שני גיבורים שנפגשו במקרה, מקס ונינה, נקלעים בכל פרק לתעלומה בעלת מרכיבים על-טבעיים שמאיימת על שלום העולם.

 

ב-GamersGate יש דיל הזמנה מוקדמת אטרקטיבי למשחק: מי שירכוש אותו לפני ה-14 יקבל בחינם את Lost Horizon, ההרפתקה הקודמת ועד כה, לפי הביקורות, הכי מוצלחת של המפתחים, Animation Arts.

 

 

Tryst

תאריך השקה: 14.9

פלטפורמות: PC

פיתוח: BlueGiant Interactive

 

משחק אסטרטגיה זמן-אמת מדע בדיוני: על כוכב רחוק, מלחמה פורצת בין האנושות לבין הגזע המכני איתו היא חלקה את עבודת כריית המחצבים במקום. המשחק פותח על ידי הצוות שיצר את משחק האסטרטגיה APOX, למי שמכיר, ומציע לשחקן יחיד שני קמפיינים משתי נקודות מבט, וקרבות מולטיפלייר לעד שמונה. הבטחתו היחודית ביותר היא לאפשר לשחקן להכריע בהחלטות שיהיו גורליות להמשך הסיפור והמשחק, לא פיצ'ר נפוץ במשחק אסטרטגיה.

 

 

 

War of the Human Tanks

תאריך השקה: 14.9

פלטפורמות: PC

פיתוח: Yakiniku

הפצה: Fruitbat Factory

 

משחק אסטרטגיה עצמאי משוגע מיפן, דומה במשחקיות בסיסית לסדרת Advance Wars. ביפן אלטרנטיבית של העתיד הקרוב, אימפריית Japon וממלכת Japon נלחמות על השליטה באיים היפניים ובעתיד האומה עם "טנקים אנושיים" ניתנים לשדרוג. כולל סיפור אנימה עם מספר סופים אפשריים, בהתאם להצלחת השחקן בקרבות.

 

 

 

Uprising 44: The Silent Shadows

תאריך השקה: 15.9

פלטפורמות: PC

הפצה: DMD Enterprise

 

משחק מלחמת העולם השנייה הראשון שמסופר מנקודת מבט פולנית מתרחש ב-1944, במהלך ההתקוממות בוורשה שבסופה הגרמנים חיסלו או הגלו את רוב אוכלוסיית העיר. השחקן הוא חייל ב-Home Army, המחתרת הפולנית, וצריך להילחם מגוף ראשון ולפקד על חיילים בפורמט של משחק אסטרטגיה בזמן אמת.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך המשחק
תגידו שלום לוואזה של אמא
צילום: מתוך המשחק
מומלצים