שתף קטע נבחר

מנסה בונסו בארץ: "רוצה להיות חלק ממכבי ת"א"

הסנטר הבריטי נחת בישראל והתייחס לחרושת השמועות על פציעתו: "מרגיש חזק ומאוד אופטימי, אלה היו שלושה שבועות קשים". על המטרות: "רוצה לחזור לפיינל פור"

כשעוד לא ברור אם ילבש העונה את מדי מכבי ת"א, פופס מנסה בונסו נחת בצהריים בארץ. כזכור, הסנטר הבריטי הוחתם בחודש שעבר, אבל עוד לפני שהגיע לישראל, התברר כי הוא פצוע ואף עבר ארתוסקופיה.

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

  

במועדון הצהוב לא אהבו את הדיווחים והשמועות שהגיעו על כך שכביכול השחקן לא יוכל לשחק העונה, מה עוד שגם דווין סמית' עבר אמש ארתוסקופיה וייעדר כחודש. במכבי ת"א הבהירו כי יחליטו לגבי מנסה בונסו רק לאחר שיעבור בדיקות רפואיות מקיפות ע"י הצוות הרפואי של הקבוצה.

 

כבר מתרגש. מנסה בונסו ואוהדי מכבי ת"א (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
כבר מתרגש. מנסה בונסו ואוהדי מכבי ת"א(צילום: עוז מועלם)

 

 

"אני מתרגש להיות פה ושמח שהגעתי לישראל. כבר מוכן לרגע שהעונה תתחיל", סיפר מנסה בנוסו. "מצפה כבר לחזור למגרש ולשחק . אלה היו שלושה שבועות קשים, אבל אני מקווה שהכל יסתדר ומצפה לעשות הכל ולעזור לקבוצה להגיע לפיינל פור בפרט ולהצליח בכלל. אלה היו המטרות שלי כשחתמתי במכבי ת"א ואלה המטרות שלי גם עכשיו".

 

"אני בשלבי שיקום ועומד בלוח הזמנים, כמעט בסוף ההחלמה", המשיך הבריטי. "נעשה עוד בדיקות ונראה, אבל אני מאוד אופטימי. אני אתן לקבוצה לקבוע אם אני כשיר או לא כי אני לא רופא, אבל אני מרגיש טוב וחזק ומאוד. רוצה להיות חלק ממכבי ת"א, להצטרף לאימונים ולקחת חלק במשחקים".

 

"כשחתמתי פה, אחת המטרות העיקריות שלי היו להגיע שוב לפיינל פור", הסביר מנסה בונסו. "עשיתי זאת לפני מספר שנים עם צסק"א מוסקבה וידעתי שאם אגיע למכבי ת"א, יהיה לנו צ'אנס טוב להגיע לשם שוב. זו היתה החלטה קלה עבורי לחתום במכבי כי אני רוצה פיינל פור, מה עוד שזה יהיה בלונדון, עיר הולדתי, אז זה נהדר מבחינתי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מנסה בונסו בנתב"ג
צילום: עוז מועלם
מומלצים