שתף קטע נבחר

קייט עירומה: ועכשיו גם בשבדיה ודנמרק

בזמן שהמגזין הצרפץי שפרסם את תמונות העירום החלקי של הדוכסית מקיימברידג' נאלץ למסור את התצלומים לרשויות, מגזינים בסקנדינביה יקשטו את דפיהם בחזה החשוף של קייט

בית המשפט בצרפת אסר על פרסום תמונות העירום של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, והשרביט עבר צפונה. מגזין רכילות בשבדיה פרסם היום (יום ד') את תמונות הטופלס של המלכה לעתיד, והעיתון המקביל אליו בדנמרק הודיע כי יעשה זאת בהמשך השבוע.

 

בחירות בארה"ב 2012 - לכל הכתבות של CNN ו-ynet

 

עוד חדשות מהעולם :

איי המחלוקת: סין נגד יפן - זה ייגמר במלחמה

האם כוחות אמריקניים אחראים לפיצוץ באיראן?

צפו: טורנדו אש מתרומם באוסטרליה

 

התמונות החושפניות של הזוג הצעיר כבר פורסמו בצרפת, באיטליה, באירלנד וברחבי האינטרנט, חרף מאמצי בית המלוכה למנוע זאת. המגזין השבדי Se & Hor (לראות ולשמוע) מפרסם את התמונות בזמן שבצרפת נפתחת חקירה פלילית לבדוק אם פרסום התמונות הוא בגדר הפרת הפרטיות.

 

התמונות שפורסמו לראשונה ב"קלוזר" הצרפתי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
התמונות שפורסמו לראשונה ב"קלוזר" הצרפתי(צילום: AFP)

קייט וויליאם מתקבלים באיי שלמה (צילום: AP) (צילום: AP)
קייט וויליאם מתקבלים באיי שלמה(צילום: AP)

 

"פרסום תמונות עירום של ידוענים בחופשה אינו דבר חדש עבורנו", אמרה קרינה לופטקוויסט, העורכת הראשית של המגזין השבדי. היא ציינה כדוגמא את השחקניות דמי מור ושרון סטון ואת הדוגמנית קייט מוס, שתמונותיהן הופיעו בעבר על דפי העיתון.

 

המגזין המקביל בדנמרק, Se & Hoer, יפרסם את התמונות במוסף מיוחד שיכילי 16 עמודים. העורך הראשי קים הנינגסן אמר כי לעיתון הוצעו 240 תמונות אך הוא החליט להשתמש רק ב-60 או 70 מתוכן. הוא סירב לומר מי מכר את התמונות לעיתונו וכמה שילם עבורן.

 

בינתיים בצרפת העביר "קלוזר", המגזין הראשון שפרסם את התמונות, את המקור הדיגיטלי שלהן לידי הרשויות. המגזין הכחיש את הדיווחים בתקשורת הבריטית שלפיהם משטרת צרפת פשטה על משרדיו בניסיון להתחקות אחר הצלם. בית משפט בצרפת קבע אתמול כי המגזין יחויב למסור את התתמונות תוך 24 שעות ואסר על המשך הפצתן בכל כלי התקשורת במדינה.

 

ביום שישי בבוקר פרסם המגזין הצרפתי "קלוזר" תמונות עירום של קייט בעמוד השער שלו תחת הכותרת "Oh My God". לטענת המגזין, התמונות צולמו בעת שהדוכסית מקיימברידג' ובעלה, הנסיך וויליאם,

שהו בחופשה בטירה בצרפת השייכת לאחיין של מידלטון, לורד לינלי. באתר המגזין הוזמנו הקוראים לרכוש את המהדורה בדוכנים: "התמונות שהעולם ציפה להם בקוצר רוח; הדוכסית מקיימברידג' טופלס".

 

ביום ראשון התפרסם במגזין הרכילות האיטלקי "CHI" סט צילומי עירום נוסף של הדוכסית - שלישי במספר. המגזין, בבעלותו של ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, פרש בגיליון מיוחד עשרות צילומים על פני 38 עמודי צבע, ונתן לפרויקט את הכותרת: "המלכה עירומה". בין היתר, השתמשו אנשי המגזין גם בתמונות הבודדות שכבר פורסמו בשבוע שעבר ב-"Closer" - גם הוא תחת שליטת ברלוסקוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמונה של קייט מתוך "CHI" האיטלקי
צילום: AP
הדוכסית בלבוש צנוע יותר במסגד במלזיה
צילום: AP
מומלצים