שתף קטע נבחר

אביחי ידין חתם במכבי חיפה לחמש שנים

ידין ירוויח כ- 200 אלף דולר בעונה הקרובה בחיפה. הפועל תל אביב תקבל 270 אלף יורו. אחרי בדיקת ה-MRI התברר כי הפציעה של ג'ואל דמאו אינה חמורה והוא יהיה סגל בשבת

אביחי ידין חתם במכבי חיפה לחמש שנים. אחרי שכבר היה קרוב למכבי תל אביב, אביחי ידין עובר למכבי חיפה. קשרה של הפועל תל אביב יהיה שחקנה של הקבוצה מהכרמל בחמש השנים הקרובות. ידין צפוי להשתכר כ-200 אלף דולר בעונה הקרובה, חיפה תשלם להפועל תל אביב 270 אלף יורו עבור השחקן.  

 

 

שעות לפני תום מועד ההעברות הלילה (ה') בחצות, הגיעו שתי הקבוצות להסכמות, ואחרי שגם תנאיו האישיים של השחקן סוכמו, הוא חתם בחיפה.  

 

אביחי ידין ויעקב שחר אחרי החתימה (צילום: אתר מכבי חיפה) (צילום: אתר מכבי חיפה)
אביחי ידין ויעקב שחר אחרי החתימה(צילום: אתר מכבי חיפה)

 

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"ידיעות אחרונות", חיפה פנתה לידין אחרי שקיבלה אישור מהפועל, ושמעה מהשחקן כי הוא כבר סגור במכבי ת"א, מה שהלהיט את הרוחות בין שתי התל אביביות ואף הביא לידי כך שהפועל הגישה קובלנה להתאחדות על פניית מכבי ללא אישורה לשחקן תחת חוזה.

 

ביממה האחרונה האיצה חיפה את המגעים עם ידין ובאי כוחו, גם בשל הפציעה של קשר הרכש ג'ואל דמאו שהגיע רק לאחרונה מבני סכנין.

 

עטר. היה רוצה לראות את ידין בכרמל (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
עטר. היה רוצה לראות את ידין בכרמל(צילום: אפי שריר)

 

דמאו צפוי להיות בסגל בשבת

פחות מיממה לאחר שהוצג במסיבת עיתונאים, ג'ואל דמאו נפצע באימון בברכו. תחילה חששו בקבוצה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס, אך בדיקת MRI שעבר הראתה כי הוא מתח את הרצועה בלבד. הרכש מבני סכנין יקבל זריקה וצפוי להיות בסגל למשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת.

 

שחקן רכש אחר, דקל קינן, יערוך הופעת בכורה מחודשת בחיפה במשחק הליגה הקרוב בקריית אליעזר. גם הקשר לירוי צעירי, שהוצג באותה מסיבת עיתונאים, צפוי לערוך הופעת בכורה ולהשתלב כמחליף. קינן יתפוס בהרכב את מקומו של אדין צוצאליץ', שהורחק ב-1:1 מול הפועל ב"ש, וישתף פעולה עם אנדריי פיליאבסקי.

 

"צירפנו שחקנים בעמדות שרצינו, אז זה לא משהו שבא בהפתעה", הסביר אתמול המאמן, ראובן עטר. "לירוי צעירי יוכל למלא את כל התפקידים

 במרכז השדה. דקל קינן כבר שיחק אצלי בנתניה בעבר, מאז הוא התקדם. אני מאוד שמח שהוא חזר, אני מאמין בו".

 

על הפתיחה העגומה של העונה אמר עטר: "במצב שלנו אנחנו צריכים ניצחון ראשון, ורק אז לטפס למעלה. אנחנו לא ראויים לדבר על מיקום ספציפי. אם צריכים להיות שינויים אז נעשה שינויים, אסור להתקבע. אני לא מפנה האשמות לבלמים וחושב שבמשחק מול אשדוד נשיג את הניצחון הראשון".

 

הבלם, דקל קינן, הגיב על דרישת חלק מהאוהדים להעביר את המספר 21 מתמיר כהן אליו, לאחר שבחר לשחק עם 24: "אני נרגש מהחזרה הביתה ומעריך את קבלת הפנים מצד הקהל של מכבי חיפה. חשוב לי להבהיר שהמספר 21 שייך לתמיר כהן. אני מכבד זאת ומתכון לשחק תחת 24. השיבה הביתה זה מה שחשוב, הרבה פחות מכך המספר".


פורסם לראשונה 20/09/2012 11:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אביחי ידין
צילום: מור שאולי
מומלצים