שתף קטע נבחר

משחקי השבוע: כדורגל ודובונים

פיפא 13 מגיע, הפנדות כובשות את WoW, החזירים של אנגרי בירדס מגיעים ומשחק תפקידים בשלושים שניות. זה יהיה השבוע שיהיה

FIFA 13

תאריך השקה: 25.9 (ה-28 באירופה)

פלטפורמות: PC,Xbox360,PS3,Wii,PS2,Vita,PSP,3DS,iOS

פיתוח והפצה: EA

 

יש כאלה שמחכים לזה כל השנה: גרסת סוף 2012 של פיפא היא, לפי ביקורות מוקדמות (ציון ממוצע 90), טובה יותר משמעותית אפילו מ-FIFA 12 המרשים.

 

 

 

Garshasp: Temple of the Dragon

תאריך השקה: 24.9

פלטפורמות: PC

פיתוח: Dead Mage

 

המשך ל-Garshaps: The Monster Slayer, חיקוי God of War של אולפן טקסני קטן - מורכב ממפתחים אירנים-אמריקאים - שיצא בשנה שעברה, בלי להרשים במיוחד את המבקרים (ממוצע 49).

 

ההמשך הוא פרולוג שמבוסס על אותו מנוע משחק ומתרחש באותו עולם המבוסס על המיתולוגיה הפרסית, לפני עלילת המשחק המקורי.

 

 

Darksiders 2: Argul's Tomb

תאריך השקה: 25.9

פלטפורמות: PC,Xbox360,PS3

פיתוח: Vigil

הפצה: THQ

 

הרחבת סינגלפלייר ראשונה למשחק הפעולה-הרפתקה; מי שהזמין את ה-Limited Edition יקבל אותה בחינם, שחקנים אחרים ישלמו 7 דולרים בעבור שני מבוכים חדשים עם בוסים חדשים וציוד לדרגות גבוהות.

 

 

 

Dead or Alive 5

תאריך השקה: 25.9 (ה-28 באירופה)

פלטפורמות: Xbox360,PS3

פיתוח והפצה: Tecmo-Koei

 

משחק חדש בסדרת הלחימה הסקסית/סקסיסטית של Tecmo, קרבות DoA 5 מבוססים על Interrupt-ים (סוג מכות X שמבטל סוג מכות Y במהלך ביצועו) וכמו Injustice, הוא מבטיח זירות לחימה אינטראקטיביות יותר מהנהוג בז'אנר.

 

 

Tokyo Jungle

תאריך השקה: 25.9 (יצא ביפן ביוני)

פלטפורמות: PS3

פיתוח והפצה: סוני

 

משחק להורדה בלבד מה-PSN, בו צריך לשרוד כאחד משמונים זני חיות בטוקיו עתידנית שלאחר היעלמות האדם. במצב הסיפור משלימים משימות בדרך לגלות מה קרה למין האנושי, בעוד במצב ההישרדות המטרה היא להחזיק מעמד כמה שיותר זמן תוך איסוף להקה של חיות שתגן על המנהיג הנשלט על ידי השחקן.

 

ביקורות מעורבות העניקו לגרסה היפנית של המשחק ממוצע ציונים של 72.

 

 

 

World of Warcraft: Mists of Pandaria

תאריך השקה: 25.9

פלטפורמות: PC,Mac

פיתוח והפצה: אקטיביז'ן-בליזארד

 

הרחבה גדולה רביעית של משחק התפקידים ההמוני הענק של בליזארד. במרכז ההרחבה - יבשת פנדריה חדשה, דמויית המזרח הרחוק, והפנדות הלוחמות שחיות בה.

 

 

Castle Crashers

תאריך השקה: 26.9

פלטפורמות: PC (יצא בעבר ל-360 ול-PS3)

פיתוח: The Behemoth

 

משחק לחימה הומוריסטי ממבט צד, שמכר יותר מ-3 מיליון עותקים על הקונסולות. נוצר על ידי צוות קטן ובראשו האיש שהקים את אתר הפלאש Newgrounds ויצר את משחק המכות המקוון הפופולרי, באותו סגנון ציור, "אני ואבא".

 

 

Bad Piggies

תאריך השקה: 27.9

פלטפורמות: iOS, Android (צפוי להגיע למחשב, Win Phone מאוחר יותר)

פיתוח: Rovio

 

משחק צד בסדרת אנגרי בירדס נותן לחזירים מקום במרכז ולשחקנים חופש לבטא את היצירתיות שלהם. כמו כל משחקי רוביו מאז אנגרי בירדס המקורי, מדובר במשחק פיזיקה, אלא שהפעם המטרה היא לבנות כלי רכב משלל חלקים שונים עד ביזאריים, שאז אמורים - אם יש בכם שמץ מליאונרדו דה-וינצ'י - לקחת את החזיר אל סוף השלב בשלום.

 

 

Carrier Command: Gaea Mission

תאריך השקה: 27.9

פלטפורמות: PC,Xbox360

פיתוח והפצה: Bohemia Interactive

 

רימייק של משחק פעולה-סימולציה-אסטרטגיה חלוצי משנות השמונים, שאפשר לשחקני קומודור 64, דוס ושאר פלטפורמות אותם ימים להוביל לקרב נושאת מטוסים עתידנית שהיא גם מפעל משייט שמסוגל לחצוב משאבים וליצור מהם יחידות ים, אוויר ויבשה, לפקד על כוחותיהם בקרב ולקפוץ לשליטה ישירה אל תוך כל אחת מפלטפורמות הנשק שבנו.

 

החידוש פותח על ידי יוצרי סדרת Arma בצ'כיה, וכמו המשחק הקלאסי מתרחש במפות פתוחות גדולות, הפעם על כוכב זר, במהלך מלחמה בין שני צבאות אנושיים על המשאבים שניתן להפיק ממנו; הוא גם כולל הפעם קמפיין עלילתי עם משימות רגליות.

 

 

Half-Minute Hero: Super Mega Neo Climax Ultimate Boy

תאריך השקה: 27.9

פלטפורמות: PC (קיים בגרסה בסיסית יותר על ה-360 וה-PSP)

פיתוח: Opus

הפצה: Marvelous Entertainment

 

"גיבור בחצי דקה", בגלגולו המקורי על ה-PSP, זכה לציונים טובים (ממוצע 84) עם צאתו ב-2009. אותו משחק הורכב משישה משחקוני תפקידים, אסטרטגיה ופעולה שצריך להשלים תוך שלושים שניות (עם יכולת לאפס את השעון תחת תנאים מסויימים בחלקם). גרסת המחשב החדשה, כפי שניתן להבין מהשם המוגזם שלה, הרחיבה משמעותית את המבחר, ותספק לשחקניה 60 מיני משחקונים כאלה שצריך לפתוח ולנצח תוך התקדמות בעלילה.

 

 

Might & Magic Heroes VI: Danse Macabre

תאריך השקה: 27.9

פלטפורמות: PC

פיתוח: Black Hole Entertainment

הפצה: Ubisoft

 

הרחבה, למיטב זכרוני שלישית, לפרק השישי בסדרת הירוז. כמו הקודמות היא מבטיחה סיפור חדש של "יותר מעשר שעות", הפעם לא בכיכוב גיבור אלא נבל, קוסם אל-מת בשם סנדרו שחוזר לנקום באלה שהגלו אותו ולהקים מחדש את אימפריית המוות שלו.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים