שתף קטע נבחר

לנדאו: "מכבי חזקה, אבל אנחנו בוטחים בעצמנו"

מאמן האלופה בטוח בעצמו לקראת המפגש הערב (20:50) נגד הטוענת לכתר, מכבי ת"א של אוסקר גרסיה. בראיין גרזיסיץ' יחזור לסגל, רוני פורוקארה חולה ובספק להתמודדות

האלופה עירוני קריית שמונה השלימה את הכנותיה לקראת המשחק החשוב מול מכבי ת"א, הערב ב-20:50 (שידור ישיר בערוץ 1). מאמן הקבוצה גילי לנדאו צפוי להמשיך בהרכב שפתח ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו בליגה האירופית.

 

  • לטבלת ליגת העל
  • חיפה מתרסקת, הפועל ת"א מובכת. צפו בתקצירי ליגת העל
  • שערוריית שיפוט באנפילד, תיקו דרמטי בין סיטי לארסנל. תקצירי הליגה האנגלית

     

    הקשר רוני פורוקארה נעדר מהאימון אתמול עקב חום גבוה וככל הנראה לא יכלל בסגל. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הקשר בראיין גרזיסיץ' שהחלים מהניתוח שעבר במיניסקוס ויתחיל את המשחק על הספסל.  לנדאו אמר לקראת המשחק: "מכבי ת"א קבוצה חזקה מאוד, אבל אנחנו בטוחים בכוחנו. יש לנו מה להציע".

     

    בראיין גרזיסיץ'. כמה שבק"ש התגעגעו אליו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
    בראיין גרזיסיץ'. כמה שבק"ש התגעגעו אליו(צילום: ראובן שוורץ)

     

    אתמול פורסם ב"ידיעות אחרונות" שהבעלים איזי שרצקי צפוי להציע לשוער דני עמוס שדרוג משמעותי, על מנת שיאריך את חוזהו בקבוצה. מנכ"ל עירוני ק"ש יוסי אדרי אישר שמתקיים מו"מ בין הצדדים ובמועדון מאוד רוצים לראות את השוער ממשיך.

     

    עוד ב-ynet ספורט:

     

    סוכנו של עמוס, דודו דהאן, אמר בעניין: " דני ישחק בעונה הבאה בחו"ל יש מספר הצעות מקבוצות שונות. בארץ ק"ש היא האופציה הבלעדית, כי יש הערכה גדולה על כל מה שהקבוצה נתנה לדני".

     

    מי יודע, אולי עמוס ויורנטה ייפגשו גם בעונה הבאה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    מי יודע, אולי עמוס ויורנטה ייפגשו גם בעונה הבאה(צילום: רויטרס)

     

    בעיה חדשה צצה בקבוצה לקראת המפגש עם ליון, ביום חמישי הבא במסגרת הליגה האירופית. עיריית ק"ש קבעה לאותו תאריך הופעה של שירי מיימון ושמעון בוסקילה, ובמועדון הכדורגל יש חשש שהאוהדים יעדיפו אותה על פני נסיעה לאצטדיון קריית אליעזר.

     

    הרכב משוער: דני עמוס; אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, דושאן מטוביץ'; רביד גזל, דן אייבינדר, אדריאן רוצ'ט, דרקו טאסבסקי; שמעון אבוחצירא, לאסלו לאנצ'ה.
    .

    שירי מיימון ושמעון בוסקילה. את מי יעדיפו האוהדים? (צילום: עומר שורץ) (צילום: עומר שורץ)
    שירי מיימון ושמעון בוסקילה. את מי יעדיפו האוהדים?(צילום: עומר שורץ)


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים