שתף קטע נבחר

דיווח: סמסונג מפתחת דפדפן סלולרי

מקור המקורב ליצרנית הקוריאנית טוען כי החברה מגייסת בימים האחרונים מומחי WebKit על מנת לפתח דפדפן סלולרי ממותג. אם הדברים נכונים, קשה להבין מה הסיבות העומדות מאחורי החלטה זו

 מרכז המחקר והפיתוח של סמסונג, שנמצא בעמק הסיליקון בארצות הברית, מחפש לשכור מומחי WebKit, לטובת בניית דפדפן אינטרנט סלולרי מתוצרת בית, כך מדווח Cnet. הוובקיט הוא למעשה לב או במנוע שמריץ את מרבית הדפדפנים המוכרים לנו היום. גוגל משתמשת בו בכרום, אפל עושה זאת בספארי, ו-RIM במכשירי הבלאקברי שלה. אותו דיווח יודע לספר לנו כי היצרנית הקוריאנית מעוניינת לבנות דפדפן אינטרנט חדש, במיוחד עבור מכשירי האנדרואיד שלה.

 

עוד ב-GSM

 

בקרוב גם דפדפן ממותג סמסונג?

השאלה העיקרית כאן, בשביל מה סמסונג צריכה דפדפן ייעודי? מרבית משתמשי האנדרואיד כיום עובדים עם הדפדפן המובנה, או עם כרום, ולמען האמת שניהם עושים עבודה טובה למדי. למעשה, הכרום של גוגל, שיצא רק בחודשים האחרונים ממצב "בטא", הוא הדפדפן הפופולרי ביותר בגוגל פליי, כך שהשיקולים של סמסונג יכולים להגיע דווקא מהעובדה שהיא מעוניינת למתג את האפליקציות שלה. יש לנו כבר את ה-S-Note, S-Pen, S-Calendar, S-Voice והרשימה נמשכת, האם בקרוב נקבל גם S-Web? אצל החברים הקוריאנים הכל אפשרי.

 

מצד שני, ידוע שסמסונג מייצרת את השבבים של עצמה לסמארטפונים, כך שאולי השאיפה היא ליצור התאמה מושלמת ככל הניתן בין הדפדפן לחומרה? מכשירי האנדרואיד בשוק רצים על שבבים של חברות שונות, ובמידה וסמסונג תבחר להשיק דפדפן תוצרת בית, היא תוכל לנצל טוב יותר את החומרה שהיא בעצמה מייצרת. הכל כאמור ספקולציות בלבד ואנחנו ממתינים להודעה רשמית מטעם החברה. עד אז, האנדרואידים שבינינו ימשיכו להנות מיכולותיו של הכרום הנפלא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים