שתף קטע נבחר

עטר: "השתחררנו, כבר שכחתי איך זה לנצח"

מאמן מכבי חיפה שחרר אנחת רווחה בסיום הניצחון הראשון של קבוצתו העונה, 0:2 על הפועל ר"ג והוסיף: "אנחנו עדיין בתחתית ולא שוכחים את זה". פרדי דוד: "היו לנו דקות לא רעות, אבל נגררנו לעצבים שלא לצורך". בהמשך: התקציר ב-ynet ספורט

יוצאים לדרך חדשה? אחרי פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה, השיגה הערב (שבת) מכבי חיפה ניצחון ליגה ראשון במחזור השישי כשגברה 0:2 על הפועל רמת גן משערים של דינו אנדלובו (43) ועידן ורד (92).

  

 

ומה קרה בשאר משחקי המחזור השישי בליגת העל?

 

הירוקים של ראובן עטר לא שיחקו טוב גם הפעם, אבל העיקר זה שלוש הנקודות שבכרמל מקווים שיוציאו את מועדון הפאר הישראלי לתקופה מוצלחת יותר.

 

אנדלובו וצעירי רצים לחבק את עטר לאחר כיבוש השער הראשון (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
אנדלובו וצעירי רצים לחבק את עטר לאחר כיבוש השער הראשון(צילום: ראובן כהן)
 

מי ששחרר אנחת רווחה בסיום היה כמובן עטר שאמר בסיום: "המחצית הראשונה היתה טובה. הגענו לשלושה ארבעה מצבים והיתה המשכיות. במחצית השניה השחקנים רצו מצד אחד לתקוף ומצד שני לשמור על התוצאה.

כבר שכחתי איך זה לנצח, אבל אנחנו עדיין בתחתית ולא שוכחים את זה. אין ספק שמשתחררים אחרי ניצחון ואני מאמין שעכשיו ניראה יותר טוב ונצא לסדרה טובה. חובת ההוכחה עלינו עכשיו".

 

לגבי המשך הדרך של הירוקים אמר המאמן: "יש לנו שבועיים להתכונן להפועל תל אביב. כמובן שיש דברים הרבה פחות טובים שהיו היום, אבל זה כתוצאה ממה שעברנו בחודש וחצי האחרונים. הבאנו ארבעה שחקנים לפני שבועיים וזה יצר מצב של תחרות על מקום בהרכב ובטופס. זו הרוטציה. לא נעים לי שאני צריך לא להלביש שחקנים טובים אבל אני צריך לבחור".

 

דוד במשחק נגד חיפה. ר"ג תנסה למצוא נקודות במגרש אחר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
דוד במשחק נגד חיפה. ר"ג תנסה למצוא נקודות במגרש אחר(צילום: ראובן כהן)

 

בצד המאוכזב של קריית אליעזר, היו הערב האורחים האדומים. מאמן הפועל ר"ג, פרדי דוד, אמר בסיום: "אני לא אוהב לדבר בדיעבד. אני רוצה לתקן את ההתנהגות של חלק מהשחקנים. אנחנו קבוצה טובה ושחקנים לא צריכים להגיב כמו היום. נגררנו לעצבים שלא לצורך. חבל, כי באנו רגועים עם ביטחון.

היו לנו דקות לא רעות במשחק, אבל זו בעיה בנחיתות מספרית בקריית אליעזר".

 

עוד על המשחק אמר דוד: "אם היינו כובשים שער אחד בעשרה שחקנים אולי היינו יכולים לעשות יותר מזה. ניסינו, אבל לא הלך. אנחנו חזקים מנטלית וההפסד הזה לא יוריד לנו את הביטחון. נמשיך לשחק כדורגל חיובי וניקח נקודות במקומות אחרים, הרבה יותר סימפטיים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
ראובן עטר
צילום: ראובן כהן
מומלצים