שתף קטע נבחר

אם הנרצח בצ'ק פוסט: רציתי להסתכל לו בעיניים

החשוד ברצח ולדימיר דרנוב במועדון בצפון הגיע לדיון בהארכת מעצרו בפנים גלויות. "רציתי לשאול אותו למה הוא עשה את זה", אמרה האמא בבכי. חבריו של החשוד: הוא לא חזר לעצמו מאז שהותקף לפני שנה

"רק רציתי להסתכל לו בעיניים ולשאול אותו למה הוא עשה את זה". כך אמרה הבוקר (יום ה') בבכי אמו של ולדימיר (וובה) דרנוב, שחקן כדורעף בן 23 מקריית אתא, שנרצח בסוכות בבוקר סמוך למועדון בצומת הצ'קפוסט.

 

 

כתבות נוספות בערוץ החדשות

 

הוריו של דרנוב, ליאוניד ומרינה, התקשו להסתיר את כאבם בדיון בבית המשפט. האם לא הסירה את מבטה מפניו של החשוד ברצח בנה, תושב חיפה בן 29, שהובא להארכת מעצר. בדיון הקודם, שנערך ביום שישי שעבר, כיסה החשוד את פניו ואילו הפעם הופיע לדיון בפנים גלויות. 

 

חבריו של דרנוב בבית המשפט, הבוקר  (צילום: אבישג שאר-ישוב) (צילום: אבישג שאר-ישוב)
חבריו של דרנוב בבית המשפט, הבוקר (צילום: אבישג שאר-ישוב)

 

השופטת שלומית ברסלב, מבית משפט השלום בחיפה, הורתה כי מעצרו יוארך בחמישה ימים, וכי יישלח להסתכלות במהלך ימי המעצר. פרטיו של החשוד עדיין אסורים לפרסום שכן הוא אמור לעמוד בפני מסדר זיהוי. השופטת ציינה כי מהחומר שבידי חוקרי הימ"ר עולה חשד סביר לביצוע הרצח.

 

קו ההגנה: "החשוד חש מאוים"

הסנגור, עו"ד תומר נווה, טען בדיון כי החשוד עצמו נפל קורבן לתקיפה מצד המנוח וחבריו בערב השנה החדשה. למחרת הגיש אחד מחבריו תלונה על המקרה במשטרה. לדברי נווה, לו הייתה המשטרה חוקרת את המקרה באותה עת, המקרה הנוכחי היה נמנע.

 

"במקרים כאלה תמיד המשטרה אומרת 'למה לא פנית אלינו', אבל במקרה הזה הוא כן פנה למשטרה, והתיק שכב על שולחנם של החוקרים עשרה חודשים, ולא נעשה בו כלום". הסנגור טען עוד כי החשוד החזיק את הסכין שכן היה מאוים. "הוא הותקף בעבר והותקף גם לפני הרצח ונחבט בפניו", ציין וטען להגנה עצמית של החשוד.

 

זירת הרצח מחוץ למועדון (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
זירת הרצח מחוץ למועדון(צילום: עידו ארז)

 

ידידיו של המנוח התקשו בתום הדיון להסתיר את כאבם לנוכח דברי הסנגור. "זה פשוט ביזיון שמציגים את וובה, שהיה אדם כל כך טוב, כאילו שהוא איזה שהוא בריון אלים", סיפרה בדמעות ידידתו, ורה. "הוא לא היה כזה. הוא היה אדם מקסים, שדאג להורים שלו, למד בלי סוף כדי להתקדם בחיים ולהצליח. הוא בכלל היה זה שהותקף גם באירוע הקודם".

 

היא הוסיפה כי "וובה היה חבר טוב ואדם טוב, והוא חסר לנו מאוד. אנחנו פשוט לא מעכלים שהוא חסר לנו, שאותו בן אדם שחשוד כרגע, לקח לעצמו את התפקיד של אלוהים והחליט מי יחיה ומי ימות".

 

חברו של החשוד: "תמיד התרחק מקטטות"

בני משפחתו של החשוד לא הגיעו לדיון, ולמקום הגיעו רק שלושה מחבריו. אמו של החשוד אמרה לאחר מעצרו כי אינה מאמינה שביצע את המיוחס לו וכי הוא "בן טוב". היא סיפרה כי היא חוששת מנקמה מצד חבריו של המנוח, והיא אינה מאמינה כי בנה מעורב ברצח.

 

אחד מחבריו הוסיף: "זה כאילו שבעשרת החודשים האחרונים משהו בו כבה. הוא כבר לא היה אותו בנאדם". החבר העיד כי הוא מכיר את החשוד עוד מהימים שבהם למדו בחטיבת הביניים, וסיפר כי הקטטה שבה הותקף החשוד הייתה מבחינתו נקודת משבר. "הוא בחור שכל החיים התרחק מקטטות ומוויכוחים", אמר. "מה שקרה הוא שהחבר שלי ישב עם חבר נוסף, ואחיו הצעיר של הבחור השני התקשר וסיפר שהם נמצאים במסעדה, ושתוקפים אותם. הוא קרא לו לעזרה".

 

לדברי החבר, החשוד וחברו יצאו למסעדה. "מיד כשהוא הגיע תקפו אותו בערך שמונה אנשים, הם ראו שהם לא מצליחים להכניע אותו בדרך הרגילה, אז הם זרקו אותו מרמפה בגובה של בערך שלושה מטרים על רצפה של בטון וברזל, עם הראש למעלה".

 

ממידע שהגיע ל-ynet עולה כי באותו לילה פונה החשוד לקבלת טיפול בבית החולים כשהוא סובל מחבלות בפניו ובחלקים נוספים של גופו. חבריו סיפרו כי מאז לא חזר לעצמו. לדבריהם, גם אם הם מתקשים להאמין שחברם ביצע את הרצח המיוחס לו, ברור להם שמקורו של האירוע באותו ערב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
החשוד ברצח בדיון קודם בבית המשפט
צילום: גיל נחושתן
קורבן הרצח ולדימיר דרנוב
מומלצים