שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם וראובן שוורץ

מורן רוט: "שמח שהגעתי למכבי ת"א בגיל הזה"

הגארד (30) יערוך מחר (20:45) הופעת בכורה ביורוליג עם הצהובים, שיתארחו במלאגה: "מתרגש, אביא את הנחישות שלי". ההתמודדות בספרד ושאר משחקי מכבי ת"א ביורוליג, יועברו בשידור חי ב-ynet ספורט - גם בסמארטפון ובטאבלט

מכבי תל אביב, שנחתה אמש (ג') בספרד לקראת משחקה הראשון ביורוליג מול מלאגה (יום חמישי, 20:45, שידור ישיר ב-ynet ספורט וערוץ 10), תערוך הערב את האימון המסכם לקראת ההתמודדות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

דווין סמית', שעדיין מתאושש מניתוח האורתרוסקופיה שעבר, לא נסע עם הקבוצה ולא ייקח חלק במשחק. לעומתו, מלקולם תומאס, שהצטרף לצהובים רק בשבוע שעבר, צפוי לקבל מספר דקות.

 

מכבי תל אביב. משחקי היורוליג בשידור ישיר ב-ynet ספורט (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מכבי תל אביב. משחקי היורוליג בשידור ישיר ב-ynet ספורט(צילום: עוז מועלם)

 

מי שלראשונה בקריירה יתמודד ביורוליג הוא מורן רוט, שלא הסתיר את התרגשותו: "זה משחק ראשון ביורוליג עבורי. זו התחלה חדשה ואני מאוד מקווה

שתהיה לנו שנה טובה. זה משחק קשה ראשון במלאגה ואני מתרגש, אבל אני מאמין שזה יעבור עד המשחק ומצפה שתהיה עונה מוצלחת".

 

הגארד הוסיף: "להגיע למכבי בגיל 30 זה שיא הקריירה. עברתי קריירה ארוכה בליגה הישראלית, זה לא קל אבל אני מתמודד עם זה. לאט לאט אני לומד, יש במכבי הרבה מאוד דרישות ורמה מאוד גבוהה של שחקנים. אני צריך תמיד להיות במיטבי, כי יש תחרות, אני משחק עם השחקנים הכי טובים שיש, עם המאמן הכי טוב שיש, במועדון שנותן את כל התנאים להצלחה".

 

מורן רוט. "מעריך את הרבה יותר להגיע למכבי בגיל כזה" (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
מורן רוט. "מעריך את הרבה יותר להגיע למכבי בגיל כזה"(צילום: מור שאולי)

 

רוט המשיך: "אני שמח אולי שהגעתי למכבי ת"א רק בגיל הזה, כי אני מעריך את זה הרבה יותר עכשיו וזה אתגר גדול בשבילי. יוגב אוחיון הצליח

משחקי מכבי ביורוליג
תאריך משחק
11.10 מלאגה (ח)
18.10 סיינה (ב)
25.10 שאלון (ח)
1.11 פרוקום (ב)
8.11 אלבה (ח)
15.11 מלאגה (ב)
23.11 סיינה (ח)
29.11 שאלון (ב)
6.12 פרוקום (ח)
13.12 אלבה (ב)

 בעונה שעברה בגדול, אני מקווה גם להיות ההפתעה הטובה. אני מאמין בעצמי, אבל אי אפשר לדעת לאן דברים יתפתחו. מקווה שאהיה פה כדי לעזור לקבוצה, כמו תמיד וכמו בכל מקום שאני נמצא בו ובכל קבוצה שהייתי. אני מקווה להביא למכבי את הנחישות שלי ואת האהבה שלי למשחק".

 

"זה המאני טיים עכשיו. היו לנו טורנירים בצרפת ובגרמניה מול קבוצות מצוינות. התמודדנו מול קבוצות יורוליג ואני חושב שנהיה מוכנים למשחק מחר במלאגה. לוקח זמן להתחבר, אנחנו קבוצה חדשה וגם דווין סמית' נפצע, מלקולם תומאס רק הגיע. היו לנו גם שחקנים שהגיעו מאוחר כמו יוגב אוחיון, גיא פניני וליאור אליהו וגם ניק קיינר מדלי וגיורגי שארמדיני, אבל אנחנו נתמודד עם המצב".

 

רוט והחברים החדשים. "זה המאני טיים עכשיו" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רוט והחברים החדשים. "זה המאני טיים עכשיו"(צילום: עוז מועלם)

 

לסיום, אמר רוט: "אני תמיד מתמודד עם הביקורות. אני חושב שמסתכלים עליי כעל מישהו בשל, מישהו שכבר הראה משהו ולא מישהו שצריך לבוא ולהוכיח מה הוא יודע. אני מרגיש שהביאו אותי לפה כי מאמינים בי ויודעים מה אני יכול לתרום ואני מאמין שאני אראה את זה גם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר מכבי ת"א
מורן רוט
צילום: אתר מכבי ת"א
מומלצים