שתף קטע נבחר

נואש מהמשטרה, ביקש שקט מהשכנים - והותקף

ודים מרחובות, אב לפעוטה, לא נרדם בגלל מסיבה שערכו שכניו. לאחר ששיחה למוקד 100 לא הועילה, הוא הגיע לתחנת המשטרה, אך ניידת לא נשלחה. לאחר שפנה לחוגגים, הותקף ונפצע קל: "בעטו, הכו ורדפו אחריי לרחוב"

זה היה יכול להסתיים כמו הרצח של גדי ויכמן. שוב תלונה על רעש, שוב אב שביקש להשתיק את החוגגים בגלל ילדתו שרצתה לישון, שוב המשטרה התעלמה. התוצאה, הפעם - מכות יבשות ופינוי לבית חולים. ודים, תושב רחובות, טוען כי התקשר למשטרה פעמיים, ואף הגיע פיזית לתחנה, אבל השוטרים הגיעו רק אחרי שהוא הותקף על ידי שכניו. בתגובה מסרו במשטרה: "הטיפול היה מקצועי".

 

 

כתבות נוספות בערוץ החדשות

 

בשבוע שעבר התקיימה בשכונה במרכז רחובות מסיבה שלוותה במוסיקה רועשת. ודים, תושב השכונה ואב לפעוטה בת שנה וחצי, התקשר למוקד המשטרתי ודיווח על הרעש. אחרי 10 דקות, כשהמשטרה לא הגיעה, הוא ניגש לבית שבו נערכה המסיבה. "ביקשתי מהם שינמיכו את המוסיקה כי הילדה לא מצליחה להירדם", סיפר בשיחה עם ynet.

 

אך החוגגים לא נענו וכעבור 10 דקות נוספות רעייתו התקשרה שוב למשטרה וביקשה שישלחו ניידת כדי לפתור את הבעיה. אך אף ניידת לא הגיעה. בסביבות 23:30 פנה ודים שוב לחוגגים וביקש להנמיך את המוסיקה, אך נענה בשלילה. הוא החליט לא לוותר, נכנס למכונית ונסע לתחנת המשטרה ברחובות. "נכנסתי בסערה ואמרתי לשוטר שהתקשרנו פעמיים ושישלחו ניידת כי אי אפשר להמשיך ככה. הוא אמר לי שישלחו ניידת".

 

ודים חזר לביתו, אבל המוסיקה לא פסקה. הוא החליט בפעם השלישית לבקש שקט מהחוגגים. "הגעתי לשער של הבית, ובגלל שלא שמעו אותי נכנסתי לחצר וביקשתי שינמיכו את המוסיקה", סיפר. "אחד מהם דחף אותי, החזרתי לו דחיפה, אבל אז קפצו עליי איזה 20 איש והתחילו לתקוף אותי.

 

"הם עשו בי לינץ'"

"בהתחלה עוד ניסיתי לעמוד על הרגליים, אבל אז מישהו חנק אותי והפיל אותי לרצפה, כשכל השאר בועטים בי ומכים אותי בראש. התקפלתי בצורת כדור, כדי שלא אפגע בצורה קשה. הם ממש עשו בלי לינץ'. כל בעיטה יכולה הייתה לגרום לי לאיבוד הכרה או יותר גרוע מזה. בסוף, מישהו מהם נפל, אז קמתי וניסיתי לברוח. עוד עשרה מהם רדפו אחריי החוצה לרחוב".

 

למזלו של ודים שכנה שראתה את המהומה התקשרה למשטרה והניידת שהגיעה למקום מצאה אותו כשהוא נמלט מהחבורה עם חולצה קרועה. "השוטר עצר אותי ושאל מה קרה, אשתי והילדה הגיעו למקום ופחדתי עליהם, אז לא רציתי להתלונן באותו הרגע".

 

זה היה יכול להסתיים הרבה יותר גרוע ()
זה היה יכול להסתיים הרבה יותר גרוע

 

ודים פונה לבית החולים קפלן, שם אבחנו כי הוא סובל ממכות יבשות. הוא נצטווה לנוח בביתו שבעה ימים וכשיצא מבית החולים הגיע לתחנת המשטרה והגיש תלונה. "אם המשטרה הייתה מגיעה בפעם הראשונה שהתקשרתי כל זה לא היה קורה", אמר.

 

במשטרה אמרו כי ביצעו בדיקה מקיפה של האירוע. בתחילה טענו כי אין תיעוד לתלונותיו של ודים, אחר כך אמרו שלא הגיע לתחנת המשטרה ולבסוף אמרו כי יבדקו את האירוע ביסודיות. בתגובה שנמסרה ממרחב שפלה נאמר "על פי בדיקה יסודית שבוצעה, ניידת משטרה חברה למתלונן באותו ערב, המתלונן סירב לשתף פעולה ולהגיש תלונה. למרות חוסר שיתוף הפעולה מצדו האירוע טופל באופן מקצועי". 

 

"ברור שהבן שלהם דקר"

בדיון שנערך הבוקר בבית משפט המחוזי בבאר שבע בעניינו של עדן אוחיון, מסרו באי כוחו את המענה לכתב האישום שהוגש נגדו. אוחיון הודה בדקירה אך לא התייחס לסלע המחלוקת במשפט, בנוגע לשאלה אם מדובר בהריגה או שמא, כפי שנכתב בכתב האישום, ברצח.

 

במסדרונות בית המשפט התגלע עימות בין בני משפחת אוחיון לנציגי התקשורת, לאחר שביקשו שלא יתעדו את נוכחותם במקום. אלמנתו של ויכמן טענה לעומתם: "התפוח לא נפל רחוק מהעץ, ברור שהבן שלהם דקר". 

 

בהכנת הידיעה השתתף נרי ברנר
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניידת משטרה, ארכיון
צילום: מאיר אוחיון
החבלות על גופו של ודים
מומלצים