שתף קטע נבחר

מגולדפינגר לגולדיגר: נערות בונד - איפה הן היום?

מי התחתנה עם חיפושית, מי בחרה דווקא בצייר ישראלי ומי כינתה את 007 "חזיר שובניסטי"? לכבוד חגיגות ה-50 של סרטי ג'יימס בונד, יצאנו למסע בין נערותיו של הסוכן האגדי - אז והיום

כבר חמישים שנה שג'יימס בונד מפתה אותן להתמסר אליו, והן איכשהו נשבות בקסמו ומושלכות לכלבים, לכרישים או לפיראנות החביבים על אויביו. 23 סרטים (+1 סורר) שהופקו תחת הפרנצ'ייז הארוך בתולדות הקולנוע, ובונד לא מצא לעצמו מערכת יחסים רצינית. דופק וזורק, מחליף כמו גרביים, וכאלו כידוע לא חסר. לא שזה מנע מהטובות בבנות הקולנוע העולמי להידפק על הדלתות, להגיש מועמדות, בתוספת קורות חיים וגם תמונה - זה הרי מה שקובע.

 

 

לרגל יציאת סרט ג'יימס בונד החדש "סקייפול" וחגיגות היובל ל"ד"ר נו" שחנך את הסדרה, הנה הן צועדות לפיכם - נערות בונד. עם קורות חיים ותמונה - זה הרי מה שקובע: איך שהן נראו אז, ואיך היום.

 

אורסולה אנדרס: "ד"ר נו", 1962

אורסולה אנדרס אז והיום בגיל 76 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
אורסולה אנדרס אז והיום בגיל 76

 

תואמת בריג'יט בארדו משוויץ נחשבה לאחת הנשים הסקסיות בעולם, והצטיידה בתו תקן ככזו כשנישאה ב-1957 לקולנוען ג'ון דרק (אחרי הגירושים ב-1966 המשיך עם לינדה אוואנס ובו דרק). מי שלא השתכנע צפה בה בסצינה הבלתי נשכחת מ"ד"ר נו" כהאני ריידר על חוף בג'יימיקה, כשהיא יוצאת מהים עם ביקיני לבן וקונכיות בידיה (הפרשנות הסימבולית שלכם). משם נדדה לחוף ים אחר במכסיקו, לצד אלביס פרסלי ב"עליצות באקפולקו" (1963).

 

למרות שאנדרס השתתפה בפארודיה על סרטי בונד "קזינו רויאל" מ-1967 (לצד דיוויד ניבן), במאי "ד"ר נו" טרנס יאנג לא נעלב וליהק אותה גם ל"שמש אדומה" שביים עם צ'ארלס ברונסון. במקביל היא התנסתה בסרטים שובבים באיטליה וצצה כאפרודיטה ב"התנגשות הטיטאנים" (1981) בעיצומו של רומן עם פרסיאוס, הלא הוא הארי המלין. השניים חלקו בן אחד, אך מאז פרידתם ב-1982 אנדרס חיה עם לורנצו ריספולי האיטלקי.

 

דניאלה ביאנקי: "מרוסיה באהבה", 1963

דניאלה ביאנקי אז והיום בגיל 70 ()
דניאלה ביאנקי אז והיום בגיל 70

 

הדוגמנית האיטלקיה לוהקה לסרט בונד השני לאחר שהגיעה לגמר מיס תבל ב-1960. עם רזומה כזה גם ניסיון דל במשחק הספיק כדי למנותה בגיל 21 כסוכנת הרוסיה טטיאנה רומנובה לצד שון קונרי, ועד היום היא נחשבת לצעירה בין נערות בונד. היא לא התמידה בקריירה ופרשה ב-1970 לטובת חיי המשפחה לצד בעלה המיליונר (איטלקי גם הוא), אחרי שהספיקה גם היא להשתתף בפארודיה ברוח בונד "Operation Kid Brother" - הפעם לצד ניל קונרי, אח של...

 

הונור בלקמן: "גולדפינגר", 1964
הונור בלקמן אז והיום בגיל 87 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
הונור בלקמן אז והיום בגיל 87

 

אחרי ביאנקי הצעירה, בלקמן לוהקה ל"גולדפינגר" כשהיא בת 38 (המבוגרת מבין נערות בונד). היתה לה תחרות קשה על הסט עם שירלי איטון וטניה מאלט, שגילמו את האחיות מאסטרסון (השם ייקום דמן) בסרט, אבל די בשם הדמות שגילמה - פוסי גאלור - כדי לקדמה בזכרוננו כטייסת הסקסית. בניגוד לקודמותיה, בלקמן הגיעה עם נסיון מכובד בטלוויזיה ובקולנוע עם הופעות בסדרה הבריטית "הנוקמים" והיה לה גם ניסיון בג'ודו, שעזר לה לשרוד את גולדפינגר.

 

אחרי "גולדפינגר" הקליטה אלבום כזמרת ובמקביל שיחקה בתפקידים רבים ("שאלאקו" לצד קונרי, ו"יומנה של בריג'ט ג'ונס") וגם כיום היא נשארת פעילה עם הופעות בפרקים של "Dr Who" ובסרט "I, Anna". את המרץ שלה אפשר לייחס אולי לכך שאחרי שתי מערכות נישואים כושלות בצעירותה, נותרה רווקה עם שני ילדים שאימצה בשנות ה-60.

  

קלודין אוגר, "כדור הרעם"

קלודין אוגר אז והיום בגיל 71 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
קלודין אוגר אז והיום בגיל 71

 

עוד מועמדת למיס תבל, הפעם מצרפת. היא לא זכתה, אך התנחמה בנישואיה בגיל 18 לבמאי הצרפתי פייר גספר-הואי שקידם אותה בזירה הקולנועית עם "האיש במסכת הברזל" שיצר. כדומינו דרוול ב"כדור הרעם", היא מופיעה בקולה של המדבבת ניקי ואן דר זיל ששייפה את מבטא הצרפתי שלה. הופעתה כנערת בונד וגם כנערת שער בפלייבוי לאחר מכן, פתחו לה צוהר גם אחרי גירושיה והיא הופיעה בכוחות עצמה בסרטים צרפתיים ואיטלקיים ("Black Belly of the Tarantula" למשל לצד ברברה באך, אליה נגיע בהמשך). ב-2008 התאלמנה מבעלה השני, איש עסקים בריטי. 

 

מיה האמה: "אתה חי רק פעמיים", 1966

מיה האמה אז והיום בגיל 68 ()
מיה האמה אז והיום בגיל 68

 

שוויצרית, איטלקיה, בריטית ועכשיו יפנית: האמה השתלבה ב"אתה חי רק פעמיים" בגיל 23, אך מאחוריה היו כבר עשרות סרטי מפלצות יפנים. במקור נבחרה לגלם דמות משנית, אך לפני הצילומים החליפה תפקידים עם חברתה אקיקו וואקאביאשי וקודמה למשבצת נערת בונד קיסי סוזוקי. האם הבמאי לואיס גילברט שם לב לחילופין? לא בטוח. ההבדל היה ניכר כשהוחלפה בגלל מחלה על ידי אשתו של קונרי, דיאנה סילנטו, בסצינות השחייה.

 

אחרי החשיפה לקהל הבינלאומי, נחשפה גם בפלייבוי ביחד עם וואקאביאשי כשהיא ללא בגדים. זה לא עזר לקידום הקריירה שלה בהוליווד (בין השאר בגלל האנגלית הצולעת שלה - גם אותה דיבבה ואן דר זיל) והיא שבה למולדתה, שם השתתפה במספר סרטים ואף פנתה לכתיבת ספרים וליצירת אמנות, בה היא עוסקת כיום.

 

דיאנה ריג: "בשירות הוד מלכותה", 1969

דיאנה ריג אז והיום בגיל 74 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
דיאנה ריג אז והיום בגיל 74

 

ריג היתה בזמנו סמל סקס לגברים וסמל פמניסטי לנשים, ולכן לא ברור איך היא מתייחסת כיום לתפקידה כתרזה דה-וינצ'נזו, בת מאפיונר שהיתה לאשתו היחידה של 007. אחרי שג'ורג' לזנבי נעלם מחייה (ומחיי כל אוהדי בונד), נישאה לצייר הישראלי מנחם גפן, ממנו התגרשה ב-1976 אחרי שלוש שנות זוגיות. ב-1982 נישאה למיליונר ארצ'י סטרילינג והתגרשה גם ממנו אחרי שמונה שנים.

 

עם קריירה כמו שלה, מי צריך גברים? יש לה הרבה במה להתגאות בזכות עצמה, בעיקר בסדרות הטלוויזיה "הנוקמים" ו-"Dr Who" (אליה תשוב לצד בתה רייצ'ל סטרלינג) וגם ב"משחקי הכס" כאולנה רדווין. בואו נקווה שהיא תמשיך בפעילותה הענפה, למרות שלעשן 20 סיגריות ביום כפי שהיא מעידה על עצמה, מקטין את הסיכויים לכך. 

 

ג'יל סנט ג'ון: "יהלומים לנצח", 1971
ג'יל סנט ג'ון אז והיום בגיל 72 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
ג'יל סנט ג'ון אז והיום בגיל 72

 

והנה היא - נערת בונד האמריקנית הראשונה, שהיא במקרה גם יהודיה כשרה (שמה המקורי ג'יל אופנהיים) אך פוחזת. היא נישאה לראשונה בגיל 16, התגרשה ונישאה שוב שלוש שנים לאחר מכן. מערכת היחסים השניה גם היא לא ארכה זמן רב. בגיל 27 היא נרשמה כנשואה בשלישית ושנתיים לאחר מכן שוב עדכנה את הסטטוס לגרושה - כך שהיא היתה יכול להתמסר לקונרי ב"יהלומים לנצח" כמבריחת היהלומים טיפני קייס, וגם במיטתה מאחורי הקלעים.

 

סנט ג'ון וקונרי ניהלו רומן קצר ובכך הוא הצטרף למועדון החברים המכובד שלה שכלל את המוזיקאי ביל האדסון, שחקן הבייסבול היהודי הנודע סנדי קופקס, ג'ק ניקולסון ופרנק סינטרה. הפעם היא התאפקה ושמרה את הטבעת לשחקן רוברט ווגנר, לו נישאה ב-1990 אחרי שמונה שנות זוגיות. ומה היא עשתה חוץ ממערכות יחסים? לא יותר מדי, אבל אפשר לראות אותה בסרטים "האוסקר" (1966) ו"השחקן" של רוברט אלטמן (1992).

 

ג'יין סימור: "חיה ותן למות", 1973

ג'יין סימור אז והיום בגיל 61 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ג'יין סימור אז והיום בגיל 61

 

המפיקים הארי סלצמן ואלברט ר. ברוקולי ראו כי טוב וליהקו עוד יהודיה ל"חיה ותן למות" בתפקיד כוהנת הוודו סוליטייר (בשירותו של הנבל בגילומו של יפת קוטו, גם הוא יהודי), שחנכה את רוג'ר מור כבונד החדש. סימור היא בת אצולה בריטית, ואת הופעת הבכורה הקולנועית שלה עשתה במיוזיקל "Oh! What a Lovely War" של ריצ'רד אטנבורו מ-1969. שנתיים לאחר מכן נישאה לבנו והתגרשה ממנו לא הרבה אחרי, מנהג שהפכה להרגל גם בנישואיה השניים.

 

כמו סנט ג'ון, גם בקורות חייה של סימור ארבעה בעלים - האחרון בהם, השחקן ג'יימס קיץ', נמצא לצדה גם היום וחולק איתה שני ילדים (ועוד שניים מבעלה השלישי, דיוויד פלין). היא שיחקה את בת שבע ב"סיפורו של דוד" (1976) וכיכבה ב"סקרלט פימפרנל" (1982), אך זכורה יותר מכל בזכות הופעותיה הטלוויזיונית ב"מלחמה וזיכרון" ההיסטורית ובתפקידה כד"ר קווין. בד בבד פתחה בקריירה מוצלחת ככותבת ספרי יעוץ לאהבה, חיים טובים וכו'.

 

בריט אקלנד: "האיש עם אקדח הזהב", 1974
בריט אקלנד אז והיום בגיל 70 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
בריט אקלנד אז והיום בגיל 70

 

בשנה בה יצא "גולדפינגר", התפרסמה אקלנד כ"גולדיגר", אחרי שנישאה לשחקן פיטר סלרס שהיה מבוגר ממנה ב-17 שנה. אבל השבדית הוכיחה את נאמנותה כשתמכה בו לאורך ארבע שנים קשות עד למותו מכשל לבבי. בדרך הם הספיקו לעשות שלושה סרטים ביחד, אך לא ילד - בנה הבכור ניק הוא תוצאה של רומן עם המפיק המוזיקלי לו אדלר. משם נסחפה לסצינת הרוקנ'רול בחברת רוד סטיוארט וסלים ג'ו פנטום (הצעיר ממנה ב-19 שנה), אבי בנה השני.

 

לפני שגילמה את מרי גודנייט התמימה לצד כריסטופר לי (הוא "האיש עם אקדח הזהב"), השתתפה איתו בסרט האימה "איש הקש". אחרי בונד, הפכה אקלנד לסלבריטי נוצצת וכיכבה בתפקידים פתייניים כמו זונה בסרט "סקנדל" (1989). ב-2004 היתה זו שרליז ת'רון שגילמה אותה בסרט "חייו ומותו של פיטר סלרס".

 

ברברה באך, "המרגל שאהב אותי", 1977 

ברברה באך אז והיום בגיל 65 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ברברה באך אז והיום בגיל 65

 

באך האמריקנית ידועה בציבור בזכות נישואיה לרינגו סטאר, אבל בניגוד לאקלנד, אלו הגיעו אחרי שכבר עשתה שם לעצמה כמרגלת הרוסיה אניה אמסובה ב"המרגל שאהב אותי". לפני שמתופף הביטלס גילה אותה, חלקה זוגיות עם איש העסקים האיטלקי אוגוסטו גרגוריני, איתו חיה בארצו עד לפרידתם ב-1975.

 

היא הגיעה לסרט של בונד עם רקע בקולנוע הטראש האיטלקי, אך לטענתה הוא עדיף על דמותו של הסוכן הבריטי הג'נטלמן אותו כינתה: "חזיר שובניסט שמשתמש בנשים כמגן נגד קליעים". מאז הופיעה בסרט "איש המערות", שם פגשה בסטאר. ביחד פיתחו השניים בעיית התמכרות לאלכוהול ונכנסו יחדיו למרכז גמילה באריזונה, ממנו יצאו מחוזקים. באך אף השלימה לימודי פסיכולוגיה ופיתחה תוכנית לגמילה עצמית.

 

לויס פיילס: "מונרייקר", 1979

לויס פיילס אז והיום בגיל 65 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
לויס פיילס אז והיום בגיל 65

 

פיילס נולדה עם כפית כסף בפה, בת למשפחה טקסנית עשירה - מה שבוודאי סייע לקידומה בשואו-ביז. היא פרצה כדוגמנית, והופיעה בתפקידים משניים ב"כך היינו" לצד רוברט רדפורד, איתו המשיכה גם ל"גטסבי הגדול". אחרי שהתמחתה כאסטרונאוטית כד"ר גודהד, חזרה לשורשיה הטקסניים כהולי - מושא אהבתו של ג'יי.אר בסדרה "דאלאס". ב-2001 לקתה בסרטן השד, ונלחמה במחלה בגבורה. בגיל 65 היא משמשת כפרופסור באוניברסיטת יוסטון. 

 

קרול בוקה: "לעינייך בלבד", 1981

קרול בוקה אז והיום בגיל 55 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
קרול בוקה אז והיום בגיל 55

 

היא היתה מועמדת ל"מונרייקר" בתפקיד של פיילס (שהיתה מועמדת לפני לתפקיד של באך ב"המרגל שאהב אותי"), אך נדחתה ולוהקה לתפקיד מלינה הבלוק שאיבדה את הוריה וחוברת לבונד וחיים טופול שלנו במאבק בנבל יווני. היא באה דווקא עם רקע איכותי מסרטו זוכה האוסקר של לואי בוניואל "תשוקה אפלה", אך המשיכה על מסלול הדוגמנות כפרזנטורית של שאנל, ועל הדרך חלקה סרטים וזוגיות עם ז'ראר דפרדייה. בניגוד לארבעה גברים אחרים בחייה, היא מעולם לא היתה נשואה לו. 

 

מוד אדמס: "אוקטופוסי", 1983 

מוד אדמס אז והיום בגיל 67 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
מוד אדמס אז והיום בגיל 67

 

לפי בונד אתה חי רק פעמיים, וכך גם במקרה של מוד אדמס השבדית, שאחרי שהומתה כאנדראה אנדרס ב"האיש עם אקדח הזהב", היתה לאשה היחידה ששבה כנערת בונד מובילה בדמותה של אוקטופוסי המיסטית (במקביל כיכבה קים בייסינגר לצד שון קונרי ב"לעולם אל תאמר לא" שלא נכלל בסדרת בונד הרשמית). שנתיים לאחר מכן הגיחה כניצבת ב"רצח בעיניים". מלבד סרטי בונד, יכולה להתגאות אולי בהשתתפות בסרטים "רולרבול" ו"טאטו", וגם בניהול חברת קוסמטיקה בארצה. אחרי גירושיה מהצלם רוי אדמס, נישאה לשופט צ'ארלס רובין איתו היא חיה גם כיום. 

 

טניה רוברטס: "רצח בעיניים", 1985

טניה רוברטס אז והיום בגיל 57 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
טניה רוברטס אז והיום בגיל 57

 

רוברטס התחילה כהבטחה גדולה ואסתטית בסוף שנות השבעים, אולם מלבד השתתפות במספר סרטי קאלט ("Tourist Trap") ומספר סדרות כושלות, לא הצליחה לפרוץ ככוכבת. זה קרה לה כשלוהקה ל"מלאכיות של צ'ארלי" כמחליפתה של שלי האק. כשהסדרה הבלשית החיננית ירדה, נדרשה רוברטס לחשוף טפח-טפחיים בסרטים אקזוטיים כמו "שליט החיות" ו"שינה מלכת הג'ונגל". זה לא עזר לקדם את מעמדה כשחקנית ראויה, אך סלל דרכה לבונד כסטייסי סאטון ההיסטרית.

 

13 שנה לאחר מכן הצטרפה ל"שנות ה-70" בתפקיד אמה של דונה, ובפרק אחד אירחה את אדמס, קריסטינה ווייבורן וברברה קררה (נערות בונד משניות) לאיחוד שכזה. בעקבות מחלת בעלה התסריטאי בארי רוברטס, פרשה מהסדרה וסעדה אותו עד למותו ב-2006 אחרי 32 שנות נישואים - ככל הנראה שיא בקרב נערות בונד.

 

מרים ד'אבו: "007 באיזור המסוכן", 1987

מרים ד'אבו אז והיום בגיל 51 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מרים ד'אבו אז והיום בגיל 51

 

את הצ'לנית הסלובקית קארה מילובי שמסתבכת עם ה-KGB מגלמת ד'אבו הצרפתיה-אנגליה, נכדתו של הגנרל הגיאורגי הגולה גיורגי קיווינטדזה שהיה ממתנגדי המשטר הסובייטי במדינה. במקביל לפריצתה לצד טימוטי דלטון בסרטו הראשון כ-007, הפציעה בתמונות עירום בפלייבוי, עליהן מיהרה להתחרט, ובצדק: הדבר לא קידם אותה בעולם הקולנוע ומלבד "גרסת בראונינג" (1994), שיחקה לרוב בסרטי טראש. ב-2002 כתבה ספר שסוקר את תופעת נערות בונד, ושנה לאחר מכן הפכה לנערתו של הבמאי הבריטי יו האדסון ("מרכבות האש"), והוא עמד לצדה כשעברה ניתוח מוח לפני חמש שנים.

 

קרי לואל, "רשיון להרוג", 1989

קרי לואל אז והיום בגיל 51 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
קרי לואל אז והיום בגיל 51

 

יותר משנודעה כנערתו של בונד (בגילומו של דלטון), לואל מוכרת בציבור כאשתו הנוכחית של גיר, ריצ'רד גיר (בעלה השלישי אחרי הצלם ג'ון סטמבר, והשחקן גריפין דאן). את ההתמחות שלה בשואוביז ערכה בצעירותה כדוגמנית מצליחה, ודילגה לתחום המשחק ב-1986 עם סרט האקשן "Dangerously Close". שלוש שנים לאחר מכן קודמה כסוכנת CIA לצד בונד, אך משם רק דעכה. למעט השתתפותה ב"חיות רעות" לצד ג'ון קליז ו"נדודי שינה בסיאטל", לא נרשמו פסגות בקריירה. למעט כמובן החתונה עם גיר ב-2002.

 

איזבלה סקורופקו: "גולדן איי", 1995

איזבלה סקורופקו אז והיום בגיל 42 ()
איזבלה סקורופקו אז והיום בגיל 42

 

דלטון עזב ופירס ברוסנאן השרמנטי החליפו כדי לפגוש את סקורופקו - ילידת פולין שהתחנכה בשבדיה. אחרי שכבשה את מצעדי הפזמונים בארצה, והקסימה כדוגמנית ושחקנית, היא נבחרה לגלם את נטליה סימונובה, המתכנתת הרוסיה מ"גולדן-איי".היא התחתנה עם כוכב ההוקי קרח בן ארצה מריוש צ'רקבסקי, ואחרי גירושיהם, נישאה בשנית לאזרח אמריקני. עם זאת, גרעין ההצלחה שלה נותר בשבדיה, שם חזרה להופיע כזמרת ותגיש בקרוב את תכנית "טופ מודל" של שבדיה.

 

מישל יאו: "מחר לנצח", 1997

מישל יאו אז והיום בגיל 49 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מישל יאו אז והיום בגיל 49

 

הנה לכם נערת בונד אקזוטית - הדוגמנית ילידת מלזיה, שהיתה לתושבת הונג קונג והפכה לכוכבת סרטי אקשן (בראשם "נמר דרקון" זוכה האוסקר הזר) בזכות שילוב של מראה ומיומנויות באמנויות לחימה מזרח אסיאתיות. ב"מחר לנצח" גילמה מרגלת סינית שחברה לבונד וזכתה לשבחים על תפקידה זה. בשנה שעברה לעומת זאת התנכלו שלטונות בורמה לאחר שגילמה את סאן סו מתנגדת השלטון ב"The Lady" של לוק בסון, ועקב כך גורשה מהמדינה. יאו, מיס מלזיה לשעבר, היתה נשואה למיליונר דיקסון פון, וכיום לנהג המירוצים לשעבר ז'אן טודט הצרפתי. 

 

דניס ריצ'רדס: "העולם לא מספיק", 1999

דניס ריצ'רדס אז והיום בגיל 41 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
דניס ריצ'רדס אז והיום בגיל 41

 

לריצ'רדס היפהפיה היתה תחרות קשה על הסט עם סופי מרסו החושנית, אך כד"ר כריסמס ג'ונס היא מועדפת על הצרפתיה המרשעת. בונד הוא אדם קר חסר התחשבות? ריצ'רדס למדה כי במציאות המצב יכול להיות נורא הרבה יותר, כשנאלצה להתמודד עם צ'ארלי שין - בן זוגה בין השנים 2002-6, והתפרצויות הזעם שלו. אלו לא הפסיקו גם אחרי גירושיהם, והשניים חלקו סכסוכים משפטיים מכוערים שכללו בין השאר מאבק על השתתפות שתי בנותיהן בסדרת הריאליטי "Denise Richards: It's Complicated". לאחרונה השלימו השניים ואף שיתפו פעולה בסדרה של שין, "Anger Management".

 

ריצ'רדס הוכיחה שלמדה משהו משין בתקרית שקרתה בנובמבר 2006 בקנדה, עת נאבקה בצלמי פפראצי על מרפסת והשליכה מטה שני לפטופים שהביאו לפציעתם של אישה בת 80 וגבר בן 91. זה בוודאי לא הוסיף לקריירה הלא יותר מדי מרשימה שלה, שנעה בין סרטי ז'אנר האימה לקומדיה, אבל בלי תפקיד גדול באמת. בשנה שעברה אימצה בת תינוקת, שהחזירה את האם לכותרות מדורי הרכילות.

 

האלי ברי: "למות ביום אחר", 2002

האלי ברי אז והיום בגיל 46 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
האלי ברי אז והיום בגיל 46

 

לרגל חגיגות ארבעים השנה ל"ד"ר נו" הקדיש הבמאי לי טמאהורי מחווה לסצינה הקאנונית של אורסולה אנדרס יוצאת מהמים בלבוש צבעוני חדש בדמותה של האלי ברי - נערת בונד האפרו-אמריקנית הראשונה. עם מעמד מבוסס כאחד הנשים הסקסיות בתבל וגם כשחקנית איכותית מהופעתה ב"מונסטר בול" (עליו זכתה באוסקר) כשנה לפני, לוהקה כסוכנת ג'ינס הלוהטת - עזר כנגדו של בונד. היא באה מוכנה עם רקע מסרטי אקשן כסטורם מ"אקס-מן", ב"דג חרב", ועוד.

 

לצערה, ברי היתה מעורבת גם באקשן מסחרר בחייה - על הכבישים. ואחרי שני מקרים של תאונות פגע וברח, נשפטה ונגזרו עליה עבודות שירות ועונש מאסר על תנאי. מי שתמך בברי בתקופה זו היה הזמר אריק בנה, שעזר לה גם להתאושש מגירושים טראומטיים לכוכב הבייסבול דיוויד ג'אסטיס ואימץ איתה בת. אחרי פרידתה מבנה, חלקה זוגיות ותינוקת עם הדוגמן גבריאל אוברי, וכיום היא יוצאת עם השחקן הצרפתי אוליביה מרטינז, שלאחרונה הציע לה נישואין.

 

אווה גרין: "קזינו רויאל", 2006

אווה גרין אז והיום בת ה-32 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
אווה גרין אז והיום בת ה-32

 

עידן בונד הרגיש רחמנא ליצלן בגילומו של דניאל קרייג התחיל ב"קזינו רויאל" לצד הבנקאית וספר לינד, בה התאהב ואותה שכל. בכבוד זה זכתה אווה גרין - צרפתיה מצודדת ממוצא שבדי, שנחשפנו אליה (והיא אלינו) ב"החולמים" של ברנרדו ברטולוצ'י ב-2003. הגילוי של האוצר הנדיר הזה משך אליו במאים ומפיקים רבים, אולם גרין נשארה צנועה בפעילותה ולא מרבה להשתתף בסרטים - בטח לא הוליוודים. כן אפשר להתהפנט ממנה ב"ממלכת גן עדן" של רידלי סקוט (שם פגשה את האקס מרטון צסוקאס), "רחם" של בנדק פליגאוף, "צללים אפלים" של טים ברטון ובקרוב גם בסרט ההמשך של "300".

 

אולגה קוריולנקו: "קוואנטום של נחמה", 2008

אולגה קורילנקו אז והיום בגיל 32 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
אולגה קורילנקו אז והיום בגיל 32

 

אחרי האובדן שחווה, בונד מתנחם בזרועותיה של קאמיל מונטס הבוליביאנית, שמגולמת בכלל על ידי האוקראינית קורילנקו. כמו מילה יובוביץ' לפניה,

היא פסעה על מסלול הדוגמנות בדרך לאירופה, ואחרי שהבליחה בקליפ של סיל "Love's Divine", הרשימה רבים בגיחות ראשונות בסרטים צרפתיים וגם ב"היטמן" שם גילמה בעצמה סוכנות רצחנית, ומשם נסללה דרכה ל"קוואנטום של נחמה" - הופעה שהרגיזה רבים ברוסיה וגרמה לגאווה גדולה באוקראינה מולדתה. את הזוהר הסובייטי הזה הביאה גם לסרטו של דני לרנר "קירות" ב-2009, בו היא מככבת כזונה-מחסלת לנינט טייב, הנערה של נערת בונד.

 

קורילנקו ממשיכה לנסוק בקריירה המתעצמת שלה גם כיום. היא נכללת בסרטו החדש של טרנס מאליק "To the Wonder", ובעתיד הלא רחוק גם לצד טום קרוז במותחן המדע בדיוני "Oblivion". עכשיו כשהוא פנוי, מי יודע? אולי הם עוד יתאחדו והיא תשאיר מאחור את הצלם הצרפתי סדריק ואן מול ואיש העסקים האמריקני דמיאן גבריאל להם היתה נשואה.

 

(צילומים: Gettyimages, MCT)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוג'ר מור עם בריט אקלנד ומוד אדמס ב"איש בעל אקדח הזהב"
לאתר ההטבות
מומלצים