שתף קטע נבחר

יורוליג: הפסדים לסיינה ואנאדולו

האלופה האיטלקית שנמצאת בבית של מכבי ת"א, הופתעה בבית על ידי אלבה ברלין 92:82. ג'ורדן פרמאר והטורקים הפסידו באיטליה 80:75 לארמאני מילאנו. 78:85 לריאל מדריד על פאו, 23 נק' לרודי פרננדז. ברצלונה גברה 60:72 על באמברג

ערב המשחקים השני של היורוליג יצא הערב (ו') לדרך, עם הניצחון המשכנע של ברצלונה 60:72 על באמברג, במסגרת המחזור הראשון בבית ד'.

 

ים שערים בעמודי התקצירים של ynet ספורט:

    

קבוצתו של צ'אבי פסקואל שהגיעה בעונה שעברה לשלב הפיינל הפור ונעצרה בחצי הגמר, סגרה סיפור במשחק כבר ברבע הראשון עם 9:26 דורסני על הנציגה הגרמנית השנייה במפעל היורוליג. משם, המשחק הפך לגארבג' טיים אחד ארוך.

 

 
 

פיט מייקל מול פיליפ ניומן מבאמברג (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פיט מייקל מול פיליפ ניומן מבאמברג(צילום: AFP)

 

המצטיין בשורות בארסה היה אנטה טומיץ', הרכש החדש מריאל מדריד, שסיים עם 12 נק' ו-9 ריב'. אליו ברשימת הקלעים מצטרפים גם פיט מייקל עם 12, ארזם

 לורבק עם 11 וסי ג'יי וואלאס עם 10. שאראס שיחק 11 דקות, קלע 4 נק' ואיבד שלושה כדורים. בשורות הגרמנים הצטיים בוסטיאן נאכבר עם 20 נק'.

 

במשחק נוסף בבית, גם בשיקטאש לא התקשתה כשהביסה 65:81 את פרטיזן בלגרד. פטריק כריסטופר היה המצטיין עם 25 נק', כשגם קורטיס יירלס ניפק משחק יפה עם 15 נק'. ולדימיר לוציץ' קלע 18 נק' עבור המפסידים.

 

 

 (צילום: עוז מועלם וראובן שוורץ )
(צילום: עוז מועלם וראובן שוורץ )

 

ערב של הפתעות

בבית של מכבי ת"א נרשמה הפתעה ענקית, כשאלבה ברלין ניצחה בחוץ את היריבה העיקרית של הצהובים על ראשות הבית, סיינה, 82:92.

 

רבע שלישי ענק של הגרמנים (20:27), נתן את הפער הודות למשחק קבוצתי מצוין. 6 שחקנים של ברלין סיימו בדאבל פיגרס, כשהבולט בהם היה דושון ווד (15). למרות משחק טוב של מוס דייויד (17 נק'), האיטלקים פותחים את העונה האירופית בהפסד בית מביך.

 

הפתעה גדולה נוספת נרשמה בבית ג', שם ארמאני מילאנו גברה על אנאדולו אפס הפייבוריטית, עם 16 נק' של אקס מכבי ת"א, קית' לנגפורד. יאניס בורוסיס היווני שהגיע הקיץ לאיטליה, היה לוהט עם 23 נק' ו-7 ריב'. כוכבים כמו ג'ורדן פרמאר (19 נק') וסאשה וויאציץ' (9 נק'), לא הספיקו.

 

סופו הצטיין, אבל ריאל ניצחה

כל ההפתעות של הערב, שמו בצד את המשחק המסקרן של הערב, כשריאל מדריד גברה 78:85 על פנאתינייקוס.

 

המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל רבע שלישי פנטסטי עם 16:24 לבלאנקוס, הודות לרודי פרננדז שבמשחקו הראשון ביורוליג, בקדנציה החדשה שלו בריאל מדריד קלע 23 נק' עם שלוש שלשות. ניקולה מירוטיץ' תרם 18 נק', כשגם סרחיו יול ניהל מצוין את המשחק עם 15. סופוקליס שחורציאניטיס הצטיין אצל היוונים עם 23 נק' ו-6 ריב'.

 (צילום: עוז מועלם וראובן שוורץ )
(צילום: עוז מועלם וראובן שוורץ )


פורסם לראשונה 12/10/2012 20:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים