שתף קטע נבחר

פיאט וג'יפ משתעשעות בשיפורים לקראת SEMA

זו כבר מסורת: תערוכת השיפורים הגדולה בלאס וגאס, מושכת גם את יצרניות הרכב הגדולות. קונצרן קרייזלר למשל, יציג מבחר דגמים משודרגים

מותגי פיאט וג'יפ מבית קרייזלר, יציג בתערוכת SEMA שתיערך בנובמבר מספר רעיונות לשדרוג דגמים קיימים. זאת לאחר שבשנים האחרונות יותר ויותר יצרניות מזהות את הפוטנציאל, ומציגות בתערוכת השיפורים הגדולה של לאס וגאס דגמים מעניינים.

 

פיאט 500C ביץ' קרוזר ()
פיאט 500C ביץ' קרוזר

 

השנה תציג למשל פיאט גרסה מיוחדת של ה-500C (קבריולה). זו תקבל את הכינוי ביץ' קרוזר (Beach Cruiser), עם עיצוב הפונה לחובבי גלישת גלים, שידעו ודאי להעריך את הבאגי-סטייל עם מרכב רחב ב-30 ס"מ מהדגם הרגיל, וגגון ייעודי להובלת... ניחשתם נכון, גלשנים. הביץ' קרוזר מצוידת גם בחישוקים קלים רחבים, שעוצבו במיוחד.

 

ג'יפ רנרלר סנד טרופר ()
ג'יפ רנרלר סנד טרופר

 

דגם שני של קרייזלר בתערוכה, יהיה גרסה מיוחדת של ג'יפ רנגלר. מותג השטח יציג את הסנד טרופר (Sand Trooper, חייל חולות), גרסת שטח קיצונית של הרנגלר הוותיק. כאן יש מנוע המי (HEMI) בנפח 5.7 ליטר עם 375 כ"ס, כמו גם מרווח גחון מוגדל ב-13 ס"מ, חישוקים וצמיגים ענקיים.

 

במיטב מסורת SEMA, שני הדגמים לא צפויים להגיע לייצור סדרתי. מטרתם להדגים את יכולת השדרוג של חטיבת השיפורים של קרייזלר, מופאר (Mopar). מי שיחפוץ, יוכל לרכוש חלק נרחב מהשיפורים שמוצגים בהן בנפרד, ולהפוך את המכונית שלו לדומה או אף זהה לדגם התצוגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ה-500C המשופרת
גם הרנגלר מתאפר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים