שתף קטע נבחר

לפני הסופר קלאסיקו: ריבר הפסידה, 0:0 לבוקה

המיליונרים, ללא טרזגה, נוצחו 1:0 על ידי קילמס לפני המפגש עם יריבתה המושבעת, שנפרדה בתיקו מאופס עם אסטודיאנטס. ניואלס עדיין מוליכה למרות 0:0 מאכזב עם ראסינג

בוקה ג'וניורס וריבר פלייט התייצבו אמש (א') למשחקיהן במחזור ה-11 של טורניר האיניסיאל עם מטרה אחת - להגיע לסופר קלאסיקו בשבוע הבא עם ניצחון. אלא ששתיהן איכזבו את אוהדיהן, כאשר ריבר פלייט נוצחה 1:0 על ידי קילמס, בעוד בוקה ג'וניורס רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון עם 0:0 ביתי מול אסטודיאנטס לה פלאטה.

 

כאמור, ריבר (15 נק'), שעדיין מקווה שדויד טרזגה יצליח להחלים בזמן לסופר קלאסיקו, נראתה קטסטרופה בלעדיו. טעות קשה של ג'ונתן בוטינלי בדקה ה-60 איפשרה למרטין קאוטרצ'יו המצוין לכבוש את השער היקר של קילמס, שניצחה בפעם הראשונה אחרי שבעה מחזורים.

 

פארדס מול אסטודינטס, הלילה. בוקה נכנסה למשבר? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פארדס מול אסטודינטס, הלילה. בוקה נכנסה למשבר?(צילום: רויטרס)

 

ואולי זו בעצם הסיבה ליכולת החלשה הלילה בבומבונרה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ואולי זו בעצם הסיבה ליכולת החלשה הלילה בבומבונרה(צילום: רויטרס)
 

 

היריבה המושבעת פגשה את אסטודיאנטס במשחק בו למזג האוויר הייתה השפעה מכרעת על יכולת שתי הקבוצות. גשם חזק שירד בבואנוס איירס הקשה מאוד לפתח משחק ראוי בבומבונרה, מה שלא מנע מהאוהדים המקומיים להביע את אי שביעות רצונם מהיכולת של בוקה. בסיום 200 הגיעו לעודד את השחקנים לקראת המפגש עם ריבר בשבוע הבא.  

 

המשחק המרכזי של המחזור, בו אירחה השנייה ראסינג קלוב (21 נק') את המוליכה ניואלס אולד בויס (23 נק'), הבטיח רבות, אך קיים מעט עם 0:0 משעמם. אוהדי "לה אקדמיה" הכינו תפאורה מדהימה למפגש, אבל מלבד קורה של חביאר קמפורה, כבר בדקה השנייה, לא ראו הרבה.

 

ולס סארספילד. חזרה בגדול למירוץ האליפות (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ולס סארספילד. חזרה בגדול למירוץ האליפות(צילום: רויטרס)

 

מי שניצלה את התיקו בין שתי הראשונות כדי לצמצם פערים היא ולס סארספילד (20 נק'), שגברה 0:1 בחוץ על טיגרה משער של אלחנדרו קבראל, שש דקות לסיום. לאחר השריקה האחרונה, החליט מאמן המפסידה, רודולפו ארואברנה, להתפטר מתפקידו.

 

קבוצה אחרת שהחליפה מאמן היא סן לורנסו, שנפרדה מקארוסו לומבארדי ונתנה את המפתחות לחואן פיסי. משחק הבכורה שלו היה לא מרשים בלשון המעטה ו"אל סיקלון" סיימו ב-0:0 בחוץ מול גודוי קרוס, מה ששלח אותם למקום שמוליך לליגה השנייה.

 

אינדפנדיינטה. מתחילה להתחבר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אינדפנדיינטה. מתחילה להתחבר(צילום: רויטרס)
 

 

אינדפנדיינטה מתחילה להיראות מצוין ורשמה כבר ביום שישי ניצחון שלישי ברציפות עם 0:1 בחוץ על ארחנטינוס ג'וניורס משער נגיחה של חוליאן ולאסקס בדקה ה-67.

ארסנל חזרה לנצח עם 0:2 ביתי על קולון סנטה פה האומללה משערים של ליסנדרו לופס (45) וחורחה אורטיס (92).

 

במשחקים נוספים: אול בויס 1 (מאורו מאטוס - 66) - בלגראנו 0, אוניון סנטה פה 1 (לוקאס לנדה, עצמי - 90) - סן מרטין 2 (מאורו בוגאדו - 37, הומברטו אוסוריו בוטז'ו - 45), אתלטיקו רפאלה 1 (סבסטיאן גראסיני - 77) - לאנוס 2 (פאולו גולטס - 40, קרלוס אראוחו - 76).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מתיאס אלמיידה
צילום: רויטרס
מומלצים