שתף קטע נבחר

הורוסקופ שבועי 26.10-1.11

טלה שור תאומים סרטן 
אריה בתולה מאזניים עקרב 
קשת גדי דלי דגים 

מזל עקרב

תאריך המזל: בין 23.10 ועד 23.11

אלמנט: מים

מאפיין: יציבות

סמל המזל: עקרב

נאמנות: רבה ביותר

איבר בריאותי רגיש: אברי מין

מקצועות מתאימים: פסיכולוגיה, חקר הנסתר, עובדי מחקר, מיסטיקה, משטרה, חוקר פרטי ופאראפסיכולוגיה.

ילדים במזל זה: מתבודדים ומופנמים ביותר. מתקשים ביצירת חברויות במסגרות חדשות.

 

תכונות חיוביות של המזל: אנשים חזקים, טיפוסי אישיות של שורדים, מעמיקים, חותרים ומתמידים במטרה, שומרי סוד, יצריים, נאמנים, מגנטיים, נחושי החלטה, בעלי רגשות עזים.

 

תכונות שליליות של המזל: אנשים פגיעים, נקמנים, נוטרי טינה, עקשנים, מניפולטיביים, מופנמים, בעלי חזות קרה, יוצרים סביבם חומה שקשה לעבור אותה, שתלטניים.

 

תחזית שנתית כללית לילידי המזל

שפע: במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם יש לכם הזדמנות נדירה לקבל עזרה ותמיכה כספית מאנשים קרובים לכם. זה הזמן שלכם להוכיח את יכולותיכם ולפעול בהתאם. היכולת שלכם להצליח תהייה במיטבה כך שאנשים יאהבו את מעשיכם ויפרגנו לכם. מחודש יולי 2013 יגיעו אליכם הזדמנויות שבהן תחליטו שאתם רוצים לנפוש ולנסוע לבלות בחו"ל במקומות יפים ומסקרנים.

 

אתגר: כוכב סטורן, המוכר בשמו המורה הגדול, יבקר במזל שלכם וילמד אתכם לקחת אחריות על החיים ממקום אחר. זה לא שאינכם יודעים לקחת אחריות במקרה ואתם נאלצים לעשות זאת, אלא שהפעם תהיו שקועים בתוך הסיטואציה, כך שתעזרו לעצמכם להתמודד ולהתגבר על מכשולים שייתכן ובפעמים אחרות הייתם מרימים ידיים. מאחר ותזרמו עם האנרגיה ולא תתנגדו לה, הרי שתצליחו לממש את תוכניותיכם.

 

טיפ לילידי השבוע: ילידי השבוע במזל עקרב מרגישים היטב את תקופת יום ההולדת כיוון שהכוכב סטורן, המביא איתו בגרות, נמצא במזל שלכם וגורם לכם להסתכלות מחודשת על החיים.

טלה
נושאי כספים ומערכות יחסים יטרידו אתכם השבוע כיוון שנראה שקיימים חילוקי דעות ביניכם ובין הקרובים לכם, כיצד אתם צריכים להשתמש בכספים ובעיקר בחסכונות שלכם. הצורך שלכם בעצמאות גורם לכם להקצין את התנהגותכם ולכן לא נראה שאתם מתקבלים באהדה על ידי הסובבים לכם שלעיתים מרגישים נפגעים מהתנהגותכם. חשוב מאוד שתבחנו מחדש את מושגי הנתינה שלכם.

 

חזור למעלה
שור
אתם נמצאים בתקופה שבה החששות האישיים שלכם עלולים לגבור ולכן אתם יכולים לעשות טעויות שיכולות להימנע במידה ותקפידו על איזון ופרופורציה. אל תתנו לכל שמועה לטלטל אתכם רגשית ולהסיט אתכם מתוכניותיכם המקוריות. אתם נמצאים בשבוע שבה הקשרים הבין אישיים שלכם נמצאים במיטבם, כך שאתם צריכים ליהנות מיחסים אלה שממלאים לכם את המצברים הפנימיים.
חזור למעלה
תאומים
אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חשים צורך לעשות חשבונות נפש נוקבים עם עצמכם לגבי התנהגותכם בעבר. העובדה שאתם מרגישים עכשיו בדידות מדי פעם אינה אומרת שאתם צריכים לחזור לאנשים ומצבים שגרמו לכם להרגיש שאינכם יכולים להתקדם בחיים כפי שאתם רוצים או שהרגשתם חנוקים. חכו בעוד כחודש ימים ותבחנו את הנושאים מחדש.
חזור למעלה
סרטן
הכוכב מארס המביא איתו שפע של עשייה נמצא אצלכם בבית העבודה ולכן זה הזמן עבורכם להשקיע את כל כולכם בעבודה על מנת שתוכלו בשעת הצורך להראות את יכולותיכם ולהתמודד מול הממונים עליכם בכל נושא. השבוע הוא הזמן המתאים להתקרב אל הצעירים מכם במשפחה ולנסות לגשר על זמנים שבהם אינכם יכולים לתת מעצמכם ומזמנכם לאחרים.
חזור למעלה
אריה
בשבוע הקרוב ולמשך כל החודש הקרוב תנסו להשקיע את כל כולכם במשפחתיות המתחדשת שלכם ותגלו שעובדה זו קשה לכם כיוון שלכל אחד יש את אישיותו ומחשבותיו ולא בטוח שאתם מוכנים להתפשר לקראת האחרים למרות שאתם אומרים זאת. בפועל, יש לכם סיכויים למצוא את עצמכם עם חשבונות נפש של כיצד אתם יכולים לממש את עצמכם במסגרת המשפחה מבלי לתת מעצמכם יותר מדי.
חזור למעלה
בתולה
בשבוע הקרוב עדיין נמצא כוכב ונוס במזל שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם להרשות לעצמכם להתפנק בנושאים ותחומים שעד היום טרם הרשיתם לעצמכם, כיוון שבתוך תוככם אתם בטוחים שאולי אתם מגזימים כאשר אתם יוצאים קצת מהמסגרת הרגילה של חייכם. נראה שהגיע הזמן לדרוש גם מהסובבים אתכם את היחס שאתם יודעים שמגיע לכם ולא תמיד אתם מקבלים אותו.
חזור למעלה
מאזניים
נראה שנושאי כספים מאוד לוחצים עליכם ועובדה זו גורמת לכם לנסות ולהתנהל אחרת מול כל התחומים שיכולים לעזור לכם להרוויח קצת יותר כסף. מאחר והכוכב סטורן ידוע ביכולת שלו לעשות סדר בחיים, הרי שעכשיו הוא גורם לכם להבין שכדי להצליח בתוכניותיכם עליכם להיות יותר מעשיים ולנסות להרוויח כסף מתחביבים שהפכתם אותם למקצוע, כך שתוכלו להרוויח מכך באופן ממשי.
חזור למעלה
עקרב
אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל אין ספק שאתם מרגישים את כל כובד משקלו של הכוכב סטורן שמבקש מכם לשנות את חייכם וכל אחד מכם בתחום שהכי קשה לכם עכשיו – הוא התחום בו צריך לעשות שינוי. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל יכולים ליהנות מתקופה שבה אתם יכולים לבטא את רצונותיכם בדרך הורבלית הטובה ביותר.
חזור למעלה
קשת
הכוכב מארס שנמצא השבוע במזל שלכם ייתן לכם את מלוא המרץ, התנופה והאנרגיה להזיז דברים שנתקעו עבורכם בתקופה האחרונה ולא היה לכם את המוטיווציה להניע את הנושאים הבעייתיים. הפעם אתם יכולים לנשום לרווחה כיוון שבמידה ותקשיבו לקול הפנימי שלכם תהיה לכם התשובה הנכונה מהו סדר העדיפויות הנכון עבורכם ליישום במכלול הנושאים הדורשים טיפול והתייחסות.
חזור למעלה
גדי
זוהי תקופה מצוינת עבורכם לבנות את עצמכם מחדש מול קהל היעד שממנו אתם מצפים לקבל את ההכרה על מעשיכם ופועלכם. אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים בצורת ההתנהלות שלכם ומדי פעם אתם חווים קשיים שאתם בטוחים שכאלה כבר מזמן לא היו לכם ובכל זאת אתם מתגברים ויוצאים מהם. ולכן, מומלץ לכם לקחת את כל הידע שלכם ולנסות ולמנף אותו בדרך שתביא לכם תועלת.
חזור למעלה
דלי
אתם עומדים להיכנס לתקופה מאוד עמוסה מבחינה מקצועית שלחלק מכם ייתכן ותהייה תקופה הרבה יותר ארוכה מאשר שבוע בכל הנוגע לסגנון ודרך עבודתכם. ייתכן והממונים עליכם אינם רואים בעין יפה את מה שאתם עושים ובטוחים שאינכם נותנים את כל כולכם לעבודה. זה הזמן לעבוד קשה יותר מצד אחד, אך מנגד לא לוותר ולעמוד על דעתכם בכל פעם שאתם בטוחים שאתם צודקים.
חזור למעלה
דגים

מבחינה אישית ומקצועית אתם עוברים עכשיו שינויים שבהמשך יכולים לשנות את כל תפיסת העולם שלכם לגבי ההתנהלות הכלכלית שלכם. אתם עוברים חוויות אישיות עמוקות ומשמעותיות ומצפים שאחרים יעזרו לכם להתמודד עם כך. מאחר ולא תמיד תקבלו את התשובה לה אתם מצפים נראה שעובדה זו עלולה לערער את האמונה באחרים ובעקבות כך תרצו להיות עצמאים יותר מבחינה כלכלית.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 

 

חזור למעלה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילה שיר אל
מומלצים