שתף קטע נבחר

צילום: AFP

טראמפ: אובמה יפרסם מסמכיו ואתרום 5 מ' דולר

המיליארדר האמריקני הבטיח לחשוף את בקשת הגירושין של הזוג הנשיאותי, אך הסתפק בקריאה לנשיא לפרסם את מסמכי הקבלה שלו ללימודים גבוהים ומסמכים הנוגעים לקבלת דרכונו. "אם אובמה יפרסם המסמכים, הוא יעשה שירות גדול לאמריקנים רבים, שיידעו משהו על הנשיא שלהם". צפו בהודעה המלאה

איש העסקים הבטיח הודעה דרמטית שאף תוכל לשנות את פני המרוץ לבית הלבן וגורם מטעמו אמר כי בכוונתו לחשוף את בקשת הגירושין שהגישו בני הזוג הנשיאותי מתישהו במהלך 20 שנות נישואיהם. אולם, ההר הוליד עכבר ונראה שהוא שוב ניסה לתפוס טרמפ על חשבון הנשיא. המיליארדר האמריקני דונלד טראמפ קרא היום (יום ד') לנשיא ארצות הברית ברק אובמה לפרסם את מסמכי הקבלה שלו ללימודים גבוהים ואת מסמכיו הנוגעים לקבלת דרכון אמריקני.

 

בחירות בארה"ב 2012 - לכל הכתבות של CNN ו-ynet

 

עוד חדשות בעולם :

 

טראמפ אמר כי יתרום בתמורה חמישה מיליון דולר לארגון צדקה לבחירתו של אובמה. הוא אמר את הדברים בסרטון שהעלה לאינטרנט, שבו קרא בין השאר לנשיא האמריקני "להיות גלוי כמו הנשיאים שקדמו לו". בעבר הוביל המיליארדר את המאבק הכושל להוכיח שאובמה לא נולד בארה"ב, ולכן לא יכול לכהן כנשיא.

 

 

בני הזוג שקלו לפרק את החבילה? משפחת אובמה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בני הזוג שקלו לפרק את החבילה? משפחת אובמה(צילום: AFP)

 

"אנחנו יודעים מעט מאוד על הנשיא שלנו", אמר טראמפ. "לאנשים רבים יש שאלות ושאלות רבות. יש לי עסקה לנשיא שהוא לא יכול לסרב לה. אם ברק אובמה ימסור את מסמכי הקבלה לו לקולג' ולצורך השגת דרכון, אתרום כסף לארגון צדקה לבחירתו, ארגון לילדים בשיקגו, ארגון למלחמה בסרטן או קרן מחקר לסרטן".

 

לדברי טראמפ, הנשיא שעומד בעוד כחודשיים לבחירה מחדש "יקבל מיידית המחאה על סך 5 מיליון דולר. ההמחאה תינתן לו שעה לאחר מסירת המסמכים האמורים. הוא יעשה שירות גדול למדינה אם יעשה זאת. אם הוא יפרסם את המסמכים האלה, זה ישים סוף לשאלות ולזעם של אמריקנים רבים. הם יידעו משהו על הנשיא שלהם. הנשיא שלהם יהפוך לשקוף, כמו נשיאים קודמים".

 

איש העסקים האמריקני אמר בסרטון הווידאו שפרסם כי אין לו כל בעיה להיפרד מסכום כסף כה גדול. "בכנות, זו המחאה שאני מאוד רוצה לכתוב. אני אהיה לגמרי האיש המאושר מכולם אם אעביר תרומה זאת לארגוני צדקה אלה באמצעות הנשיא. בתנאי אחד: המסמכים חייבים להימסר עד 31 באוקטובר בשעה חמש בערב. העם האמריקני וגם ארגוני הצדקה האלה יהיו מאוד מאושרים. תודה רבה אדוני הנשיא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לא יתקשה להוציא 5 מיליון דולר מכיסו. טראמפ
מומלצים