שתף קטע נבחר

צעירי: "אני מחכה שכבר נתפוצץ ונצא לדרך טובה"

לירוי צעירי ממכבי חיפה יחכה ביום שני לקבוצתו הקודמת בני יהודה. "אני מאמין שברגע שיבוא ניצחון ויהיה חיבור נכון, נצא לדרך חדשה ותהנו מהקבוצה". קבוצת אוהדים שמה לה למטרה להלחם בהדלפות

ללירוי צעירי יש מקום כואב בהיסטוריה של מכבי חיפה. בעונת 09/10 היה זה צעירי שכבש ב-1:1 של מכבי חיפה מול בני יהודה במחזור האחרון מה שהעניק את האליפות להפועל תל אביב שניצחה בטדי. עכשיו צעירי במכבי חיפה, והוא ינסה לעזור לה לצאת מהפתיחה המזעזעת שכמוה לא זוכרים בכרמל.

 

"מכבי חיפה זו אימפריה בכדורגל ואימפריה לא יכולה להיות במקום שבו היא נמצאת עכשיו", אמר צעירי לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שני בקרית אליעזר. צעירי (23) צמח בבני יהודה. אחרי רומן עם מכלן הבלגית הוא הושאל מהבלגים לחיפה עם אופציה לרכישה, והוא מנסה לעזור לירוקים לברוח מהתחתית. 

 

עוד ב-ynet ספורט:

טוטו תמוז עולה להתקפה. ראיון מיוחד

האם זה הניצחון הגדול בהיסטוריה של ארסנל?

ומה תגידו על הדרמה בין צ'לסי ליונייטד

NBA: הלייקרס ממשיכים להפסיד. הארדן נתן הצגה בבכורה שלו ביוסטון

 

צעירי הצטיין בניצחון היחיד של חיפה העונה על הפועל רמת גן 0:2, משחק אליו נכנס כמחליף. הוא עשוי לפתוח בהרכב במשחק הקרוב מול בני יהודה. צעירי: "אני נמצא פה חודש ימים ואני מבסוט מההתנהלות והאווירה. יש פה שחקנים ברמה גבוהה מאוד ואני מאוד נהנה להיות פה".

 

צעירי (במרכז) מוצג במכבי חיפה  (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה) (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)
צעירי (במרכז) מוצג במכבי חיפה (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)

 

*למה אתם בתחתית?

"למה זה לא קורה? אין לי תשובה לזה. ברגע שיהיה שוב ניצחון והקבוצה תתחבר, יהיה לנו הרבה על מה לדבר. אני מאמין שברגע שיבוא ניצחון ויהיה חיבור נכון, נמצא דרך חדשה ותהנו מהקבוצה".

 

על היחסים בין המאמן ראובן עטר לשחקנים אמר צעירי: "זה שמדברים, זה לא אומר שזה קורה אצלנו. בחדר ההלבשה כולם מגובשים, רואים את המאמן והצוות, תראו אימונים ותבינו. צריך שיהיה פיצוץ כזה או אחר על איזו קבוצה, ואז נצא מהמצב בזה".

 

על כך שיש לו אפשרות לעזור לחיפה להוציאה מהמשבר דווקא מול בני יהודה בה צמח, אמר צעירי: "זה לא שאלה אם יש מצב, אני הראשון ואהיה מאושר להוציא את הקבוצה מהמצב הזה וגם לקחת תואר. אהיה המאושר באדם. זה מועדון באמת אדיר. אשמח לעשות דברים יפים פה. אני בטוח בשחקנים והצוות הגדול כאן. מהאפסנאי ועד המאמן, כולם רעבים להצליח. אני מחכה שכבר נתפוצץ ונצא לדרך טובה".

 

בתוך כך, קבוצת אוהדים של מכבי חיפה פתחה פורום מיוחד נגד הדלפות של שחקנים מהנעשה במועדון. האוהדים מציינים כי גם ראובן עטר עשה טעויות, אבל השחקנים שנכשלו לא צריכים להוציא את כל הנעשה במועדון החוצה ולהטיל את כל הביקורות על עטר. בית הדין של ההתאחדות החליט בעקבות אירועי זריקת רימוני העשן במשחק הנוער של מכבי חיפה מול הפועל ת"א להטיל על הראשונה קנס של 3000 שקל ואיסור קיום משחקים עם אוהדים על תנאי לשנה.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ראובן עטר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים