שתף קטע נבחר

רנו פלואנס מעודכנת תגיע לישראל בפברואר

המשפחתית הקומפקטית עוברת מתיחת פנים ראשונה, ותגיע לישראל מפס הייצור הטורקי בפברואר 2013. הסימבול החדשה שנחשפה אף היא היום, תישאר בטורקיה

רנו מרעננת את הדגמים המיוצרים בטורקיה: פלואנס המשפחתית וסימבול הקטנה. ובעוד שמחברת קרסו, יבואנית רנו, נמסר ל-ynet כי הראשונה תגיע אלינו כבר בפברואר הקרוב, הסימבול ששווקה בעבר בישראל לתקופה קצרה, לא תגיע לפי שעה לישראל.

 

 

רנו פלואנס המחודשת ()
רנו פלואנס המחודשת

 

הפלואנס המחודשת מקבלת חרטום חדש בהשראת הקליאו דור 4, כולל סמל רנו מוגדל ותאורת יום מסוג לד. השינויים לצד המרכב ולחלקו האחורי מינוריים.

 

גם בתא הנוסעים השינויים אינם גדולים, וכוללים בעיקר רמות גימור חדשות ויותר אבזור - תקני ובתוספת תשלום. בין היתר תוצע מערכת שמע משודרגת עם חיבור בלוטות' ו-USB, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, פיקוד קולי ואפשרות להורדת אפליקציות להתאמה אישית, ובלם חנייה אלקטרוני. מערכת המולטימדיה, שמכונה R-Link, הוצגה קודם לכן בקליאו ובזואי, ועדיין לא ברור אם תוצע בישראל.

 

תא הנוסעים יוצע עם עיצוב דומה ויותר אבזור ()
תא הנוסעים יוצע עם עיצוב דומה ויותר אבזור

 

חידוש חשוב לא פחות נמצא מתחת למכסה המנוע, שם תוצע יחידת כוח משודרגת. עדיין בנפח 1.6 ליטר, אבל עם 115 כ"ס במקום 110, ועם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה במקום פלנטרית עם ארבעה יחסי העברה. יחידת הכוח הזו תהיה חסכונית מבעבר, עם תצרוכת דלק ממוצעת של 15.6 ק"מ לליטר לעומת 13 עד עתה. 

 

יש גם מנוע טורבו-דיזל חדש וחזק יותר, בנפח 1.6 ליטר ועם 130 כ"ס. מנוע זה, שעדיין לא ברור אם יגיע אלינו, יצרף למנוע הדיזל הקיים (1.5 ליטר, 110 כ"ס) ויציע תצרוכת דלק ממוצעת של 21.7 ק"מ לליטר.

 

 

הפלואנס המחודשת תמשיך להגיע לישראל ממפעל בורסה של רנו, בטורקיה. היא תערוך הופעת בכורה מחר (ו') בתערוכת איסטנבול, תשווק בטורקיה החל בינואר ואלינו תגיע בחודש פברואר.

 

גם סימבול

מכונית שנייה המיוצרת על-ידי רנו בטורקיה, היא הסימבול. המשפחתית הקטנה שמבוססת על פלטפורמת הקליאו, מתחרה ביונדאי אקסנט ומאזדה 2 סדאן. גם כאן יש עיצוב מחודש ויחידות כוח משופרות (בראשן מנוע טורבו בנזין חדש עם 90 כ"ס), אך בניגוד לפלואנס מכונית זו אינה צפויה להגיע לשוק הישראלי.

 

רנו סימבול ()
רנו סימבול

 

חברת קרסו שיווקה בעבר את הסימבול למשך תקופה קצרה, אך לא זכתה איתה להצלחה משמעותית. גם קודמתה, הקליאו סדאן שהתסבבה על הדור השני של הקליאו ("קליאו B"), שווקה אצלנו במהלך חלק ממחזור הייצור שלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנו סימבול החדשה - קליאו סדאן לשווקים מתפתחים
לא תגיע לישראל
תא הנוסעים של הפלואנס המחודשת
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים