שתף קטע נבחר

רק בישראל: ההחמצה שאסור לכם להחמיץ. צפו

הפעם זו לא בדיחה ואסור לפספס: משה ביטון, חלוץ מכבי קביליו יפו, רשום על אחת ההחמצות הגדולות שראינו. היכנסו, היכנסו, לפני שכל העולם יהפוך את זה ללהיט

בעידן האינטרנט תמיד מנסים לגרות אתכם. להגיד לכם "ווואו!! אתם חייבים לראות!! אין דברין כאלה!! בואו בואו!". אבל תכל'ס, לפעמים אתם נכנסים, ולא מבינים מה רוצים מכם. הפעם הסיפור הוא שונה, באמת.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בדקה ה-60 במשחק בליגה א' בין הפועל קטמון למכבי קביליו יפו שנערך באצטדיון טדי, כדור ארוך נשלח אל עבר שוער הקבוצה המקומית, עמית שמש. השוער יצא בצורה גרועה, נתקל בחלוץ מכבי יפו ולפתע, שחקן האורחת מצא את עצמו לבד, לבד לגמרי, מול שער חשוף לחלוטין, כשהשוער על הדשא מאחור ואין הגנה ברדיוס של מטרים.

 

צפו בהחמצה המדהימה של משה ביטון 

 

משה ביטון מנסה לעכל את ההחמצה המזעזעת (צילום: חיים צח) (צילום: חיים צח)
משה ביטון מנסה לעכל את ההחמצה המזעזעת(צילום: חיים צח)

 

הוא התקרב מעט אל תוך הרחבה, ואז בערך מ-8 מטרים, הבעיטה שלו....הלכה החוצה! הסיבה שלא סיפרנו לכם עד עכשיו מי זה היה, היא כי רצינו להפתיע אתכם.

משה ביטון הוא המחמיץ הענק. כן, כן. אותו משה ביטון ששיחק בבית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, הצטיין בבני יהודה ואפילו זומן לנבחרת ישראל. משה ביטון.

 

אז קדימה, תהיו הראשונים שרואים את ההחמצה הזו, לפני שהיא הופכת להיות להיט היסטרי בכל רחבי הרשת, כנראה לא רק בישראל. במשחק דרך אגב, אם זה חשוב לכם, ניצחה קטמון 1:2 משער יפהפה של שי אהרון. סתם שתדעו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים צח
משה ביטון אחרי ההחמצה
צילום: חיים צח
מומלצים