שתף קטע נבחר

בית"ר: "לא נזרקה בננה, זה היה בלון צהוב קרוע"

בקבוצה התייחסו לצילומי הוידאו שהוצגו בערוץ 1 בהם נראה אוהד בית"ר משליך חפץ על טוטו תמוז והוסיפו: "לא מתרגשים, הקמפיין שהפועל ת"א עושה מגוחך ועובר כל גבול". אלי כהן אמר לשחקנים על סכנין: "תהיו בטוחים שבסכנין יחממו את האווירה, אבל אל תיגררו לזה"

בבית"ר ירושלים נהנו היום (ב') מיום חופשי לפני תחילת ההכנות של הקבוצה למשחק הטעון נגד בני סכנין בשבת. למרות הניסיונות להתעלם מטענות הפועל ת"א על התנהגות גזענית של אוהדי בית"ר ומצילומי ערוץ 1 המראים אוהד בית"ר זורק חפץ כלשהו לעברם של טוטו תמוז ואפולה אדל, במועדון לא הצליחו להתאפק וגורמים בקבוצה הגיבו בחריפות.

 

ידיעות נוספות ב-ynet ספורט:

 

"אנחנו בטוחים שלא מדובר בבננה". אמרו גורמים בבית"ר אחרי שבמהלך היום נוצר קשר עם מספר אוהדים מוכרים לקבוצה שהבהירו להם כי החפץ שנזרק הוא חתיכה של בלון צהוב מפוצץ שהיה ביציע לפני המשחק מאחר וביציעים חולקו בלונים צהובים. "מי שיסתכל בתמונות יוכל לראות כי מדובר בחתיכת בלון קרוע" אמרו בקבוצה והוסיפו: "אנחנו לא מתרגשים מההצהרות של אנשי הפועל ת"א כי יפנו למוסדות אופ"א. הקמפיין התקשורתי שעושה הפועל ת"א מגוחך ועובר כל גבול".

 

אותו גורם המשיך: "המצב המקצועי בהפועל ת"א בכי רע, הקבוצה שם מפורקת ובמקום לעזור להם הנהלת הקבוצה רק מחמירה את המצב כשמוסיפה לחץ. פעם אלה אוהדי בית"ר שעשו משהו ופעם אלה אוהדי מכבי, הספינים

 התקשורתיים שהם עושים פוגעים רק בעצמם ונועדו להסתיר משבר מקצועי. מוטב שלא יחפשו שעיר לעזאזל, שירדו מהעץ שטיפסו עליו ויפסיקו לקחת באופן קשה את ההפסד המוצדק בטדי".

 

לקראת המשחק מול סכנין בשבת, בבית"ר כבר יצרו קשר עם משטרת משגב כמו גם עם הנהלת סכנין על מנת לשפר את נוהל הגעת אוהדי הקבוצה לאצטדיון בסכנין. החדשות הטובות עבור אוהדי בית"ר הן כי בירושלים כבר הגיעו להסכמה עם משטרת משגב כי אוהדי בית"ר ירכשו את הכרטיסים למשחק בקופות האצטדיון ולא בפארק אוסטרליה כמו שקרה בשנים האחרונות. "הדרך בה האוהדים שלנו מגיעים למגרש בסכנין בשנים האחרונות היא לא דרך שבני אדם צריכים לעבור, בטח לא כדי להגיע ולצפות בכדורגל", אמרו במועדון.

 

 

אלי כהן. בטוח שבסכנין יחממו את האווירה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלי כהן. בטוח שבסכנין יחממו את האווירה(צילום: ראובן שוורץ)

 

בית"ר תגיע למשחק ללא שניים מהשחקנים המצטיינים שלה, קובי מויאל ואופיר קריאף, שספגו כרטיס צהוב חמישי במשחק מול הפועל ת"א. לאלי כהן תהיה בעיה בעמדת הקשר האחורי כאשר ברק משה עשוי לקבל את חולצת ההרכב הראשון במשחק בדוחא. "תהיו בטוחים שסכנין יחממו את האווירה לפני המשחק כדי להלחיץ אתכם אבל אל תיגררו לזה" אמר אלי כהן לשחקנים. זה משחק של גברים ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות שיתנו לנו דחיפה אדירה להמשך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים