שתף קטע נבחר

פלאח: "אוהדי מכבי חיפה לא מעניינים אותי"

בלם בני יהודה מאוכזב משריקות הבוז שספג מאוהדי קבוצתו לשעבר בתיקו 1:1 בקריית אליעזר: "הופתעתי, זה לא היה נעים בדקות הראשונות"

בלם בני יהודה, סארי פלאח, התמודד אתמול (ב') עם סיטואציה לא פשוטה. כל נגיעה שלו בכדור זכתה לשריקות בוז וקללות מאוהדי קבוצתו לשעבר, מכבי חיפה, במשחק בין שתי הקבוצות בקריית אליעזר שהסתיים בתיקו 1:1. אנשי בני יהודה לא אהבו את היחס לו זכה פלאס וטענו: "אפשר להבין שיש כעס על השחקן, אבל זה היה מוגזם".

 

התקצירים של ynet ספורט:

 

"הקהל של חיפה לא הבין מה קרה". פלאח (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"הקהל של חיפה לא הבין מה קרה". פלאח(צילום: ראובן שוורץ)


כעס על אנדלובו

יקח זמן לדרור קשטן להתאושש מההחמצות של ננאד מרינקוביץ' בקריית אליעזר. קבוצתו, בני יהודה, הייתה חותמת על תיקו לפני המשחק מול מכבי חיפה, אבל בסופו של דבר יצאה מאוכזבת.

 

הבלם גל כהן אמר ל-ynet ספורט: "הגענו לחמישה מצבים של אחד על אחד, אך לא השכלנו לכבוש - וחבל.כולם מדברים על מכבי חיפה וכמה שחשוב לה לנצח, אבל שוכחים שאנחנו לא ניצחנו כבר ארבעה משחקים. היו לנו הרבה דקות טובות במשחק, זה מה שאנחנו צריכים לקחת ממנו. אנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות, זה מה שיחזיר לנו את הביטחון".

 

אוהדי בני יהודה מאוד לא אהבו את החגיגה המופרזת של דינו אנדלובו, מיד לאחר כיבוש שער היתרון של חיפה. חזי, אוהד הקבוצה, אמר: "זה בסדר שהוא כבש נגדנו ואין לנו בעיה עם זה, אבל הוא היה צריך לגלות קצת רגישות. לאן הוא היה מגיע בלי ההתקדמות שעשה בבני יהודה?".בקבוצה ינסו להכשיר את החלוץ אור ברוך לקראת המשחק מול מכבי נתניה, אולם מרבית הסיכויים שייעדר.


פורסם לראשונה 06/11/2012 12:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
סארי פלאח
צילום: גיל נחושתן
מומלצים