שתף קטע נבחר

כליבאת: "שער מול בית"ר זה משהו אחר"

מוחמד כליבאת מבני סכנין כבר כבש מול בית"ר י-ם במדי הפועל עכו, אבל אז זה לא עורר איזו תגובה מיוחדת. הוא יודע ששער במדי סכנין מול בית"ר זה כבר סיפור אחר: "שער מול בית"ר לא יעבור לי ב"שקט", הקהל של בית"ר בטוח לא יאהב ויגיב בהתאם"

מוחמד כליבאת, קשר הנבחרת הצעירה שהגיע בתחילת העונה ממכבי נתניה לבני סכנין, נחשב לאחד השחקנים החשובים במערך של שלומי דורה. כליבאת דרוך מאוד לקראת המפגש הטעון מול בית"ר ירושלים בשבת, שיהיה הראשון שלו במדי סכנין מול היריבה הירושלמית. "עדיין לא חוויתי כשחקן אוירה של משחק כזה ואני בטוח שמשעמם לא יהיה. שיחקתי כבר מול בית"ר כששיחקתי בעכו ואפילו הבקעתי מולם, אבל לא זכיתי לתגובות מיוחדות ובטח לא קיצוניות מאוהדי בית"ר. שער מול בית"ר זה משהו אחר", אומר כליבאת.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

ואם תבקיע בשבת זה יעבור גם בשקט?

 

"הפעם אני שייך לסכנין ולובש את המדים שלה ועוד המשחק הוא בדוחא אז אני מאמין שזה יהיה אחרת. אם אבקיע זה בטח כבר לא יעבור לי ב"שקט".

 

כליבאת מול הפועל עכו. ישנה דריכות רבה בסכנין לקראת בית"ר  (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
כליבאת מול הפועל עכו. ישנה דריכות רבה בסכנין לקראת בית"ר (צילום: זהר שחר)

 

אז אתה אומר שצפוי אקשן?

 

"לא יודע אם לקרוא לזה אקשן אבל זה ידוע שתמיד המפגשים האלו הם יותר פיקנטיים מסתם מפגשים בין שתי קבוצות. בוא נגיד שזה מעבר לכדורגל. מזל ששתי הקבוצות באות בתקופה טובה יחסית מה שמוריד את מד הלחץ".

 

מה הצפי שלך למשחק?

 

"אני מאמין שנגיע מוכנים נעבוד ונשאיר את השלוש נקודות בדוחא. זה ייתן לנו אויר וביטחון שהיה חסר לנו מתחילת העונה ומתחיל לחזור אלינו".

 

אוהדי סכנין מחבקים את שלומי דורה. סכנין מגיעה אחרי שני נצחונות  (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוהדי סכנין מחבקים את שלומי דורה. סכנין מגיעה אחרי שני נצחונות (צילום: עוז מועלם)

 

קהל סכנין לא ייסלח מהר על הפסד לבית"ר

 

"זה ברור לי בהחלט. כל השבוע אנחנו מדברים בינינו שזה משחק שחשוב ביותר לקהל שלנו ובכלל למגזר. אנחנו חייבים לתת הכל כדי להוציא 3 נקודות".

 

עד עכשיו הקהל של סכנין לא הגיע בהמוניו. יהיה על מי לסמוך?

 

"לפי מה שאני מבין תהיה חגיגה ביציעים. הקהל של סכנין מבין כבר שאנחנו קבוצה טובה ויבוא לדחוף אותנו. שמעתי שגם הרבה אוהדי בית"ר אמורים להגיע מה שאומר שכל מחנה ידחוף את הקבוצה שלו ויהיה שמח. אנחנו מבחינתנו על המגרש צריכים להסתכל כל אחד על עצמו".

 

חלאיילה. "הקרבן" של אוהדי בית"ר  (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
חלאיילה. "הקרבן" של אוהדי בית"ר (צילום: זהר שחר)

 

חאלד חאליילה הוא ה"קורבן" של אוהדי בית"ר הוא אומר שזה נותן לו מרץ

 

"כן זה ידוע. הוא מקבל קללות בלי הפסקה אבל כבר למד להתמודד עם זה מה גם שזה מדליק אותו יותר ומכניס אותו למרץ. בכל מקרה לא הייתי רוצה להתחלף איתו. אני רוצה להיות מרוכז מאה אחוז במשחק ולא לשמוע מהצדדים הערות או קללות. בקיצור, שיתנו לי לשחק בשקט".

 

אתה אופטימי, משהו.

 

"הלו, זה רק ספורט.ובהזדמנות זו אני קורא לקהל של שני המחנות לבוא למגרש ולעודד כיף וליהנות במקום להתעסק בקללות ואלימות. כולם ירוויחו מזה. אני מקווה שנסיים את המשחק בצורה ספורטיבית וכחוויה" .

קצב מכירת הכרטיסים למשחק משביע רצון, ובסכנין בטוחים שאצטדיון דוחא יהיה מלא לראשונה העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים