שתף קטע נבחר

לקראת החגים: אייפדים מזויפים בארה"ב

הצעה שקשה לסרב לה: אם אדם זר היה עוצר לידכם בתחנת דלק ומציע לכם אייפד ב-200 דולר במקום 800, הייתם לוקחים? תושבים רבים בדרום ארה"ב מדווחים על מכירת מוצרי אפל מזויפים

שגעון המכירות של האייפד (ופחות של האייפד מיני) מוביל לכך שרבים מנסים לשים את ידם על המכשיר היקר, וכשדיל שנשמע טוב מדי בכדי להיות אמיתי מגיע, כנראה שהוא באמת כך. ג'ולנטה פרימן מארלינגטון טקסס, למדה את הלקח בדרך הקשה: אדם זר עצר לידה בתחנת דלק, והציע לה אייפד חדש ב-200 דולר במקום מחירו המקורי - 800 דולר, היא השתכנעה ורכשה, ומייד המוכר ברח מהאזור. כשפרימן חזרה לביתה וביקשה לנסות את המכשיר החדש, היא גילתה שזו למעשה מראה עטופה באריזה של בסט ביי.

 

ככה הם היו נראים לו היו קונים בחנות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ככה הם היו נראים לו היו קונים בחנות(צילום: AFP)

 

התופעה לא נגמרת שם. תושבת טקסס, קורטני אייקרס קיבלה אייפד במתנה מאימה, שרכשה את המכשיר בסניף של וולמארט - רשת חנויות עצומה בארה"ב. כשאייקרס פתחה את האריזה היא גילתה שם ערמת מחברות במקום אייפד חדש. בסופו של דבר בוולמארט הסכימו לתת לה אייפד חדש. אירוני בהתחשב בכך שאותה מדיניות בדיוק גרמה לכל המקרה לקרות.

 

בהאפינגטון פוסט דווח שזו שיטת הפעולה של הרמאים: הם רוכשים אייפד מקורי בחנות, מוציאים אותו ומחזירים את הקופסא המקורית מלאה במחברות כדי לדמות את המשקל. הנציג לא בודק כראוי את הקופסא והרמאים מקבלים החזר כספי. במשטרת טקסס מציינים שהתופעה מתרחבת לקראת החגים כך שאם אתם בדרככם לשם העונה, שימו לב לא לקנות אייפד מהבגאז' של מישהו.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gsm-israel
אל תסתכל בקופסא אלא מה שיש בתוכה
צילום: gsm-israel
מומלצים