שתף קטע נבחר

הסמל הולך הביתה: ראובן עטר פוטר ממכבי חיפה

זעזוע של ממש אצל הירוקים: הנשיא יעקב שחר הודיע למאמן על הפסקת עבודתו בעקבות הכישלון החרוץ בפתיחת העונה המאן קיבל קשה את ההודעה.. שחר: "ההחלטה הקשה ביותר בעשרים שנותיי כבעלים"

זה היה די צפוי, אבל עדיין - מדובר ברעידת אדמה של ממש. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, החליט לפטר אחר הצהריים (ג') את המאמן ראובן עטר בעקבות הכישלון החרוץ של הקבוצה בפתיחת העונה.

 

עוד על כדורגל ישראלי ב-ynet ספורט:

 

שחר אמר לאתר המועדון: "בפגישה שנערכה היום אחר הצהריים ביני לבין המאמן, ראובן עטר, הודעתי לראובן על הפסקת פעילותו כמאמן הקבוצה. החלטה זו היא הקשה ביותר בעשרים שנותיי כבעלים.


התוצאות שהשיג ראובן עטר במכבי חיפה

הכישלון של עטר במכבי חיפה
מחזור היריבה תוצאה
1 מכבי ת"א בחוץ הפסד 2:1
2 קריית שמונה בבית הפסד 3:1
3 הפועל באר שבע בחוץ תיקו 1:1
4 מ.ס אשדוד בית הפסד 1:0
5 הפועל עכו בחוץ תיקו 0:0
6 הפועל ר"ג בבית ניצחון 0:2
7 הפועל ת"א בחוץ הפסד 3:0
8 בני יהודה בבית תיקו 1:1
9 עירוני רמה"ש בחוץ תיקו 1:1

 

"אני אוהב את ראובן ומעריך אותו כשחקן ומאמן, אבל המצב שלנו חייב אותי לקבל את ההחלטה כשטובת מכבי חיפה, היא ורק היא, עמדה לנגד עיניי. הודעה על המאמן הבא, תבוא לאחר שיוחלט ויסוכם עם אחד המועמדים".

 

ראובן עטר. הסתיים הרומן הקצר עם מכבי חיפה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ראובן עטר. הסתיים הרומן הקצר עם מכבי חיפה(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאימון הפתיחה הססגוני ועד הפיצוץ עם קטן

עטר (42), מגדולי השחקנים שצמחו במכבי חיפה, הגיע בפתיחת העונה למועדון אחרי שאימן עשר עונות בליגה, כולל תקופה נהדרת כמאמן מכבי נתניה וזכייה עם בית"ר ירושלים בגביע. שחר אמר לאחר שמינה אותו: "רציתי להביא אותו כבר עונה קודם לכן". האוהדים קיבלו אותו בהתלהבות גדולה וכ-3,000 מהם הגיעו עם אבוקות וחזיזים לאימון הפתיחה שלו.

 

הכותרות האחרונות על מכבי חיפה:

 

בפועל, התוצאות לא הגיעו. מכבי חיפה השיגה עם עטר רק 7 נקודות מתוך 27 אפשריות והיא מדורגת מתחת לקו האדום, כשהיא מקדימה רק את יריבתה העירונית, הפועל חיפה. למרות התוצאות הגרועות, הקהל הירוק היה די סבלני עם המאמן, הרבה יותר מאשר עם קודמיו - אלישע לוי, רוני לוי, אברהם גרנט ויצחק שום.

 

ראובן עטר באימון הפתיחה. הרומן החל כהבטחה גדולה (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
ראובן עטר באימון הפתיחה. הרומן החל כהבטחה גדולה(צילום: ראובן כהן)

 

בסוף השבוע סערו הרוחות בחיפה כשעטר החליט להדיח מהסגל למשחק ברמת השרון את הקפטן יניב קטן, לאחר שקודם לכן הדיח אותו מההרכב במשחק מול

הפועל ת"א. מהלך זו הוביל לכך שחלק גדול מהקהל יצא נגד עטר ואף נתלה שלט ענק ברמת השרון: "עטר, עברת קו אדום אחד!!!".

 

בסיום המשחק ברמה"ש חלק מהאוהדים קיללו את עטר ודרשו את פיטוריו, למרות שנאמניו של המאמן המשיכו לתמוך בו. במוצ"ש החליט שחר לזמן את עטר לשיחה במהלך השבוע. השיחה נערכה היום בצהריים, במהלכה זרק שחר את הפצצה ופיטר את עטר, שקיבל קשה את ההודעה.

 

מבחינה מקצועית, עטר קיבל יד חופשית בחיפה וכל מה שהוא ביקש מההנהלה. הוא ויתר על שחקנים עם חוזים כמו יוריצה בוליאט,

ונכשל במסע הרכש שערך בקיץ עם מרבית השחקנים, ביניהם דינו אנדלובו וחן עזרא, שעלו לחיפה הרבה כסף. לפני מספר שבועות הוא קיבל חיזוק בדמות אביחי ידין, ג'ואל דמאו ולירוי צעירי.

 

אבל חיפה לא השתפרה ועטר מסכם קדנציה עלובה מאוד במועדון עם ניצחון בודד בתשעה משחקי בליגה, ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, וגם יחס שערים שלילי, 12:7.


פורסם לראשונה 13/11/2012 12:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
ראובן עטר
צילום: גיל נחושתן
מומלצים