שתף קטע נבחר

יובל דיין באשדוד: "אני רגילה לזה"

מצעד המוזיקאים שיורדים להופיע בפני תושבי הדרום נמשך: הפעם היו אלה לירן דנינו, יובל דיין וגיא ויהל שהגיעו למרחב המוגן באשדוד ושימחו את התושבים: "זה יותר טוב מזאפה תל אביב". עוד הופיעו: קובי אפללו ולהקת "התקווה 6"

 

כוכבי הריאליטי המוזיקלי "The Voice", והזמר לירן דנינו הגיעו הבוקר (ג') אל המרחבים המוגנים באשדוד והופיעו מול התושבים, הנמצאים תחת איום הטילים הבלתי פוסק ביומו השביעי של מבצע "עמוד ענן".

 

יובל דיין, גיא ויהל בהופעה באשדוד (צילום: רן בוקר) (צילום: רן בוקר)
יובל דיין, גיא ויהל בהופעה באשדוד(צילום: רן בוקר)

 

"אני הכי אוהב את ההופעות האלה", אמר ל-ynet לירן דנינו, "היו לי חששות להגיע אבל זה שווה את זה ואני שמח שהגעתי. מבחינתי זה יותר טוב מזאפה תל אביב".

 

"שמח שהגעתי". לירן דנינו (צילום: רן בוקר) (צילום: רן בוקר)
"שמח שהגעתי". לירן דנינו(צילום: רן בוקר)

 

דקות בודדות לפני ההופעה נשמעה אזעקה מה שלא ממש הפחיד את יובל דיין שסיפרה "אני רגילה. זה כבוד גדול בשבילי שפנו אליי להופיע ולשמח ילדים. אני גם ככה יושבת כל היום במקלט עם המשפחה וזאת הזדמנות טובה בשבילי לצאת ולעזור עד כמה שאני יכולה". גיא ויהל, חבריה מתוכנית הטלוויזיה הוסיפו: "עשינו את המינימום המתבקש בסיטואציה הנוכחית".

 

גיא ויהל עם הגיטרות: "עשינו את המינימום הנדרש בסיטואציה"  (צילום: רן בוקר) (צילום: רן בוקר)
גיא ויהל עם הגיטרות: "עשינו את המינימום הנדרש בסיטואציה" (צילום: רן בוקר)

 

הארבעה הגיעו לאשדוד במסגרת יוזמת מפעל הפיס לרתום את האמנים בישראל למען תושבי הדרום. בהמשך היום הופיעו גם קובי אפללו, נמרוד לב ולהקת "התקווה 6", מול תושבי ישובי הדרום ועוטף עזה.

 

יובל דיין: "כבוד שהזמינו אותי להופיע"  (צילום: רן בוקר) (צילום: רן בוקר)
יובל דיין: "כבוד שהזמינו אותי להופיע" (צילום: רן בוקר)

 

עומרי גליקמן, זמר להקת התקווה 6, חוזר היום מקיבוץ שדה אברהם ויחד עם הלהקה ממשיך לתחנות נוספות בדרום: "זו היתה הופעה מצמררת ואנחנו ממשיכים בדרך, אנחנו פוגשים אנשים ומקווים שנעבור את זה בשלום. יש פחד, גם ראינו נפילה כמה מאות מטרים מאיתנו, וכשאתה אתה רואה מקרוב, זה משנה לך את כל התפיסה - אבל אנחנו שרים יחד ועוזרים אחד לשני. זה נורא מרגש והסיטואציה מביאה איתה אנרגיות מאוד מרגשות כשכולם ביחד, זו אחדות. הקהל שפגשנו אמר שנתנו להם הרבה כוח וזה מאוד הדדי, כשאנחנו נותנים תקווה אחד לשני".

 

הופעת להקת "התקווה 6" במקלט (צילום: רון לינאל, צביקה אשכול) (צילום: רון לינאל, צביקה אשכול)
הופעת להקת "התקווה 6" במקלט(צילום: רון לינאל, צביקה אשכול)

 

קובי אפללו שב אתמול מהופעות ביד מרדכי ובאשקלון והיום נמצא באשדוד: "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי לגרום לכמה רגעים של נחת לתושבי הדרום, שעוברים ימים מאוד לא קלים", סיפר ל-ynet, "תמיד יש את החשש הקטן הזה שמשהו יקרה בדרך, אבל לצערי, בתור אחד שגדל בקו עימות בגליל וחי בצל הקטשיות מאז שהוא ילד קטן, אני מורגל, אז אני יודע פחות או יותר איך להתמדד במצבים האלה מבחינה נפשית. עם הזמן, וכמה שמזעזע להגיד זה, המערכות הנפשיות והגופניות מפתחות מנגון הגנה נגד החרדה הזו. היה מדהים להיות שם, לראות ילדים בני שש ושמונה, הורים ותינוקות מחייכים ושרים - ומציגים חוסן נפשי שהוא לא מובן מאליו".

 

ציורים שהכינו הילדים לחברי "התקווה 6" (צילום: רון ליניאל) (צילום: רון ליניאל)
ציורים שהכינו הילדים לחברי "התקווה 6"(צילום: רון ליניאל)

 

עמרי גליקמן מלהקת "התקווה 6" חותם למעריצים בדרום (צילום: רון לינאל, צביקה אשכול) (צילום: רון לינאל, צביקה אשכול)
עמרי גליקמן מלהקת "התקווה 6" חותם למעריצים בדרום(צילום: רון לינאל, צביקה אשכול)

 

קובי אפללו. גם הוא ביקר באשדוד (צילום: כרמית חדידה) (צילום: כרמית חדידה)
קובי אפללו. גם הוא ביקר באשדוד(צילום: כרמית חדידה)

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רן בוקר
לירן דנינו. הופיע בדרום
צילום: רן בוקר
לאתר ההטבות
מומלצים