שתף קטע נבחר

השחקן ה-12: מכבי ת"א ניצחה 0:4 את סכנין. צפו

צמד שערים של אלירן עטר (52, 60) הוביל את הצהובים לניצחון קליל נגד הקבוצה של שלומי דורה. המאזן של החלוץ: 12 שערי ליגה ב-12 מחזורים. עצמי של עידן ויצמן (4) פתח את החגיגה, מונס דאבור חתם (93). אוסקר: "שיחקנו מצויין, בהצלחה לקבוצת הכדורסל בדרבי". דורה: "לא ציפינו להיראות ככה"

אחרי ששרדה בשבוע שעבר מותחן מול עירוני רמת השרון, הביסה הערב (שבת) מכבי תל אביב 0:4 את בני סכנין, במשחק שפתח את המחזור ה-12 בליגת העל.

 

 

הצהובים עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית עם שער עצמי של עידן ויצמן. אוסקר העלה הרכב התקפי שכלל את דאבור, קולאוטי ועטר וזה הצליח בגדול. קולאוטי בישל פעמיים למלך השערים של הליגה שנמצא עם 12 שערים ב-12 משחקים כאשר את השער האחרון, רגע לפני השריקה, כבש דאבור מריבאונד לפנדל לא מוצלח שלו. בעקבות הניצחון חזרה מכבי לראשות הטבלה, בעוד סכנין סיימה רצף של שישה משחקים ללא הפסד.

 

קולאוטי: "רוצה להמשיך ולשחק במכבי ת"א"

הצהובים שכבשו בפעם השנייה ברציפות ארבעה שערים, חגגו בסיום עם הקהל המקומי. המאמן אוסקר סיכם: "במחצית השנייה שיחקנו טוב וזה עשה את ההבדל. רוברטו קולאוטי עוזר לנו הרבה והוא נמצא בכושר מצוין. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל בהצלחה לקבוצת הכדורסל שלנו בדרבי מחר נגד הפועל ת"א".

 

מבשל שני השערים של עטר, רוברטו קולאוטי, הוסיף: "הכי חשוב היה לנצח, ואם אני לא עוזר עם גולים, אז אני שמח שזה קורה באמצעות בישולים. המטרה שלנו הייתה להשיג עוד שלוש נקודות. כשיש יותר שחקני התקפה ואם משחקים כמו שצריך, אז אפשר להבקיע יותר שערים. אני רוצה להישאר במכבי ת"א ובכל משחק אני נותן הכל".

מחמוד קנדיל. מוציא עוד כדור אחד מהרשת של סכנין (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מחמוד קנדיל. מוציא עוד כדור אחד מהרשת של סכנין(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאמן המפסידה, שלומי דורה, אמר בסיום: "לא עובר הרבה בראש. לא ציפינו לראות את הקבוצה ככה. ציפינו כן להוציא מהמשחק הזה משהו למרות חוסר ההתקפה שיש לנו והפציעה של אחמד קאסום בהתחלה. ספגנו גולים מתוך רחבת החמש וזה לא צריך לקרות, אבל אנחנו נשתדל לחפש את הנקודות במשחקים נגד קבוצות מהרמה שלנו".

 

מהלך המשחק

דקה רביעית: שער! מכבי ת"א עלתה ל-0:1. לאלירן עטר השאיר כדור ליואב זיו שפרץ באגף שמאל. המגן השמאלי הגביה את הכדור לכיוון הרחבה, אבל הכדור פגע ברגלו של עידן ויצמן, הטעה את מחמוד קנדיל וחדר לרשת.

 

7': סכנין כמעט והשוותה לאחר יציאה גרועה של וינסנט אניימה. השוער שמט כדור פשוט שהוגבה לעבר הרחבה והדף אותו בצורה לא טובה. אחמד קאסום השתלט על הכדור, עבר את השוער הניגרי ובעט מזווית קשה, אבל קרלוס היה במקום והרחיק לקרן.

 

זיו חוגג את השער המוקדם, ויצמן מסכנין מתעצבן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
זיו חוגג את השער המוקדם, ויצמן מסכנין מתעצבן(צילום: ראובן שוורץ)

 

52': שער! מכבי תל אביב עלתה ל-0:2. כדור קרן של המקומיים פגש את ראשו של רוברטו קולאוטי שמסר לכיוונו של אלירן עטר. החלוץ, שלא היה מכוסה, המשיך בבעיטה משני מטרים בשביל להכפיל את יתרונם של הצהובים.

 

60': שער! מכבי תל אביב עלתה ל-0:3. המכונה הצהובה לא עוצרת והצמד רוברטו את אלירן סידר שער נוסף. עוד התקפה של המארחים מצאה את רוברטו קולאוטי שמאגף ימין המשיך במסירת רוחב ומצא את עטר שבקלילות כבש את השלישי.  

 

עטר פורץ קדימה. מחצית ראשונה חלשה בבלומפילד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עטר פורץ קדימה. מחצית ראשונה חלשה בבלומפילד(צילום: ראובן שוורץ)

 

63': מכבי כמעט והבקיעה את השער הרביעי, אבל הבעיטה של דור מיכה מצאה רק את המשקוף.

 

93': שער! מכבי תל אביב עם 0:4 על סכנין המסכנה. מונס דאבור בעט פנדל לזכות הצהובים, אותו עצר קנדיל, אבל דאבור השתלט על הריבאונד והצליח בכל זאת לכבוש.

 

מואנס דאבור חוגג עוד שער לצהובים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מואנס דאבור חוגג עוד שער לצהובים(צילום: ראובן שוורץ)

 

הרכבים

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה; שרן ייני, קרלוס, איתן טיבי, יואב זי

ו, מהראן ראדי, גל אלברמן, גונסאלו (39, דור מיכה); אלירן עטר (61, רפי דהאן), רוברטו קולאוטי (75, רוברט ארנשו), מונס דאבור.

 

בני סכנין: מחמוד קנדיל; מוחמד זבידאת, פייר אמבמבה, עידן ויצמן, שמעון הרוש; מקסים ג'וס (41, מוחמד כליבאת), אלכסנדר דוידוב, חאלד חלאילה, מחמוד עבאס; חמד גנאים, אחמד קאסום (22, עוביידה זבידאת).


פורסם לראשונה 01/12/2012 16:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מכבי ת"א בני סכנין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים