שתף קטע נבחר

אליהו יוצג כקפטן באימון המסכם לקראת גדיניה

"התמודדנו ביומיים האחרונים עם משהו לא צפוי ואני מקווה שנדע גם לצאת מזה", אמר מאמן מכבי ת"א דיוויד בלאט: "צריך לזכור שגדיניה ניצחה את אלבה ברלין"

"התמודדנו ביומיים האחרונים עם משהו לא צפוי ואני מקווה שנדע גם לצאת מזה", כך אמר מאמן מכבי ת"א דייויד בלאט לקראת המשחק מחר מול פרוקום גדיניה (20:45 שידור ישיר גם ב- ynet ספורט) בחוץ במסגרת המחזור ה- 9 של היורוליג.

 

הכל על פרשת גיא פניני:

 

אחה"צ תערוך הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר. אחרי שכבר הוחלט ביום שני שליאור אליהו יהיה הקפטן החדש של הצהובים במקומו של גיא פניני, חיכו בקבוצה להתרחק מהבלגן בארץ על מנת לקיים שיחה עם אליהו ולהפוך את זה לרשמי. לפני האימון היום, יערוך המאמן דייויד בלאט שיחה עם השחקן, בה למעשה יעבור אליו רשמית סרט הקפטן ולאחר מכן הוא יוצג בפני שאר השחקנים באימון כקפטן החדש של מכבי ת"א.

 

פניני לא התאמן אתמול עם הקבוצה, וכאמור גם לא טס איתה לפולין. הקפטן לשעבר יקיים בשלב זה אימונים אישיים על מנת לשמור על כושר וכשהקבוצה תחזור לארץ, יוחלט מתי יורשה פניני לחזור ולהתאמן עם חבריו.

 

כל ידיעות הרכילות החמות מחכות לכם ב"בועטת" - המדור שיודע הכל:

 

מינוס שחקן אחד בסגל  ינסו הצהובים להתגבר על הסחות הדעת, ולרשום ניצחון נוסף ולהמשיך במטרה להיאבק על המקום ה- 1 בבית כשנותרו שני משחקים לסיום שלב הבתים. המאמן דייויד בלאט אמר: "אנחנו נמצאים בדיוק במצב שרצינו להיות בו מבחינת תמונת הבית. אם ננצח את כל המשחקים שנותרו לנו, נוכל לסיים במקום הראשון בבית. ניצחנו את שאלון, עכשיו יש לנו משחק חוץ, כביכול נגד הקבוצה החלשה בבית.  

 

אליהו. היה מעדיף להתמנות לקפטן בנסיבות אחרות  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אליהו. היה מעדיף להתמנות לקפטן בנסיבות אחרות (צילום: אורן אהרוני)

 

"יחד עם זאת ריך לזכור שהם ניצחו כאן את אלבה ברלין ובשבוע שעבר כמעט ניצחו את אלבה בחוץ, כמו כן הם נוצחו ע"י מלאגה רק בדקה האחרונה. אין מה להפסיד. רק לנו יש מה להפסיד. אנחנו לא מקלים ראש וכולי תקווה שנחזור ביום שישי מחויכים עם הראש קדימה ועם האפשרות לסיים ראשונים בבית".

 

עוזר המאמן גיא גודס הוסיף: "לא חושב שמה שקרה בימים האחרונים צריך להשפיע על השחקנים.

בכל מקרה, זה לא אמור להיות ככה ואני מאמין שהם יגיעו מוכנים ומרוכזים למשחק. דייויד דיבר עם השחקנים על מה שקרה, הם הוזהרו שהתנהגות כזו לא מקובלת ואסור שתחזור על עצמה. כשבנוסף, נאמר להם שאנחנו קבוצה ונשארים עם גיא גם במצב הקשה שהוא נמצא בו ונצטרך ביחד לעזור לו ולהיות איתו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים