שתף קטע נבחר

שחקן הקאובויס נהרג בתאונה, חברו לקבוצה נעצר

ג'רי בראון (25) מקבוצת המילואים של דאלאס, נהרג בתאונת דרכים קטלנית בסופ"ש. ג'וש ברנט, ששהה עמו ברכב, נעצר בחשד לנהיגה בשכרות

אוהדי הפוטבול ברחבי ארה"ב בקושי הספיקו להתאושש מהטרגדיה של ג'ובאן בלצ'ר, שירה למוות בחברתו והתאבד במגרש האימונים של קבוצתו קנזס סיטי צ'יפס, ואתמול (ש'), שבוע בדיוק לאחר מכן, חווה הענף טרגדיה נוספת.

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט: 

 

ג'רי בראון ג'וניור, שחקן קבוצת המילואים של דאלאס קאובויס, נהרג בלילה שבין שישי לשבת בתאונת דרכים קטלנית באירווינג, טקסס, כשחברו לקבוצה ג'וש ברנט, אשר שהה עמו ברכב, נעצר בחשד לנהיגה בשכרות.

 

ג'וש ברנט. בעבר בילה במאסר עקב נהיגה בשכרות (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ג'וש ברנט. בעבר בילה במאסר עקב נהיגה בשכרות(צילום: EPA)

 

לטענת המשטרה, ברנט, תאקל פותח בקאובויס, איבד שליטה על מכוניתו

שהתהפכה ועלתה באש. השוטרים שהגיעו למקום בזמן האירוע סיפרו כי ראו את ברנט גורר את בראון אל מחוץ לרכב. "אנחנו נוטים להאמין שאלכוהול היה חלק מכריע בתאונה", נמסר ממשטרת אירווינג. אגב, ב-2009 הורשע ברנט על נהיגה בשכרות ונאסר לתקופה של חודשיים.

 

הניסיונות להציל את בראון בן ה-25 נכשלו ומותו נקבע כעבור מספר שעות בבית החולים. "אנחנו עצובים והמומים מהחדשות על התאונה ועל מותו של ג'רי בראון. לבנו עם משפחתו ועם כל האנשים שהכירו ואהבו אותו", מסר הבעלים של הקאובויס, ג'רי ג'ונס. למרות המאורעות הטראגיים, דאלאס צפויה לשחק היום בסינסינטי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים