שתף קטע נבחר

אישום: אנס את הבת ושילם דמי שתיקה לאמה

בן 43 מואשם שהתעלל בבתה של זוגתו מאז גיל 6. כשהייתה בת 15 הוא אנס אותה, והאם הסכימה לקבל ממנו אלפי שקלים בתמורה לשתיקתה. לבסוף היא התחרטה ופנתה למשטרה

תושב מרכז הארץ מואשם ששילם לבת זוגו דמי שתיקה כדי שלא תתלונן על כך שאנס את בתה. על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד, הוא שילם לאישה מדי חודש סכום שנע בין 2,500 ל-3,000 שקל, אולם לאחר כמה חודשים היא התחרטה והגישה תלונה במשטרה. בשבוע הבא יתקיים דיון בנוגע למעצרו עד תום ההליכים.

 

 

בני הזוג חיו יחד במשך כעשר שנים, והבת - כיום בת 16 - סבלה מבן הזוג של אמה מאז הייתה בת 6. על פי כתב האישום הגבר (43) נהג להכות אותה במהלך ילדותה, וכשבגרה והגיעה לגיל 14 נהג להעיר אותה משינה תוך ביצוע מעשים מגונים.

על פי האישום, יומיים לפני יום הולדתה ה-15 הוא אנס אותה ואמר לה: "זה בינינו. אני תמיד אעזור לך בכסף".

 

דבר האונס התגלה לאם עוד באותו יום, אולם זו הסכימה לקבל מבן זוגה דמי שתיקה, עד שהתחרטה לאחר ארבעה חודשים. בחקירתו במשטרה הודה הנאשם שקיים יחסי מין עם הקטינה וששילם לאם.

 

בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהגישה עו"ד רויטל יעקב מהפרקליטות נטען: "הנאשם ניצל בצורה בוטה ופושעת את הקטינה שהייתה לו כבת, כדי לספק את יצריו המיניים, כשהוא עושה בה שימוש כחפץ הנועד לספק את תאוותיו. חומרת מעשיו נמצאת ברף העליון של עבירות המין - גילה הצעיר של המתלוננת בעת ביצוע המעשים, כמו גם העובדה כי לא חשש לבצע אותם כשיתר בני המשפחה נמצאים בבית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סי די בנק
אילוסטרציה. "ניצול בוטה ופושע של הקטינה"
צילום: סי די בנק
מומלצים