שתף קטע נבחר

דורה: "להחזיר את כוח ההרתעה לדוחא"

בצל חקירת מודיעין אזרחי בחשד שזייפה מסמך תארח מחר בני סכנין את האלופה בדוחא (19:00). ברק בכר לשחקנים: "מצפה לנו שבוע קשה"

חשבנו שלאחר מבצע עמוד ענן המושג כוח ההרתעה המשומש יקבל חופשה, אז חשבנו. "צריך להחזיר את כוח ההרתעה לדוחא", אמר היום (א') מאמן בני סכנין שלומי דורה לשחקניו לקראת המשחק מחר (19:00) מול האלופה עירוני קריית שמונה.

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

 

בסכנין עסוקים בימים האחרונים בחקירת משרד החקירות וייצמן יער, בחשד כי המועדון זייף מסמך במסגרת הסכם הפסקת ההתקשרות בין המועדון לשחקנה לשעבר בילאל דבאח. בסכנין מודעים לעובדה שהם חייבים לצבורא נקודות על מנת שלא להסתבך במאבקי התחתית. 

  

לרשות המאמן שלומי דורה יעמוד סגל חסר כאשר ירו בלו המורחק והמחלים מניתוח במפשעה לא יכלל בסגל. גם הקפטן חאלד חלאיילה (צהובים) ייעדר ואת מקומו ייתפוס מוחמד כליבאת. מי שהתאושש מהפציעה בכתף אותה ספג בתבוסה למכבי ת"א במחזור הקודם הוא אחמד קסום, שיתפקד בחוד וישמש כחלוץ בודד. בקבוצה מאמינים כי קאסום ייקח מנהיגות ויוביל את חבריו עם חסרונם של בלו וחלאיילה.

 

קסום (אדום). בסכנין בונים עליו בהיעדרו של חלאיילה  (צילום: חגי אהרון) (צילום: חגי אהרון)
קסום (אדום). בסכנין בונים עליו בהיעדרו של חלאיילה (צילום: חגי אהרון)

 

גם עלאא אבו סאלח התאושש מפציעתו וישוב למרכז ההגנה של דורה יחד עם עידן וייצמן. בקישור ישחקו מקסים ז'וס ואלכסנדר דוידוב שלאחרונה מפגין כושר טוב. עלי עותמאן ישוב לסגל אך שוב ימתין להזדמנות שלו מהספסל.

שלומי דורה ששמו הוזכר כמועמד להפועל חיפה, הבהיר כי אין בכוונתו לעזוב את סכנין.

 

דורה ביקש משחקניו לעשות הכל על מנת לצבור נקודות כשבין היתר אמר להם: "השבוע הוא שבוע חשוב מאד עבורנו ויכול לקבוע הרבה להמשך הליגה. מצפים לנו שני משחקי בית רצופים מול ק"ש ומול הפועל ב"ש בשבת. אנחנו צריכים לעשות את העבודה כמו שאנחנו יודעים".

 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, חמודי זבידאת, עלאא אבו סלאח, עידן ויצמן, שמעון הרוש, אלכסנדר דוידוב, מקסים ג'וס, מחמוד עבאס, מוחמד כליבאת, חאמד גנאים אחמד קאסום.

 

בכר. שבוע קשה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בכר. שבוע קשה(צילום: AFP)

 

בכר לשחקניו: "מצפה לנו שבוע קשה"

 

האלופה עירוני קריית שמונה שבה הבוקר (א') לאימוניה לאחר שסיימה בסופ"ש האחרון את הקמפיין האירופאי בהפסד 2:0 בליון.  מחר מצפה לאלופה משחק חוץ לא פשוט מול בני-סכנין שמאוד רוצה לברוח מהתחתית הבוער של ליגת העל. ברק בכר מאמן הקבוצה שיבח את שחקניו על המשחק בצרפת, אך דרש ריכוז ודיוק בפעולה האחרונה מול השער.

 

בכר אמר לשחקניו לקראת המשחק מחר: "צפוי לנו משחק קשה מול קבוצה ביתית, מצפה לנו שבוע קשה אני מקווה שנגיע דרוכים ומוכנים". לאלופה צפוי מלבד המשחק מחר גם משחק בגביע הטוטו ביום רביעי מול הפועל באר שבע המתאוששת ובשבוע הבא משחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים. בכר ימשיך עם ההרכב שניצח במחזור האחרון את רמת השרון כאשר אופיר מזרחי מקבוצת הנוער ושמעון אבוחצירה יפתחו בצוותא בחוד. בקישור ימשיכו אייבינדר, טאסבסקי,רוצ'ט וסולליך לקבל קרדיט.

 

מזרחי ואבוחצירה. יפתחו בחוד של בכר  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מזרחי ואבוחצירה. יפתחו בחוד של בכר (צילום: אורן אהרוני)

 

הרכב משוער קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן, דושאן מטוביץ', דן אייבנידר, דרקו טאסבסקי , אדריאן רוצ'ט, סנטיהו סולליך, אופיר מזרחי, ושמעון אבוחצירא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערן יופי כהן
שלומי דורה
צילום: ערן יופי כהן
מומלצים