שתף קטע נבחר

צפו: רננה רז אוהבת אישה

הכוריאוגרפית והשחקנית יוצאת מהארון השמאלני ומכריזה בסרטון חדש שיש לה מישהי. לא, זה לא מה שאתם חושבים. רגע, על מה חשבתם?

מי שעוקב בשבועות האחרונים אחרי מרצ בפייסבוק וביוטיוב הבחין ודאי שבכל הקשור לבחירות הקרבות, המפלגה פתחה מבערים. אחרי קמפיין "נשיקות" מוצלח יחסית ובאמצעותו המפלגה ניסתה להעביר את המסר שרק היא לא תשב בקואליציה עם נתניהו וליברמן, מגיע סרטון חדש בהשתתפותה של הכוריאוגרפית,  והמתייבשת הלאומית  – רננה רז.

 

 

 

"יש לי מישהי", מתוודה רז בביישנות בסרטון. "היא יודעת לגעת בדברים החשובים באמת, היא יודעת מה טוב ומה נכון. זאת הסיבה שהחלטתי לצאת מהארון". אך לפני שתתחילו לדמיין סצנות מלוכלכות בהשתתפותה של רז וזהבה גלאון, כדאי שתדעו שרז לא באמת מקיים רומן עם יו"ר המפלגה, אלא תומכת בה פוליטית.

  

 

לכו לכו

קמפיין הנשיקות שאב את השראתו מקמפיין פרסומי של רשת האופנה בנטון בשם Unhate, שם הוצגו מנהיגי העולם כשהם מתנשקים. גם הסרטון החדש של מרצ מזכיר קמפיין אחר בו הופיעה לנה דנהאם, יוצרת הסדרה "בנות". "הפעם הראשונה שלך לא צריכה להיות עם סתם אחד. את צריכה לעשות את זה עם מישהו שבאמת מבין נשים ואכפת לו מהן", הטיפה דנהאם בגאווה. אך גם במקרה זה, הרמיזה המינית התבררה כניסיון לשכנע מצביעים צעירים לא להישאר אדישים, לממש את חובתם האזרחית ולהגיע לקלפי.

 

 

עוד פוליטיקה ברשת:

 

למרות הדמיון בין שני קטעי הווידאו, במטה המפלגה טוענים שאולי הסרטון אינו מקורי במיוחד, אולם לא מדובר בחיקוי, אלא בקישור הומוריסטי שנעשה באופן טבעי כשמדברים על ההצבעה הראשונה ויחסי המין הראשונים. למעשה, הזכירו לנו במטה, שבמערכת הבחירות של 99', מרצ פרסמה עלון שנשלח לכל מצביעי הפעם הראשונה והתהדר בסלוגן "את הפעם הראשונה צריך לעשות כמו שצריך – במרצ".

 

מעבר לבדיחה, באמצעות הסרטון החדש מרצ מבקשת גם להדגיש את פעילותה למען קידום הקהילה הגאה, זאת על רקע היום הבינלאומי לזכויות האדם. הערב המפלגה עורכת ערב אמנים לזכויות אדם בו ישתתפו אמנים כמו אבטיפוס, רונה קינן, אביעד קיסוס ועוד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רננה וזהבה יושבות על העץ, כמה מנדטים יהיו למרצ?
מומלצים