שתף קטע נבחר

מצלמות האבטחה בק. ארבע: החיילים פגעו וברחו

תיעוד שהגיע לידי ynet מוכיח כי החיילים פגעו בצעיר כשנהגו בפראות נגד כיוון התנועה בקריית ארבע. ברגע האחרון נמנעו מפגיעה חמורה יותר באזרח נוסף שעמד במקום

שלושת החיילים שהודו כי דרסו בשבוע שעבר צעיר בכניסה לקריית ארבע ונמלטו מהמקום מבלי לסייע לו, טענו אמנם כי התאונה אינה תוצר של נסיעה פרועה, אך תיעוד שהגיע לידי ynet מוכיח כי הם נהגו בפראות נגד כיוון התנועה ונמנעו ברגע האחרון מפגיעה חמורה יותר באזרח נוסף, שזינק ממקומו ברגע האחרון על מנת לחמוק מהרכב ששעט לכיוונו.

 

עדכוני בחירות 2013 - באתר הבחירות של ynet  

הסיפורים הכי חמים - לפני כולם - בפייסבוק של ynet

 

בצבא ובמשטרה ממשיכים לחקור את האירוע ואת התנהגות החיילים שיצאו מבסיסם בניגוד לנהלים. הם צפויים לעמוד לדין פלילי.

 

האירוע שהתרחש ביום חמישי האחרון תועד במצלמות האבטחה של ההתנחלות קריית ארבע, הצילומים מוכיחים כי עוד טרם הדריסה נהגו החיילים באופן מסוכן והתעלמו מחוקי התנועה. מספר שניות לפני שפגעו בצעיר נראית מכוניתם של החיילים כשהיא מגיעה לכיכר וחוצה אותו נגד כיוון התנועה במהירות גבוהה מאוד, על מנת להימנע מנסיעה מאחורי כלי רכב שכבר החל לחצות את הכיכר.

 

מיד לאחר מכן מגיעים החיילים לטרמפיאדה, שבה פגעו בנער. בדרך נס הצליח אחד האזרחים במקום לקפוץ ממקומו ברגע האחרון וכך ניצל מפגיעה קשה. ההתרחשות לא עוררה התרגשות בקרב החיילים, שלא האטו כדי לבדוק את מצב הצעיר שנפגע. הם האיצו את המכונית במטרה להימלט מהמקום בהקדם האפשרי.

 

הנסיעה הפרועה העלתה חשד שמדובר בפיגוע. כתוצאה מכך פרסו כוחות הביטחון מחסומים והקפיצו כוחות רבים לגזרה, מה שהביא לבסוף ללכידת החיילים. הם טענו בתחילה כי הם אינם מעורבים במקרה, אך הודו מאוחר יותר כי אכן פגעו בצעיר והעדיפו להימלט מתוך מחשבה שלא ייתפסו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זירת התאונה
צילום: באדיבות הצלה יו"ש
בקריית ארבע
צילום: באדיבות הצלה יו"ש
מומלצים