שתף קטע נבחר

כדוריד: האחיין של ניר לוין כמעט שבר שיא מדהים

שחר לוין, בן 18 בסה"כ, כבש 21 שערים בניצחון רחובות 13:41 על ארזים ר"ג והיה רחוק שער אחד משיא הכיבושים של הליגה. מאמנו גלעד מאור: "הוא שחקן מדהים"

שחר לוין, שחקן הכדוריד של עירוני רחובות, אחיינו של כדורגלן העבר, ניר לוין, רשם היום (ו') הישג ענק, כאשר שבר את שיא הכיבושים לגילו הצעיר (18), עם 21 שערים במשחק שפתח את המחזור ה-10, בו קבוצתו הביסה 13:41 את ארזים רמת גן.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

השיא של כל הזמנים שייך לשלמה הופמן, שכבש 22 שערים ב-1 במאי 1974, בניצחון הפועל פ"ת 15:41 על הפועל חולון. לוין, אגב, היה קרוב ל-22 שערים בשניית הסיום, אבל עבירה שבוצעה עליו מנעה את השוואת השיא.

 

שחר לוין. כמעט השווה את השיא בשניית הסיום (צילום: איגוד הכדוריד) (צילום: איגוד הכדוריד)
שחר לוין. כמעט השווה את השיא בשניית הסיום(צילום: איגוד הכדוריד)

 

המשחק עצמו לא היה ממש כוחות, כאשר במחצית הראשונה רחובות הוליכה 3:21. יתר המבקיעים של רחובות: גנה קיגל 5, רועי עמרם 4, אמי צ'וקוהאמיקה,

אדם לבון וערן שור 2 כ"א, אלדר רוט, דימה ינדוביצקי, ג'ו מתתיה, אלעד ויינפלד ודן לוי 1 כ"א. לארזים: אלון זילברמן, איליה מורגולוב וטל שלו 3 כ"א, אילון שקולניק 2 נדב רצם וחן סונגו 1 כ"א. 

 

שחר לוין כמובן היה במצב רוח מצוין: "נחמד, מסתבר שאני במגמת השתפרות מהשבוע שעבר. בסוף גלעד מאור נתן הוראה לתת לי את הכדורים. כל החבר'ה עזרו לי ואני שמח שיצא ככה. הרבה משערים הגיעו במתפרצות".

 

גלעד מאור. "אם לא העבירה בסוף, הוא היה מגיע ל-22 שערים" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גלעד מאור. "אם לא העבירה בסוף, הוא היה מגיע ל-22 שערים"(צילום: אורן אהרוני)

 

לוין הוסיף: "בשבוע שעבר מול נס ציונה קיבלתי את הקרדיט כי אלון זיו היה פצוע. היום גם אלון לא היה, ואני חושב שלא איכזבתי. כמובן שאני שמח בשבילי ובשביל הקבוצה וכל השחקנים בני הגיל שלי שמקבלים הזדמנות". מאמנו גלעד מאור: "מדהים, הוא שחקן מדהים ואני מאוד שמח בשבילו. אם לא עושים עליו את העבירה בסוף, הוא כובש 22 גולים".

 

במשחקים נוספים שנערכו היום, ניצחה המוליכה מכבי ראשון לציון את קריית מוצקין 21:30, יריבתה העירונית, הפועל התאוששה מההפסד בדרבי והביסה את אס"א תל אביב 19:34. בתחתית ניצחה הפועל קריית אונו את נס ציונה 26:28 (10:14 במחצית), ורמת השרון חזרה מסביון עם 23:26.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
ניר לוין. הדוד בטוח גאה
צילום: יובל חן
מומלצים