שתף קטע נבחר

ארגון הרובאים הסתיר את עמוד הפייסבוק שלו

לאחר אירוע הטבח בבית הספר בקונטיקט, ארגון ה-NRA האמריקני הסתיר את עמוד הפייסבוק שלו מחשש לממתקפה מקוונת וכדי להמנע מביקורת חברתית

ה-NRA, ארגון הרובאים האמריקני התומך בזכות לשאת נשק, החליט להסתיר את עמוד הפייסבוק שלו מחשש למתקפה מקוונת, זאת לאחר שספג ביקורת קשה במדיה החברתית בעקבות הטבח בבית הספר בניוטאון.

 

עוד על פייסבוק וחברות ב-ynet:

צנזורה בפייסבוק: איך זה עובד

כשצרכנים נוקמים בפייסבוק

 

האתר לעומת זאת, עדיין פעיל ()
האתר לעומת זאת, עדיין פעיל

 

עמוד הפייסבוק הרשמי של הארגון www.facebook.com/NationalRifleAssociation מפנה עכשיו לעמוד הראשי של פייסבוק ולא ניתן לעשות לייק, לתייג, להגיב או לצפות בו. העמוד לא נמחק אלא ביטל את פרסומו, מה ששומר להם את היכולת להחזיר אותו לאוויר ברגע שירצו. עד כה עמודי פייסבוק של ארגונים וחברות היוו מוקד עליה לרגל לתומכים ולמתנגדים בכך שאפשרו לקיים דו שיח ברמה כלשהי, למרות שלרוב העמוד הפך לשטח קרב עמוס קללות.

 

נראה שהפעם ה-NRA חשש מגל תגובות שליליות כפי שקורה בכל פעם שישנה התרחשות בסגנון דומה. הציבור מתאגד כדי לתקוף נציגות מסוימת של מה שהוא לא אוהב כרגע.

 

ארגון הרובאים בחר להמנע ממצב שבו עליהם לצנזר תגובות בגלל קללות, מה שהיה מוביל לכעס גדול יותר מהציבור, אך זו לא הפעם הראשונה שהוא מתמודד עם תגובה חריפה מהציבור ברשתות החברתיות. ביולי השנה התרחשה תקרית ירי קטלנית נוספת שבה אדם פתח באש במהלך הקרנת הסרט האביר האפל בבית קולנוע בעיר אורורה שבמדינת קולורודו. הרוצח השתמש באקדחים, רובה סער ורימונים ורצח שניים עשר בני אדם ופצע 58. אותו יום פרסם הארגון בטוויטר הרשמי שלו "בוקר טוב יורים, תוכניות לסוף השבוע?"

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים