שתף קטע נבחר

אתם עשיתם 'לייק'. הסיפורים הביזאריים של 2012

ואף מילה על אובמה: רגע לפני סיום השנה, אספנו את 20 הידיעות הלא שגרתיות מרחבי העולם, שכל אחת זכתה ליותר מ-150 אלף צפיות ב-ynet. מהחתן ששכב עם מלצרית בחתונתו ועד לעיט ש"צד" פעוט. ואיך אפשר בלי משפחת המלוכה הבריטית

כמו כל שנה גם 2012 סיפקה כמה סיפורים בלתי שגרתיים, שעוררו עניין רב בקרב הגולשים, לצד הידיעות על המרד בסוריה, בחירת הנשיא מ"האחים המוסלמים" במצרים והטבח המזעזע החודש בבית ספר בעיר ניוטאון שקונטיקט. לקראת סוף השנה האזרחית אספנו את 20 הידיעות הלא שגרתיות מרחבי העולם, שכל אחת מהן זכתה ליותר מ-100 אלף צפיות ב-ynet ולאלפי לייקים בפייסבוק.

 

כל עדכוני בחירות 2013 - באתר הבחירות של ynet   

הסיפורים הכי חמים - לפני כולם - בפייסבוק של ynet

  

OMG! זה אמיתי. הסיפורים הביזאריים של 2011

 

1. תינוק נולד עם שש רגליים בפקיסטן 

בחודש אפריל נולד בעיר סוקור בפקיסטן תינוק עם שש רגליים, עקב מום גנטי. במכון הלאומי לבריאות הילד בפקיסטן ציינו כי התינוק נולד לאשתו של טכנאי רנטגן. "למעשה, זה לא תינוק אחד. הם שניים, אחד מהם נולד טרם זמנו", אמר מנהל המכון בעיר קראצ'י, לשם הועבר התינוק שנאבק אז על חייו.

  

זה לא תינוק אחד. הם שניים ואחד נולד טרם זמנו. התינוק עם 6 רגליים מפקיסטן (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
זה לא תינוק אחד. הם שניים ואחד נולד טרם זמנו. התינוק עם 6 רגליים מפקיסטן(צילום: רויטרס)

 

רופא במכון שלא רצה להזדהות סיפר כי הגפיים הנוספות שעמן נולד התינוק הן תוצאה של מחלה גנטית שיכולה להשפיע רק על אחד מתוך יותר ממיליון תינוקות. אביו של התינוק אמר כי הוא אסיר תודה על הטיפול שמקבל בנו. האב הוסיף כי "אנחנו משפחה ענייה. אני מודה לממשלה על הסיוע בטיפול בתינוק שלי".

  

ומה עלה בגורלו של התינוק? בסוף חודש אפריל דווח כי התינוק עבר בהצלחה ניתוח להסרת ארבע רגליים.

  

2. הדוכסית טופלס: תמונות עירום של קייט מידלטון

קייט מידלטון, או בשמה הרשמי הדוכסית מקיימברידג', מעוררת עניין רב בכל פעם ששמה מוזכר. בחודש ספטמבר פורסמו תמונות של מידלטון ללא חלק עליון. הדוכסית תועדה בעת ששהתה בחופשה בטירה בצרפת והתמונות פורסמו לראשונה במגזין הצרפתי "קלוזר".  

 

ב-BBC דווח כי התמונות הוצעו למכירה לעיתונים בבריטניה, אך הם סירבו לפרסמן. גורמים בממלכה אמרו כי בני הזוג "הביעו צער ואכזבה" על מה שהם הגדירו כחדירה לפרטיותם.

 

תמונות עירום מירח הדבש בדוכני העיתונים בצרפת. ויליאם וקייט (צילום: AFP) (צילום: AFP)
תמונות עירום מירח הדבש בדוכני העיתונים בצרפת. ויליאם וקייט(צילום: AFP)

וכאן הדוכסית עם בגדים ביחד עם בעלה בביקור במלזיה (צילום: AP) (צילום: AP)
וכאן הדוכסית עם בגדים ביחד עם בעלה בביקור במלזיה(צילום: AP)

 

בהמשך אותו חודש פורסמו תמונות נוספות של הדוכסית, בכלי תקשורת ברחבי אירופה. כעבור כמה ימים חייב בית משפט בצרפת את העיתון הצרפתי שפרסם ראשון את התמונות להפקיד את המקור. אל דאגה, עוד נחזור בהמשך למשפחת המלוכה הבריטית.

 

3. אימה בקנדה: עיט חטף פעוט בפארק  

גולש ביוטיוב שמכנה את עצמו MrNuclearCat העלה באמצע חודש דצמבר לרשת סרטון וידאו שבו נראה עיט זהוב מנמיך עוף וחוטף פעוט בפארק במונטריאול, קנדה.

 

בתחילת הסרט נראה העיט, שגודלו כשני מטרים, חג באוויר מעל פארק ציבורי, ככל הנראה פארק מאונט רויאל המקומי. לפתע הוא הנמיך עוף במהירות ונעץ את טופריו במעילו של הפעוט בטרם הפיל אותו לקרקע.

 

האם הסרט אמיתי? צפרים העריכו בתחילה כי מדובר בציפור מאולפת, אבל אז הודיע מוסד לימודי בקנדה, המתמחה באנימציה ובעיצוב דיגיטלי, כי מדובר בסרטון שיצרו שלושה סטודנטים, במהלכו הושתלו העיט והילד בסרטון.  

 

4. נחת על גבו: צפו בקפיצה למים הגרועה בהיסטוריה  

בחודש אוגוסט התקיים האירוע המרכזי של השנה, לפחות בתחום הספורט, אולימפיאדת לונדון 2012. לצד שיאי העולם שנשברו בבריכה והלבבות של חובבי הספורט הישראלים שנשברו מהאכזבות של הספורטאים שלנו, תפס את תשומת לבם של הגולשים קופץ למים מגרמניה.

 

סטפן פק קפץ למים מגובה שלושה מטרים, אך הוא איבד את אחיזתו על רגלו השמאלית ונפל על גבו למים, בטח לא כמו שלימדו אותו באימונים. קפיצתו למים הפכה ללהיט ויראלי שכותרתו "הקפיצה הגרועה ביותר בתולדות האולימפיאדה".

 

לא רק הישראלים כשלו באולימפיאדה. צפו בפיאסקו של הגרמני

 

העיקר ההשתתפות. פק הגרמני בדרכו לקפיצה הגרועה בהיסטוריה (צילום: AP) (צילום: AP)
העיקר ההשתתפות. פק הגרמני בדרכו לקפיצה הגרועה בהיסטוריה(צילום: AP)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

 

מעולם לא נראו כל כך הרבה אפסים? לוח התוצאות עם הניקוד שקיבל פק (צילום מסך) (צילום מסך)
מעולם לא נראו כל כך הרבה אפסים? לוח התוצאות עם הניקוד שקיבל פק(צילום מסך)

 

גולשים רבים צפו מאז בנחיתתו הקשה למים. רשת החדשות האמריקנית "פוקס" דיווחה בזמן המשחקים כי היה מדהים לראות את לוח התוצאות ובו הניקוד שקיבל הגרמני על קפיצתו משום שלא כל יום רואים כל כך הרבה אפסים.

  

5. בחתונה: חתן קיים יחסי מין עם מלצרית במטבח  

ואנחנו נשארים עם כוכב גרמני, הפעם מתחום אחר - במקרה שפורסם בחודש יוני. חתן מגרמניה רצה לטעום בפעם האחרונה את טעם הרווקות, אף על פי שכבר התמסד עם בחירת לבו האוסטרית. במהלך קבלת הפנים שנערכה לאחר טקס חתונתו, התגנב החתן למטבח ביחד עם אחת המלצריות - וקיים עמה יחסי מין.  

 

אביה של הכלה נכנס למטבח כדי לחטוף משהו לאכול ואז תפס את השניים על חם בשעת מעשה. האב הזועם הפסיק את המוזיקה באולם קבלת הפנים וביקש מכל הנוכחים לעזוב את המקום מבלי לציין את הסיבה למעשהו.  

 

אבי הכלה תפס את החתן והמלצרית על חם במטבח (אילוסטרציה) (צילום: shuttetstock) (צילום: shuttetstock)
אבי הכלה תפס את החתן והמלצרית על חם במטבח (אילוסטרציה)(צילום: shuttetstock)

 

בני הזוג הטריים התגרשו והחתן חויב לשלם לאשה מזונות. ומה עשה הגרוש הטרי זמן קצר לאחר גירושיו? ככל הנראה, אין כל טעם לרחם עליו משום שהוא לא בזבז זמן והתחתן עם המלצרית מחתונתו הראשונה.

 

6. סטריפ סנוקר מלכותי: הנסיך הארי צולם בעירום 

התגעגעתם למשפחת המלוכה הבריטית? הנה היא חוזרת במקום השישי ועם כוכב אחר, שגם נתפס לא לבוש. בחודש אוגוסט פורסמו תמונות מביכות ביותר מליל שכרון חושים של הנסיך הבריטי הצעיר הארי - שבהן הוא חושף הכול. 

 

באתר TMZ פורסמו תמונות עירום של הנסיך הארי. בתמונות נראה הנסיך מחבק צעירה עירומה במהלך משחק "סטריפ ביליארד", שבו נדרשים המשתתפים לפשוט את בגדיהם.  

 

בלי בושה. הנסיך הארי באחת התמונות שהביכו את ארמון המלוכה הבריטי ()
בלי בושה. הנסיך הארי באחת התמונות שהביכו את ארמון המלוכה הבריטי

הפסיד בסטריפ סנוקר ונאלץ להתפשט ()
הפסיד בסטריפ סנוקר ונאלץ להתפשט

וככה הוא נראה עם בגדים. הנסיך הארי באפגניסטן (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
וככה הוא נראה עם בגדים. הנסיך הארי באפגניסטן(צילום: gettyimages)

 

לפי הדיווח, הארי הגיע יחד עם פמליה של חברים למלון יוקרתי בעיר. בשלב מסוים של הערב הוא ירד לבר של המלון, ופגש שם חבורה של בנות שהוזמנו לעלות לסוויטה הפרטית של הנסיך. "האווירה התחממה" כאשר המבלים החלו להתפשט בזמן משחק ביליארד, ששיאו תועד. תמונות לא פחות מביכות פורסמו בהמשך החודש.

 

7. תוכנית מתיחות מצרית: אכלת אותה, אנו ישראלים!

והנה יש גם אזכור לישראל ברשימה הזו. בחודש יולי ערכה רשת הטלוויזיה המצרית "א-נהאר" תוכנית מתיחות, שבה הופלו בפח ידוענים במצרים.  

 

התוכנית הקומית "מנסה" שודרה מדי יום בחודש הרמדאן, ובכל פעם הוזמן אליה סלב מצרי לראיון. הסלב סבור כי הוא מתראיין לתוכנית אקטואליה ברשת גרמנית, ואף מקבל שאלות "רגילות". אולם כעבור זמן קצר מתחילה המתיחה, כאשר המגישה מתחילה לשאול שאלות בנוגע להסכם השלום עם ישראל.  

 

זה נגמר באלימות. צפו תוכנית המתיחות המצרית

 

באחד הפרקים ששודר התארח האמן המצרי איימן קנדיל. במהלך השידור הועלתה צופה שטלפנה לכאורה לתוכנית, שאמרה כי היא המומה מכך שאמן כמו קנדיל מופיע בערוץ ישראלי. כשהתוכנית יצאה לפרסומת החלו חילופי דברים באולפן להידרדר לפסים אלימים: קנדיל היכה צעיר מצוות ההפקה ואף סטר למגישה שנפלה על הרצפה, בעודו ממשיך להמטיר עליה קללות, מכות ובעיטות. הסוף הטוב הגיע כשבישרו לאמן שלמעשה כל המעורבים מצרים, והקהל השמח מחא כפיים.

 

8. סוף לתעלומה: העין הענקית שצפה בים שייכת ל..  

בחודש אוקטובר ניסו בעולם לפתור את התעלומה - למי שייכת העין הגדולה, שנמצאה בחוף הים בפלורידה.  

 

אדם שצעד בחוף פומפנו בפלורידה מצא את העין הענקית. הוא הכניס אותה לשקית, ודיווח על כך למשטרה. העין הועברה בשלמותה לידי מדענים, ואלה העלו שלל תשובות אפשריות לשאלה מה מקור העין, בהן - דג חרב ודיונון.  

 

העין שנמצאה לחופי פלורידה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
העין שנמצאה לחופי פלורידה(צילום: רויטרס)

החיתוכים הישרים ביססו את ההערכה: דייג חתך את העין (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
החיתוכים הישרים ביססו את ההערכה: דייג חתך את העין(צילום: רויטרס)

 

בסופו של דבר התברר כי העין היא של דג חרב. גם לשאלה כיצד ניתקה העין מבעליה יש כנראה תשובה. להערכת המדענים בפלורידה, דייג שלכד את דג החרב הוא שהסיר את העין ממנו. הערכה זו נובעת מהעובדה שעל העין נמצאו חיתוכים ישרים, ולא סימנים להיפרדות "טבעית" שלה מגופו של הדג.

 

9. טורקיה: גבר אנס ברווז השייך להורי אשתו

בחודש ספטמבר פורסם בכלי התקשורת בטורקיה על מקרה מזעזע של התעללות בבעל חיים, כשגבר מאזור העיר בורסה בטורקיה נעצר בחשד שאנס ברווז השייך להורים של אשתו.

 

טורקיה הזדעזעה. לברווז המצולם אין קשר לכתבה (צילום: דלית שחם) (צילום: דלית שחם)
טורקיה הזדעזעה. לברווז המצולם אין קשר לכתבה(צילום: דלית שחם)

 

על פי הדיווח בטורקיה, הגבר נעצר בעקבות תלונה שהגישו הוריה של אשתו, שטענו כי הוא אנס את אחד הברווזים שהם מגדלים. הם אמרו כי הגבר ביצע את המעשה בשעת לילה, בזמן ששהה בביתם. החם התלונן במשטרה כי מצא דם על הספה בבית וגם סיפר כי הברווז דימם.

 

אגב, הקנס על מעשה כזה בטורקיה הוא 250 לירות טורקיות.

 

10. טקסס: מורה שכבה עם תלמידים כשבעלה בצבא 

כשהבעל הרחק מהבית מה עושה האשה? מורה לשעבר בתיכון בטקסס שבארצות הברית הורשעה בחודש אוגוסט בקיום יחסי מין עם חמישה תלמידים בני 18 בביתה. לפי כתב האישום, היא קיימה יחסי מין עם התלמידים במשך חודשיים במהלך השנה שעברה בעת שבעלה החייל שירת מעבר לים.  

 

בריטני קולפס (28), נשואה ואם לשלושה ילדים, הורשעה ב-16 סעיפים של יחסים בלתי הולמים בין מורה לתלמיד.

 

הבעל היה בצבא, אשתו הכניסה תלמידים למיטתם. צפו בדיווח מארה"ב

 

קולפס הסגירה את עצמה בגלל סרטון וידאו מטלפון נייד, שתיעד את אחד המפגשים, והופץ ברבים. התביעה הקרינה את הסרטון המדובר במהלך המשפט. שלושה מתלמידיה לשעבר העידו כי לא ראו עצמם קורבנות, וכי לא רצו שיעמידו לדין את מורתם לשעבר לאנגלית.

 

11. צפו בתמונות: שבט נעלם של אינדיאנים נחשף  

ומצפון לדרום אמריקה. בחודש פברואר פורסמו לראשונה תמונות תקריב של בני השבט מסו-פירו באזור האמזונס.

 

אמנם, לפני כמה שנים פורסמו תמונות של בני השבט, שצולמו מהאוויר. אך הפעם צולמו בני משפחה בשבט מקרוב יחסית - ככל הנראה מעבר לנהר. בני השבט, החיים על גדות האמזונס בדרום פרו, הפגינו ידידותיות כלפי האנשים המועטים מבחוץ שנקרו בדרכם, אבל תיירים ששטו בנהר זכו מהם למטח של חצים בוערים.

 

השבט שמעולם לא נחשף לציוויליזציה  (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
השבט שמעולם לא נחשף לציוויליזציה (צילום: רויטרס)

חיים על גדות האמזונס בדרום פרו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חיים על גדות האמזונס בדרום פרו(צילום: AFP)

 

בני השבט ירו בעבר חץ קטלני לעבר ניקולס "סאהו" פלורס, שביקש לכונן מגעים רשמיים עם המסו-פירו מזה שני עשורים. על פי דיווחים אחרים הוא ניסה לתווך בין חברי השבט לבין החוקרים.  

 

12. צפו: הכלב הגבוה בעולם ושאר שיאי גינס חדשים

אתם אהבתם את כתבת הווידאו והתמונות של שיאני גינס שפורסמה בחודש ספטמבר. מהספורטאית הכבדה ביותר ועד למתעמלת המבוגרת ביותר, מהשור הנמוך ביותר ועד לסוס הגבוה ביותר, ספר השיאים של גינס ממשיך לשעשע גם את גולשי ynet.

 

זאוס יכול לשתות בקלות מהברז  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
זאוס יכול לשתות בקלות מהברז (צילום: AFP)

מוסטפה איסמעיל, בעל שרירי הזרוע הגדולים ביותר  (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מוסטפה איסמעיל, בעל שרירי הזרוע הגדולים ביותר (צילום: gettyimages)

 

13. בתול עד גיל 34 - ואב ל-82 ילדים. איך זה קרה?

בחודש אפריל פרסם השבועון השבועון הגרמני "דר שפיגל כי אד הובן, הולנדי בן 42, מעניק שירות יוצא דופן לנשים וזוגות חשוכי ילדים - תרומת זרעו בחינם.

 

בניגוד לתורמי זרע טיפוסיים, הובן שונה מכולם בכך שלמעשה הוא מקיים יחסי מין עם הנשים שלהן הוא תורם את זרעו. על פי הנתונים שאסף ההולנדי באופן עצמאי, להובן 80 אחוזי הצלחה בהבאת ילד לעולם מזרעו.

 

לא לוקח כסף, אבל מקיים יחסי מין עם הלקוחות. הובן ההולנדי ()
לא לוקח כסף, אבל מקיים יחסי מין עם הלקוחות. הובן ההולנדי

 

באופן די מפתיע, עסקיו של הובן חוקיים לגמרי ואם אחד מלקוחותיו ינסה לתבוע אותו בדרישה לקבלת סיוע בגידול הילד, לא יהיה לו כל בסיס משפטי לכך. באירופה אסור למכור זרע, ולכן מי שתורם זרע - כמו הובן לדוגמה - צריך לעשות זאת כשליחות או כתחביב.

 

14. אמא לשלושה התעוררה מתרדמת בתור בת 19

בחודש ספטמבר פורסם סיפורה של שרה תומפסון הבריטית, ששקעה בתרדמת למשך עשרה ימים וכשהתעוררה גילתה שהיא לא זוכרת דבר מ-14 השנים האחרונות, לרבות את בעלה ושלושת ילדיה.

 

גם להסתכל על עצמה במראה היה חוויה לא פשוטה עבור תומפסון, שעוד ציפתה לראות שם את דמותה בת ה-19. אותות הזמן נראו, להפתעתה, גם על פניהם של הוריה ויתר קרובי משפחתה. "הסתכלתי על אחי ואמרתי לו 'אתה קירח!'", סיפרה תומפסון על המפגש הראשון עמם. "אפילו אמרתי להוריי כמה זקנים הם נראים, זה היה כאילו הם התבגרו בן לילה".

 

האם לשלושה לא זכרה דבר מ-14 השנים האחרונות (אילוסטרציה) (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
האם לשלושה לא זכרה דבר מ-14 השנים האחרונות (אילוסטרציה)(צילום: shutterstock)

 

היא גם לא זיהתה את בעלה כריס וחשבה בתחילה שהיא עדיין במערכת יחסים עם חברהּ לשעבר. "הוא כל הזמן הסתובב סביבי, אז פשוט הנחתי שהוא עובד בבית החולים", היא שיחזרה.

 

15. צפו: קרא למגישה שמנה, היא החזירה לו בשידור

ג'ניפר ליווינגסטון, מגישת טלוויזיה מקומית בארה"ב, קיבלה מייל נזפני מצופה שכתב שהיא אינה מודל חיקוי חיובי בגלל משקלה. היא פנתה אליו בשידור, כינתה אותו בריון, והציתה דיון לאומי.

 

"כדאי שתקדמי אורח חיים בריא". ומה ענתה המגישה לצופה? צפו   

 

הצופה, שערוץ הטלוויזיה זיהה כקנת' קראוס, כתב לליווינגסטון: "בדרך כלל אינני צופה בתוכניתך, אבל עשיתי זאת לזמן קצר הבוקר. הייתי מופתע לראות שמצבך הפיזי לא השתפר במשך שנים רבות. בוודאי אינך מחשיבה את עצמך דמות הולמת לחיקוי עבור הצעירים בקהילה הזו, במיוחד עבור נערות. השמנת יתר היא אחת מהבחירות הגרועות ביותר של אדם וזהו אחד מההרגלים המסוכנים. אני כותב לך בתקווה שתשקלי את האחריות שלך בתור דמות ציבורית מקומית להפגין ולקדם אורח חיים בריא".

 

המגישה לא נשארה חייבת. היא כינתה את הדברים "התקפה על המראה החיצוני שלי, שנועדה להכאיב" ואמרה שניסתה לצחוק מהעניין, אך עמיתיה לא היו מוכנים לעבור על כך לסדר היום והם פרסמו את הדברים.

 

16. חיה בלי עבר: הנערה שזוכרת רק 24 שעות אחורה

בחודש פברואר פורסם סיפורה של ג'ס ליידון בת 19 מבריטניה לקתה בהפרעה מוחית נדירה שגרמה לכך שהיא זוכרת רק את 24 השעות האחרונות בחייה. "אני שואלת את אמא שלי 'מה יש לאכול?' והיא משיבה לי שכבר אכלתי".

 

הצעירה הבריטית אובחנה כלוקה בהפרעה המוחית לאחר שסבלה בין היתר מאובדן שמיעה וראייה, כאבי ראש קשים ובלבול. רופאיה הביעו תקווה כי בתוך חמש שנים מצבה ישתפר והאם המיוסרת סיכמה: "אנחנו רק מתפללים שתימצא תרופת פלא".

 

"אין לי עבר, רק הווה". ג'ס ליידון מבריטניה ()
"אין לי עבר, רק הווה". ג'ס ליידון מבריטניה

 

17. צפו: גולש מהוואי תפס את הגל הגדול בהיסטוריה

ובחזרה לספר השיאים של גינס. בחודש מאי הכיר צוות הספר בגארט מקנמרה, בן 44 מהוואי, כגולש שתפס את הגל הגדול ביותר שעליו גלש אדם אי פעם. מקנמרה תועד בשנה שעברה גולש על גל ענקי מול חופי פורטוגל, ולפי הערכות מומחים, גובהו של הגל היה כ-23.7 מטרים.

 

סרטון הווידאו שבו נראה מקנמרה תופס את הגל הפך ללהיט ביוטיוב, והעלה את השאלה אם מדובר בשיא עולם. מקנמרה עצמו העביר בשעתו את התמונות לידי מומחה, שטען כי ייתכן שגובה הגל היה אף כ-27.5 מטרים, אולם ועדת מומחים שבדקה את התמונות לאחרונה קבעה כי הוא היה צנוע יותר - "רק" כ-23.7 מטרים.

 

הסרטון שהפך ללהיט ביוטיוב. צפו בגל הגדול ביותר בהיסטוריה

 

18. הצעת חוק במצרים: יחסי מין עם נשים מתות  

ההצעה המוזרה הזו הוגשה לבית הנבחרים המצרי בחודש אפריל, אחרי הניצחון הסוחף של המפלגות האיסלאמיות בבחירות לפרלמנט המצרי. על פי ההצעה, יתאפשר לבעל לשכב עם אשתו לאחר מותה ל"יחסי מין של פרידה".  

 

החוק עורר זעם בקרב ארגוני נשים מצריות. במועצה הלאומית המצרית למען נשים אמרו בתגובה כי "הערעור של מעמד האשה וההמעטה בו ישפיעו בצורה שלילית על ההתפתחות ההומנית במדינה".

 

"יחסים של פרידה". ארגוני הנשים במצרים זעמו על הצעת החוק (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"יחסים של פרידה". ארגוני הנשים במצרים זעמו על הצעת החוק(צילום: AFP)

 

19. רבבות בתולות ערומות רקדו למלך סווזילנד. תראו  

בחודש ספטמבר בחר מלך סווזילנד אשה. עשרות אלפי נשים חשופות חזה צעדו ורקדו לפני המלך מסוואטי השלישי. הנשים לבשו חצאיות קצרות, אחזו במצ'טות וטלפונים סלולריים, ובמסגרת הריקוד הניפו קני סוף. לפי ההערכות, מספרן של הנשים עמד על 30 אלף עד 60 אלף.

 

"אני גאה להיות סווזית ולהיות בתולה. אנחנו כאן כדי להראות אחדות עם המלך ועם כל אחד אחר", אמרה גצ'מבינה דלמיני, בת 18, בעודה מנסה להתמודד עם הקור. עשרות תיירים עמדו בצד וצילמו תמונות של הנשים חשופות החזה.

 

אנחנו כאן כדי להראות אחדות עם המלך  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אנחנו כאן כדי להראות אחדות עם המלך (צילום: AFP)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

ההערכות: עד 60 אלף השתתפו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ההערכות: עד 60 אלף השתתפו(צילום: EPA)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

תיירים הצטלמו עם הרקדניות העירומות (צילום: EPA) (צילום: EPA)
תיירים הצטלמו עם הרקדניות העירומות(צילום: EPA)
 

 

20. ארה"ב: חזירים אכלו את החוואי שגידל אותם

חוואי בן 69 ממדינת אורגון נעלם בחודש אוקטובר אחרי שהאכיל את החיות בחוותו. קרוב משפחתו מצא את שיניו התותבות וחלקים מגופתו בתוך כלוב חזירים. "ייתכן שהוא לקה בהתקף לב או שהופל ארצה על ידי אחד מבעלי החיים ואז נהרג ונאכל על ידיהם", העריכו אז במשטרה המקומית.

 

אחיו של החוואי ההרוג, מייקל גארנר סיפר כי אחיו היה "איש עם לב טוב שהחיות היו כל החיים שלו. היו לו כל מיני סוגים של ציפורים ותרנגולי הודו שרצו בכל המקום. כולם הכירו אותו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מום נדיר. התינוק מפקיסטן שנולד עם 6 רגליים
צילום: AFP PHOTO /HO/NICH
הפילו את בעליהם ואכלו אותו? (אילוסטרציה)
צילום: shutterstock
עבודה בעיניים. העיט ש"חטף" פעוט
אורגיות עם תלמידים. בריטני קולפס מטקסס
צילום: AP
מומלצים