שתף קטע נבחר

צוללת צהובה: קריית שמונה ניצחה בנתניה 3:4

מחזור 16: הקבוצה של טל בנין נשארה מתחת לקו האדום כשהפסידה בבית לאלופה. אבוחצירה נגח יתרון לאורחים (3), סבע השווה בנגיחה משלו (6), אבל סולליך (55, 72) ועוד אחד של אבוחצירה (56) הובילו את ק"ש לניצחון. שערים של צ'ארן (80) ודג'אני (90) רק צימקו למקומיים שניצלו מתבוסה

בתחילת העונה עוד סימנו במכבי נתניה את הפלייאוף העליון כמטרה העיקרית שלהם, אבל גם אחרי המשחק הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל, הצהובים-שחורים עדיין מוצאים את עצמם מתחת לקו האדום. הקבוצה של טל בנין אירחה את עירוני קריית שמונה   במגרשה החדש וכבר בדקה השלישית, שמעון אבוחצירה הלוהט, העלה את האלופה ליתרון. מעט לאחר מכן, אחמד סבע החזיר עם שער משלו (6) ושתי הקבוצות ירדו למחצית בשיוויון 1:1.

 

 

האורחים מהצפון פתחו בצורה מצויינת את המחצית השנייה כאשר הצמד סולליך (55) ואבוחצירה (56) שוב כבשו ובישלו לזכות האלופה. סולליך הנפלא כבש שער נוסף (72), אבל דרגאן צ'ארן (80) וקובי דג'אני (90) הצילו את קבוצתם מבושה גדולה ותבוסה כואבת כשהמתיקו את הגלולה וצימקו את ההפסד לקראת הסיום.

 

 

במחצית השניה עלי חטיב ירד לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף, מבלי שלחץ יד לטל בנין. חטיב נקרא לחזור, ובנתניה הבהירו כי הנושא יטופל. כזכור, חטיב חזר רק לפני שבוע מעונש הרחקה.

 

עשרות אוהדים המתינו בסיום המשחק ליד שער היציאה, קיללו את השחקנים והמתינו למאמן בנין. כוח משטרה שמר על הסדר, ולבסוף בנין יצא משער אחר. 

 

שחקני נתניה מוחאים כפיים לזכרו של עמנואל שפר ז"ל בפתיחה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני נתניה מוחאים כפיים לזכרו של עמנואל שפר ז"ל בפתיחה(צילום: אורן אהרוני)

 

בנין: "לא הגעתי לנתניה לחצי עונה"

טל בנין ימשיך לאמן את מכבי נתניה. אחרי ההפסד, בנין נשאל לגבי עתידו בקבוצה וענה: "לא הגעתי לנתניה לחצי עונה. אני מרגיש שיש

 לי את היכולת לעשות את זה, ומרגיש שחדר ההלבשה איתי. בפיגור 4:1 מעטות הקבוצות שהיו חוזרות למשחק, אבל אנחנו חזרנו".

 

 

אחמד סבע: "לצערי, אנחנו קבוצת תחתית, ונצטרך לשחק כמו קבוצת תחתית. השערים שאנחנו סופגים פוגעים בביטחון של חלק מהשחקנים, אבל אני לא מאשים אף אחד. שחקנים שלא יידעו להתמודד עם לחץ של תחתית, אני כקפטן אדאג שהם לא יהיו בקבוצה. אני לא מקשיב לאוהדים שצועקים, כי אם הייתי מקשיב כבר מזמן לא הייתי פה".

 

 

אבוחצירה כובש את הראשון של ק"ש (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אבוחצירה כובש את הראשון של ק"ש(צילום: אורן אהרוני)

 

מהלך המשחק

דקה שלישית: שער! קריית שמונה עלתה ל-0:1. סנטיהו סולליך הגביה מצד ימין לרחבה ושמעון אבוחצירה נגח מקרוב פנימה בשביל להעלות את האלופה ליתרון מהיר.

 

מסיבת סיום שנה ב-ynet ספורט:

 

6': שער! מכבי נתניה השוותה ל-1:1. המארחים השיגו שוויון מהיר. אורי שטרית הגביה כדור מאגף שמאל ואחמד סבע נגח את השער המשווה לזכות המקומיים.

 

המבשל והכובש, סולליך ואבוחצירה חוגגים את היתרון של האלופה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
המבשל והכובש, סולליך ואבוחצירה חוגגים את היתרון של האלופה(צילום: אורן אהרוני)
 

18': אחמד סבע כמעט השלים צמד לזכותו ומהפך לזכות קבוצתו לאחר שחדר לרחבה ובעט ממצב טוב למרכז השער, אבל שוער האלופה, דני עמוס, קלט את הכדור.

 

עוד בליגת העל - מחזור 16:

 

25': עוד החמצה של סבע. החלוץ הוותיק קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, ניסה להקפיץ אותו ללא הצלחה ועמוס היה במקום ועצר את הניסיון.

 

טל בנין. אוהדי נתניה רוצים שהוא יתפטר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
טל בנין. אוהדי נתניה רוצים שהוא יתפטר(צילום: אורן אהרוני)
 

27': התקפה מתפרצת של נתניה מצד שמאל. עלי חטיב בעט מרחוק, אבל שוב השוער של קריית שמונה היה במקום.

 

55': שער! קריית שמונה עלתה ל-1:2. דושאן מטוביץ' מסר כדור לרחבה מצד שמאל וסנטיהו סולליך, מהמצטיינים במשחק בעט מחמישה מטרים בשביל להחזיר את האלופה ליתרון.

 

צמד-חמד. אבוחצירה וסולליך שוב חוגגים נגד נתניה האומללה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
צמד-חמד. אבוחצירה וסולליך שוב חוגגים נגד נתניה האומללה(צילום: אורן אהרוני)

 

56': שער! קריית שמונה כבר ב-1:3. נתניה מתפרקת? סולליך, הפעם על תקן המבשל שוב סידר אסיסט לגול לשמעון אבוחצירה שבעט בחצי גובה מ-12 מטרים לחיבורים לאחר מסירה של סולליך מצד ימין. הגנת נתניה בקושי מסתדרת.

 

72': שער! קריית שמונה עלתה ל-1:4. נתניה התפרקה! קבלו את המופע של ס-נ-ט-י-ה-ו ס-ו-ל-ל-י-ך שכבש את השער השני שלו נגד הגנת המארחים חסרת האונים.

 

שמעון אבוחצירה מעניק נשיקה לאוהד צעיר ביציע (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שמעון אבוחצירה מעניק נשיקה לאוהד צעיר ביציע(צילום: אורן אהרוני)

 

הופה גנגנם סטייל. שחקני ק"ש חוגגים על חשבונה של נתניה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הופה גנגנם סטייל. שחקני ק"ש חוגגים על חשבונה של נתניה(צילום: אורן אהרוני)

 

80': שער! נתניה מצמקת ל-2:4. הצהובים-שחורים הצילו מעט מהכבוד לאחר שצימקו את התוצאה בעקבות שער של צ'ראן.

 

90': שער! נתניה צימצמה ל-3:4. עכשיו התעוררתם? שער נוסף מצד הקבוצה של טל בנין, רק המתיק את הגלולה כאשר נגיחה של קובי דג'אני מצאה את עצמה ברשת.

 

שחקני מכבי נתניה אחרי עוד שער ברשת. נמצאים בצרות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני מכבי נתניה אחרי עוד שער ברשת. נמצאים בצרות(צילום: אורן אהרוני)

 

הרכבים

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו; טוברנו פינאס (62, עומר פרץ), עידו לוי, ירין חסן, אורי שטרית; קובי דג'אני, בן בנימין, יוסי שבחון, דראגן צ'ארן, עלי חטיב (63, עומר צלישר); אחמד סבע.

 

קריית שמונה: דני עמוס; ליאור לוי (46, אלעד גבאי), שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מטוביץ'; בראיין גרזיסיץ', דן אייבינדר (63, אדריאן רוצ'ט), אופיר מזרחי (75, רביד גזל), דארקו טאסבסקי; סנטיהו סולליך; שמעון אבוחצירה.


פורסם לראשונה 29/12/2012 17:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סנטיהו סולליך
צילום: אורן אהרוני
מומלצים