שתף קטע נבחר

ערן לוי: "אנחנו פראיירים, המשחק היה לנו בידיים"

חלוץ בית"ר ירושלים לא מרוצה מה-1:1 הביתי עם מ.ס. אשדוד. אלי כהן: "אין לנו רגל מסיימת, פיספסנו שלוש נקודות". יוסי מזרחי: "אנחנו חסרי ביטחון ורואים את זה"

הרגשה של פספוס בבית"ר ירושלים, ששלטה לאורך רוב דקות המשחק, אך סיימה ב-1:1 עם מ.ס. אשדוד בטדי. "המשחק כבר היה בידיים שלנו, אנחנו פראיירים", טען ערן לוי. "עם קצת יותר דיוק, היינו צריכים לנצח שתיים ושלוש אפס. אבל כמו הקלישאה, אם לא מבקיעים - סופגים".

 

 

ים תקצירים ב-ynet ספורט:

 

גם מאמנו של לוי, אלי כהן, התייחס לתוצאה המאכזבת, לפחות על פי יחסי הכוחות. "לא ניצלנו את המצבים. בעטנו לקורה, החמצנו ופספסנו שלוש נקודות", הודה המאמן. לגבי חיזוק בחלון ההעברות, סיפר: "יש משהו על הכוונת. יש לי 9 מוכן, אבל זה לא תלוי רק בי, אלא במועדון. אני מקווה שהתוצאות יהיו חיוביות ונוכל להביא חלוץ. אנחנו משוועים לזה מתחילת העונה. זה מה שחסר לנו, אין רגל מסיימת".

 

חיים מגרלשווילי ודריו פרננדס נאבקים עם ניר ביטון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
חיים מגרלשווילי ודריו פרננדס נאבקים עם ניר ביטון(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

בית"ר ירושלים תמריא ביום שלישי הבא לרוסיה ותשתתף במשחק ראווה מול טרק גרוז'ני ב-9 בינואר. שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והצוות הניהולי ישתתפו בטקס הנחת אבן פינה של בית כנסת בעיר, חנוכת רחוב על שם חכם יהודי ואירועים נוספים לחיזוק הקהילה היהודית. למחרת המשחק תשוב בית"ר ארץ לקראת משחק הליגה מול הפועל רמת גן.

 

"אני מרוצה מהנקודה". יוסי מזרחי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"אני מרוצה מהנקודה". יוסי מזרחי(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, סיכם: "למרות השער, לא שלטנו בקצב המשחק. בית"ר שלטה לאורך כל המחצית השנייה. היה לנו חצי ראשון טוב,

אבל לא הגענו למצבים. ועדיין, אני שבע רצון מהנקודה. אחרי שני הפסדים, לבוא לטדי ולהוציא תיקו - זה טוב".

 

מסיבת סיום שנה ב-ynet ספורט:

 

"הקבוצה חסרת ביטחון אחרי ההפסדים", המשיך המאמן האשדודי. "רואים את זה. אנחנו משחקים יותר טוב בחוץ מאשר בבית. מקווה שנשתפר ונשחק טוב יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים