שתף קטע נבחר

טניס: דודי סלע פתח את 2013 עם ניצחון

טורניר צ'נאי: המחבט מספר 1 של ישראל גבר על רג'יב רם האמריקני (135 בעולם) בתוצאה 4:6, 1:6 ועלה לסיבוב השני

פתיחה מוצלחת. הטניסאי הבכיר של ישראל, דודי סלע, פתח הערב (ג') את עונת 2013 בניצחון בסיבוב הראשון של טורניר צ'נאי שבהודו (המחלק פרסים על סך 385 אלף דולרים) על רג'יב רם בתוצאה 4:6, 1:6.

 

ים תקצירים ב-ynet ספורט:

  

המדורג 109 בעולם הגיע לתחרות ההכנה לקראת הגראנד סלאם הראשון של העונה באוסטרליה, כשמולו התייצב האמריקאי אשר מוכר לעכברי הטניס בעיקר ממשחקי הזוגות, אבל גם ביחידים זוכה להצלחה ונמצא כיום במקום ה-132 בעולם. רם, שעלה לשלב זה דרך המוקדמות, פגש לראשונה אי פעם את סלע.

 

פותחים ברגל ימין. דודי סלע (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פותחים ברגל ימין. דודי סלע(צילום: AFP)

 

פתיחת המשחק הייתה מהוססת עבור הישראלי והוא נשבר כבר במשחקון השלישי, אך מיד ענה בשבירה משלו. שני השחקנים שמרו על חבטות ההגשה שלהם עד לסיום המערכה הראשונה שהסתיימה ב-4:6 לטובתו של סלע.

 

המערכה השנייה הייתה הרבה יותר קלה עבור הישראלי, שהצליח לשבור פעמיים ולרוץ ל-0:5 מהיר. רם הצליח במשחקון השישי לשמור על ההגשה שלו ולהשיג את הנקודה הבודדת, אבל זה לא מנע מסלע לשמור בנקודה הבאה ולנצח 1:6 במשחק שארך 64 דקות בלבד.

 

עבור הניצחון, סלע זכה ב-6,660 דולרים ו-20 נקודות דירוג. בשלב הבא ממתינה לו משוכה הרבה יותר קשה שהוא יפגוש את הצרפתי פייר בנואה, המדורג 47 בעולם וחמישי בתחרות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים