שתף קטע נבחר

קרלה ברוני: סבלתי באליזה כי לא כתבתי שירים

אחרי חמש שנים כגברת הראשונה של צרפת, רעייתו של ניקולא סרקוזי מחדשת את הקריירה האמנותית שלה ותוציא אלבום חדש בשם "שירים צרפתיים קטנים באביב". סוכנה: "היא לקחה מאוד קשה את ההתקפות על בעלה והפכה לאדם לא מאושר"

אחרי חמש שנים לא קלות בארמון האליזה בפריז, הדוגמנית-זמרת שוב פוצחת בשיר: קרלה ברוני, רעייתו של נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי, מוציאה סוף סוף אלבום שירים חדש אחרי "שנים ללא אושר". כך חשף אתמול (יום ד') סוכנה של הגברת הראשונה לשעבר.

 

עוד חדשות בעולם :

סעודיה ערפה ראש עוזרת בית זרה ש'רצחה' תינוק

סקר: האמריקנים אוהבים כינים יותר מהקונגרס

 

הסוכן ברטראן דה לאבי אמר ל"דיילי מייל" הבריטי שברוני בת ה-45 "סבלה" במהלך תקופת כהונתו של בעלה כנשיא משום שלא הצליחה לכתוב שירים ולעסוק במוזיקה. לדבריו, אלבומה החדש של ברוני ייקרא "שירים צרפתיים קטנים באביב". אלבומה האחרון של הזמרת לא זכה לשבחים מצד המבקרים.

 

האלבום הקודם לא זכה לשבחים. ברוני על הבמה (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
האלבום הקודם לא זכה לשבחים. ברוני על הבמה(צילום: Gettyimages)

 

"היא סבלה משום שלא הייתה יכולה לעשות את עבודתה ככותבת שירים בעת שהתגוררה בארמון האליזה. אבל היא קיבלה החלטה. היא בחרה גבר שהיא אוהבת והיא מאושרת איתו", אמר דה לאבי. הוא הוסיף שברוני "מעולם לא הייתה אישה פוליטית ולכן לא היה לה את העור העבה הנדרש לשם כך והיא תמיד הייתה מאוד מאוד רגישה לכל ההתקפות על בעלה".

 

בראיון שהעניקה בסוף חודש דצמבר למגזין "ווג" אמרה ברוני כי מקומה של האישה הוא בביתה, עם ילדיה, וכי "נשים בדור שלי לא צריכות להיות פמיניסטיות". "יש חלוצות שפתחו את הפרצה", אמרה ברוני בראיון למגזין האופנה הידוע, "אני לא פמיניסטית פעילה בכלל. להיפך, אני בורגנית. אני אוהבת חיי משפחה, אני אוהבת לעשות אותו הדבר כל יום".

 

סוכנה של ברוני סיפר כי הביקורות שהוטחו בסרקוזי במהלך כהונתו לא עשו לה טוב והיא עצמה אמרה באחרונה שהיא מקווה שבעלה לא ירוץ לכהונה נוספת בארמון האליזה. "למעשה, היא לקחה את זה מאוד קשה ובנקודה מסוימת היא הפכה לאדם לא מאושר", תיאר הסוכן את חייה של הגברת הראשונה לשעבר.

 

אולם לדבריו, התקופה הקשה כנראה עברה וברוני "הוציאה אלבום חדש יפה ואני מקווה שהביקורות יוכלו לראות מעבר לעבר שלה כגברת ראשונה ולראות את איכויותיה האמנותיות האמיתיות".

 

אלבומה האחרון של ברוני מ-2008, "כאילו לא קרה דבר" (Comme si de rien n'etait), מכר 90 אלף עותקים בלבד בשנה שעברה ומחוץ לצרפת כמעט ולא מכירים בה כזמרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לא נהנתה בארמון האליזה. ברוני
צילום: Gettyimages
אשתו לא רוצה שיתמודד שוב לנשיאות. סרקוזי
צילום: AP
מומלצים