שתף קטע נבחר

חזיות מיוחדות להריון ולהנקה קלה

  (צילום: פול וריק) (צילום: פול וריק)

 

חזיית הנקה מעוצבת באופן המאפשר הנקה מהירה, נוחה ויעילה בכל מקום, גם אם נדרש פתרון להנקה מוצנעת ללא חשיפת הגוף, במתחם ציבורי. מומלץ לקנות אותה כבר במהלך השליש השני של ההיריון: במהלך ההיריון ובעיקר לאורך השליש השלישי גודל החזה משתנה כל הזמן - ולאחר הלידה הוא אף גדל עוד יותר. חזיות הנקה מעוצבות במיוחד להתאמה ורסטילית לשינוי הגודל של החזה, ולכן ניתן להשתמש בהן מהחודש הרביעי ועד לסוף תקופת ההנקה.

 

החל מהחודש הרביעי להיריון ועד לסיום תקופת ההנקה מידות החזה משתנות. רוב הנשים עולות במידה אחת במהלך ההיריון ומידה אחת נוספת בשבוע לאחר הלידה. לאחר שבוע- החזה חוזר לגודלו בחודש התשיעי.

 

בתקופת ההיריון ולאחר הלידה החזה והגוף מרגישים בנוח בבדים רחבים, גמישים ונושמים. ולכן חשוב לוודא שחזיית ההנקה נוחה ונעימה במגע על הגוף: בעת מדידת חזיות הנקה בזמן הרכישה בחנות, מומלץ לבחור בחזייה המציעה את התמיכה הטובה ביותר לחזה,שבנוסף מעניקה הרגשת נוחות, ומותאמת באופן מושלם לקווי המתאר הטבעיים של גופך. בתקופת ההנקה מידת החזה משתנה על בסיס יומי, ולכן רצוי שמוטיב הנוחות של חזיית ההנקה יכלול את האפשרות להתאמת החזייה לגוף במסגרת מנעד השינויים לפני ואחרי פעולת ההנקה, ולאורך כל היום.

 

 

חזיות הנקה מעוצבות במגוון רחב של חומרים בניהם כותנה, לייקרה, וסיבי מייקרו. הבחירה הפולארית ביותר נוטה בדרך כלל לכיוון חזיות הנקה מכותנה מכיוון שהן נוחות על הגוף, מעניקות תמיכה מושלמת ,נוחות מאוד לכביסה ושימוש חוזר יומיומי לאורך זמן,ובעיקר עקב העובדה שכותנה הוא בד נושם המעניק זרימת אוויר טבעית, ומונע הצטברות לחות וגירויים הגורמים לפריחה. מומלץ שתבחרי בבדים רכים ונעימים למגע על הגוף, כמו חזיות הנקה מ95% כותנה טבעית בשילוב 5% לייקרה בעלות רצועה רחבה -שיעניקו לך בנוסף לנוחות גם תמיכה מושלמת לאורך כל תקופת ההיריון, והשינויים שיעברו על גופך.

 

בכל טיפול בחזיות הנקה ובכדי ליהנות מהן לאורך זמן- חשוב מאוד להקפיד על הוראות הכביסה של היצרן.

תמיכה- בהתאמת חזיית הנקה חשוב שלא לבחור חזייה קטנה מידי- שתפעיל לחץ מיותר על רקמת החזה ועלולה לפגוע בתהליך ייצור החלב. חזיות עם עצם ברזל עלולות להפעיל לחץ ולגרום לאותו אפקט ולייצר סתימה כתוצאה מהלחץ על צינוריות החלב בשד.

 

חשוב לבחור בחזייה שתעניק תמיכה לזרימה אחידה של דם וחלב בשד. בדקי גם את נוחות פתיחת הסוגר הקדמי ביד אחת בלבד. תוכלי למצוא שני סוגי חזיות הנקה: אלו שכל הקאפ נפתח בהן- ואלו שמושכים את הקאפ הצידה- בכדי לחשוף את השד. בחזיות הנקה מקובל לסמן צד אחד באייקון נחמד- בכדי שבעת ההנקה יהיה קל יותר לזכור באיזה שד הנקת לאחרונה- ימין או שמאל. בנוסף - ודאי שחזיית ההנקה בעלת רצועות רחבות וחזקות, שיחזיקו ויתמכו בחזה היטב, וימנעו כפיפה של הכתפיים קדימה.

 

להסתרת תופעת הפטמות הבולטות שלאחר הלידה- מומלץ לבחור בחזיית הנקה עם רפידות , שתסתיר פטמות בולטות ביעילות. הרפידות מיועדות לנוחיות בשימוש גם ביום וגם בעת השינה בלילה- ומגנות על הבגדים מפני סימני טפטוף חלב. מומלץ לבחור בחזיית הנקה ללא תפרים- ובעיקר בכזו שהיא ללא תפרים בפטמה: הפטמה היא אזור מאוד מגורה לאורך כל תקופת ההנקה, ותפרים יכולים להפעיל לחץ מיותר, ולהגביר את תחושת חוסר הנוחות, והגירוי.

 

ותמיד חשוב לזכור - גם בתקופת ההיריון וההנקה אינך בעונש: בשוק קיים מבחר גדול של חזיות הנקה מבדים מחמיאים, בעיצובים בעלי ניחוח ושיק. אין סיבה לא להרגיש כמו מיליון דולר לאורך כל התקופה המשמחת הזו.

 

  • כמה: 129.90 שקלים
  • איפה: את פריטי קומפורט וור ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות





 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פול וריק
חזיית הנקה של קומפורט וור
צילום: פול וריק
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים