שתף קטע נבחר

חשד לרצח: אב לשלושה נדקר ומת בביתו

זוהיר עמאש, בן 25 מג'סר א-זרקא, נדקר ככל הנראה בקטטה. אשתו הודיעה למשטרה. שלושה חשודים נעצרו

תושב ג'סר א-זרקא בן 25 נדקר ככל הנראה בקטטה מקומית, ומת מפצעיו בביתו. אשתו של הנרצח, זוהיר עמאש, היא שהזעיקה משטרה למקום. כוחות מתחנת זכרון יעקב עצרו שלושה חשודים במעורבות ברצח.

 

 

דובר משטרת מחוז חוף ערן שקד מסר כי המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. הוא הוסיף כי נעצרו שלושה חשודים בשנות ה-20 לחייהם בחשד למעורבות. גורם אחר במשטרה אמר: "בשלב זה לא ברור מהן נסיבות האירוע. התמונה תתברר במהלך חקירות החשודים". מהמשטרה נמסר כי אחד מכיווני החקירה הנבדקים הוא ניסיון שוד שנגמר ברצח.

 

"אנחנו עדיין לא מעקלים שאיבדנו אדם זהב", אמר קרוב משפחתו של הנרצח. "מדובר בשלושה אנשים שניסו לשדוד אותו, והוא רק ניסה להגן על עצמו ועל בני משפחתו. הוא היה בקשר טוב עם כל בני וקרובי משפחתו ולא היו לו סכסוכים עם אף אדם".

 

ראש המועצה בכפר, עז א-דין עמאש, אמר שעמאש היה נשוי והיו לו שלושה ילדים. "הוא עובד במאפייה, ומוכר כאדם שקט ומכובד ולא בעייתי או מסוכסך עם אחרים. לא שמענו על קטטה בכפר, כולנו מופתעים מהמקרה".

 

תושב אחר אמר: "בדרך כלל אם יש קטטה בכפר, רוב התושבים יודעים תוך דקות, אבל במקרה הזה לא היה לנו שום מידע. יכול להיות שמדובר בקטטה שפרצה בתוך המשפחה".

 

לפני כעשרה ימים נרשמה יממה קטלנית שבה אירעו שלושה מקרי רצח.

 גבר בן 26 נדקר בקטטה בערב אל-הייב שליד כפר כנא בצפון, וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. באותה יממה נערה בת 17 מתל שבע דקרה למוות את בעלה הטרי בן ה-40. במקביל, נרצח גבר בדואי בן 49 ליד כפר הנוער אשל הנשיא, ככל הנראה הרקע לרצח היה סכסוך ישן.

 

לפני פחות מחודש נפצע נער בן 17 באורח קשה מדקירה בקלנסווה. הרקע לא ברור. לפני שלושה חודשים נפצע גבר בן 30 באורח קשה מדקירות בקטטה ליד המועצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דקירה (אילוסטרציה)
צילום: יריב לוין
מומלצים