שתף קטע נבחר

פסטיבל הזמר חוזר עם ירדנה ארזי ושירים חדשים

לקראת חזרתו של פסטיבל הזמר והפזמון לערוץ הראשון, ישודרו שתי תוכניות דוקומנטריות על ראשית דרכו של הפסטיבל, בהשתתפותם של ירדנה ארזי, חנן יובל ואחרים. בין השירים שישתתפו בערב שייערך בסוף ינואר: דנה ברגר ואריק סיני

ירדנה ארזי חוזרת לפסטיבל הזמר והפזמון - והיא לא לבד. לקראת חזרתו של הפסטיבל המיתולוגי של רשות השידור, יעלה הערוץ הראשון תוכנית מיוחדת בהשתתפות ירדנה ארזי, צדי צרפתי, אילנית, רבקה זוהר, אפרים שמיר, יזהר כהן, רוחמה רז, שולי נתן, חנן יובל, אפי נצר, לירון תאני ועוד.

 

התוכנית הדוקומנטרית "יעלה ויבוא" שתשודר בשני חלקים (24 בינואר ו-30 בינואר בשעה 22:00) תעסוק בפסטיבל החשוב והוותיק, ותביא ראיונות מיוחדים וחומרים ארכיוניים מתוך הפסטיבלים שנערכו בין השנים 1960-1980.

 

בחלקו הראשון יתואר הרקע להקמת הפסטיבל, וכיצד עבר מהרדיו לטלוויזיה. החלק השני יעסוק בשינוי שחל בפסטיבל ובשיריו, ובביקורות עליו ועל ההחלטה כי הזוכה במקום הראשון יישלח לייצג את ישראל באירוויזיון.

 

יום לאחר שידור החלק השני ישודר בערוץ הפסטיבל עצמו. היום (ג') הכריזו רשות השידור והערוץ הראשון על 12 המבצעים שישתתפו בפסטיבל. בין המבצעים נמצאים גם איה כורם, דנה ברגר, אריק סיני וגם שלושה מיוצאי התוכנית "כוכב נולד": מרים טוקאן, נעמה כהן ורון ויינרייך.

 

בין כותבי השירים ניתן למצוא גם שמות מוכרים כמו יו"ר האגודה למען החייל וחבר הכנסת לשעבר, אביגדור קהלני, שכתב את השיר "אנא אלי ענני" אותו יבצע ויינרייך בדואט עם אורית קמרי, ואת הזמר איתי פרל שכתב את "תחזרי אליו" אותו תבצע ברגר.

 

רשימת השירים נבחרה על ידי הוועדה המקצועית של רשות השידור ומתוך 800 שירים מקוריים שנשלחו במיוחד עבור התחרות. השירים יעמדו לבחירת הקהל בטקס שיתקיים בהיכל התיאטרון קרית מוצקין. הצבעת הקהל תהווה 70 אחוזים מבחירת השיר המנצח, ויתר 30 האחוזים, יורכבו מהכרעת הוועדה המקצועית המיוחדת שתשתתף בערב. הזוכה במקום הראשון יקבל פרס בסך 100 אלף שקלים.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו ארז
ירדנה ארזי. תשתתף בדוקו
צילום: עידו ארז
לאתר ההטבות
מומלצים