שתף קטע נבחר

קצת שקט: אימון רגוע ונטול אירועים לבית"ר י-ם

אחרי הסערה בשני האימונים הראשונים של שחקני הרכש הצ'צ'נים, רגיעה בגזרה הירושלמית. אוהדים לא הגיעו הפעם למתחם בית וגן, קדאייב וסדאייב זכו לסיור ברחבי העיר

שני שחקניה החדשים של בית"ר ירושלים, ג'יבריל קדאייב וזאור סדאייב, ערכו הבוקר (ש') את האימון השלישי שלהם במועדון. הפעם, לשם שינוי, האימון עבר בשקט ללא אירועים מיוחדים וללא מחאות האוהדים, כשהשניים הספיקו גם לבקר ברחבי העיר.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

באימון שנערך ביום שישי, "זכו" השניים לשריקות בוז מכ-100 אוהדים שהגיעו למתחם בית וגן, שירי נאצה ואף יריקות שכוונו לעברם. במהלך אותו בוקר סוער, הותקפו מילולית גם ראשי בית"ר ירושלים וביניהן היו"ר איציק קורנפיין.

 

בינתיים נודע כי משפחותיהם של השניים בצ'צ'ניה, מאוכזבות מקבלת הפנים המבישה שארגנו אוהדי בית"ר

 המתנגדים להצטרפותם. צמוד לקאדייב וסאדייב נמצאים מאז הגעתם עתונאים דוברי רוסית, המדווחים בהרחבה לצ'צ'ניה ורוסיה על התאקלמותם בארץ ופעולות ההתנגדות למהלך כתובות הגראפיטי, השלטים, הבוז, הקללות הגזעניות והאיומים וכן השמירה הצמודה שיש לשניים. 

 

בבית"ר הכחישו בתוקף כי נשקלה אפשרות לסגת מהמהלך ולהחזיר את שני הצ'צ'נים חזרה לארצם. במועדון ציינו כי במחאת האוהדים נוטלים חלק קטן מאוד מהקהל הרחב של הקבוצה, ובהנהלה קיבלו הודעות תמיכה רבות במהלך היממה האחרונה. "אנחנו בזים לכל אותם אוהדים שפוגעים במועדון".

 

יום שישי המסוכן

אתמול (שישי) הגיעו מאה אוהדים לאימון הם זרקו אבנים על המתחם, ניסו לתקוף את היו"ר, איציק קורנפיין, התעמתו פיזית עם הסקאוט איתן מזרחי ומאבטח נוסף וקיללו בחריפות את הבעלים ארקדי גאידמק והשחקנם הצ'צ'נים. המשטרה יחד עם כוחות יס"מ ובלשים סמויים עצרה 3 אוהדים אחד שניסה לקפוץ מעל לגדר ולהכנס למתחם נבלם על ידי מאבטח ותקף אותו, אוהד שני בעט בדלת הרכב של היו"ר קורנפיין ואוהד שלישי יידה אבן על מכונית במגרש החנייה של אנשי בית"ר.

 

הפעם האימון עבר בשקט ובשלום (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הפעם האימון עבר בשקט ובשלום(צילום: אורן אהרוני)

 

אתמול בבוקר הורחק בבית המשפט לשנה מהמגרשים אוהד שנעצר בחשד להסתה וקריאה להניף את השלש הגזעני "בית"ר טהורה לעד", ביום חמישי הורחק אוהד נוסף לשנה בחשד למעורבות בהנפת השלט הגזעני. עליהם להפקיד ערבות עצמית של 5000 שקל וערבות צד ג' של 5000 שקל ולהתייצב בהפסקת המשחקים של בית"ר בתחנת משטרה.

 

בית"ר פועלת במקביל להאריך את צו ההרחקה ל-50 אוהדים עם פוטנציאל לבעיות שלא הורשו להכנס למשחק מול א א פאחם בצו בית משפט.

 

היה להם אפילו זמן ונחת לשחק עם כדור (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
היה להם אפילו זמן ונחת לשחק עם כדור(צילום: אורן אהרוני)

 

אוהד מקבוצת האוהדים המוחים ציין: "אמרו שאנחנו בודדים, אבל אנחנו רבים וגם אם המשטרה תעצור כל יום עשרים אוהדים המחאה תמשך. לא ניתן שמוסלמים ישחקו בבית"ר. אצלנו ארקדי גאידמק גמר, אולי הוא מחפש דרך לצאת אז עכשיו יש לו סיבה".

 

יש לציין כי גאידמק עבור להעביר בקרוב שני מיליון שקל לבית"ר בשני תשלומים לפי הסכם שנחתם בתחילת העונה עם עמותת האוהדים

 

לבית"ר יש משחק ליגה מחר מול רמת השרון ובמועדון חוששים שהעסוק סביב הצ'צ'נים יגרום לפגיעה בריכוז השחקנים כפי שקרה מול בני יהודה בהפסד בטדי 0 :1 בשבת שעברה. בכל מקרה מחאת האוהדים המתנגדים למהלך תמשך גם מחר ברמת השרון.

 

הרכב משוער: הרוש, דסה, שקוורץ, בראשי, מגרלשווילי, פרננדס, קריאף, לוי, ריקן (סטיבן כהן), חן עזריאל, גלאבינה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
קדאייב וסדאייב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים