שתף קטע נבחר

בית"ר י-ם: שלושה אוהדים הורחקו מהמגרשים

האוהדים שנעצרו במהלך האימון הסוער ביום ו' הורחקו מהמגרשים לתקופה של שנה וחצי עד שנתיים. איתמר בן גביר: "האוהדים הותקפו ע"י איתן מזרחי". סקאוט הקבוצה: "שטויות במיץ עגבניות, לא נגעתי באף אחד"

בית משפט השלום הרחיק הערב (ש') את שלושת אוהדי בית"ר ירושלים שנעצרו אתמול במהלך אימון הקבוצה, לתקופה של שנה וחצי עד לשנתיים.

 

כותרות השבת בליגת העל:

 

כזכור, במהלך האימון "זכו" ג'יבריל קדאייב וזאור סדאייב, שני שחקניה הצ'צ'נים של הקבוצה, לשריקות בוז מכ-100 אוהדים שהגיעו למתחם בית וגן, ובהמשך ספגו שירי נאצה ואף יריקות. במהלך אותו בוקר סוער, הותקפו מילולית גם ראשי בית"ר ירושלים וביניהם היו"ר איציק קורנפיין.

 

האוהד שחשוד בפגיעה ברכבו של קורנפיין הורחק מהמגרשים לשנה וחצי ושוחרר בערבות של 500 שקל. אותו אוהד יוצג ע"י פעיל הימין, עו"ד איתמר בן גביר, שאמר: "האוהדים של בית"ר מתכוונים לתבוע את הסקאוט איתן מזרחי וישיבו במאבק משפטי".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בן גביר המשיך: "הצגנו לשופט קלטת בה נראה מזרחי תוקף אוהדים ושוטר שעומד לידו לא נוקף אצבע. לא ייתכן שבחסות העליהום על אוהדי בית"ר יבוצעו מעצרי שווא ויותקפו אוהדים. גם לאוהדי בית"ר יש זכויות אזרח".

 

זאור סדאייב וג'יבריל קדאייב. היום האימון עבר בשקט (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
זאור סדאייב וג'יבריל קדאייב. היום האימון עבר בשקט(צילום: עוז מועלם)

  

איתן מזרחי מסר בתגובה ל-ynet ספורט: "בולשיט, הכל שטויות במיץ עגבניות. לא נגעתי באף אחד. הם באו לתקוף ואני להפריד. זה

שקר".

 

שני האוהדים הנוספים - הראשון חשוד בזריקת אבן על רכב של אחד מאנשי הקבוצה, והשני בתקיפת מאבטח - הורחקו לשנתיים מהמגרשים ושוחררו בערבות של אלף שקל כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אוהד בית"ר ירושלים
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים