שתף קטע נבחר

0:2 לנאפולי. רומא: זמאן פוטר, בלאן מועמד

ליגה איטלקית: הקבוצה של וולטר מצארי גברה על קטאניה והשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של יובנטוס. בעקבות ההפסד המביש 4:2 בבית לקליארי, החליטה הנהלת הג'יאלורוסי להיפרד מהמאמן הצ'כי. טורינו וסמפדוריה סיימו בתיקו 0:0

הגיע כתקווה גדולה - וכעת נזרק הביתה. מאמן רומא, זדאנק זמאן, שילם את מחיר הכישלון ופוטר מתפקידו לאחר ההפסד המביש ביום ו' 4:2 בבית לקליארי. היה זה ההפסד התשיעי העונה של הג'יאלורוסי וסיכוייהם להעפיל לליגה האירופית פחתו.

 

 

עוזר המאמן אאורליו אנדריאצולי ישמש כמאמן זמני. מי שמועמדים להתמנות לתפקיד הם מאמן נבחרת צרפת לשעבר לורן בלאן ומאמן צ'זנה וקטאניה לשעבר, מרקו ג'יאמפאולו.  

 

פאולו קנבארו חוגג. נאפולי בצמרת (צילום: AFP ) (צילום: AFP )
פאולו קנבארו חוגג. נאפולי בצמרת(צילום: AFP )
 

נאפולי השוותה הערב (ש') את מספר הנקודות שלה לזה של המוליכה יובנטוס כשניצחה 0:2 בבית את קטאניה במחזור ה-23. יובה תוכל לפתוח שוב פער של שלוש נקודות אם תנצח ביום א' בחוץ את קייבו. מארק האמשיק (31) ופאולו קנבארו (44, בישול של האמשיק) כבשו את השערים.

 

אדינסון קבאני היה קרוב גם הוא לכיבוש שער במחצית הראשונה, אבל שיגר כדור אדיר שפגע במשקוף. טורינו וסמפדוריה סיימו בתיקו 0:0. עוד ביום א': פיורנטינה - פארמה, גנואה - לאציו, פאלרמו - אטאלנטה, פסקרה - בולוניה, סיינה - אינטר, מילאן - אודינזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
זדאנק זמאן
צילום: EPA
צילום: AFP
מארק האמשיק
צילום: AFP
מומלצים