שתף קטע נבחר

LX830: מחשב שלם בתוך המסך

האם המחיר הגבוה והפשרות בנוגע לחומרה שווים את האלגנטיות וממשק המגע? בדקנו את המתמודד של טושיבה בגזרת "הכל כלול"

העוברים והשבים במשרד שלנו לא היו יכולים להתעלם ממנו. מסך רחב על השולחן, כולו זועק חדשנות וצבעוניות. אז כולם עצרו להסתכל, ואז לגעת. ושם היו אפילו קריאות התלהבות. קשה שלא להתלהב כשאתה עובר בין מסכים ותמונות על מסך בגודל הזה, ומרגיש ממש כמו טום קרוז ב"דוח מיוחד". זהו הטושיבה LX830 - מחשב "הכל כלול" בעובי 5.6 ס"מ, שאם נצא רגע מהסרט שאנחנו נמצאים בו - נותן פתרון אלגנטי לאלו שלא מעוניינים במחשב נייד אך אין להם הרבה מקום על השולחן.

 


 

מה בקופסה

ה-LX830 הוא מחשב אישי ממותג, כלומר הוא מגיע מוכן מהמפעל- ללא התאמה אישית. במקום הייחודיות אתם מקבלים מוצר שהיצרן בדק ואישר שכל רכיבי החומרה פועלים ביחד בלי בעיה - ושעבר בדיקת תקינות. עם המחשב תקבלו מקלדת ועכבר אלחוטיים של טושיבה. שימו לב: המקלט מובנה בתוך המחשב. שזה אומר שאם הסט מתקלקל - אי אפשר להשתמש במקלט המובנה יותר ותצטרכו לחבר אחד משלכם.  

 

בקרבי המחשב - מעבד Intel Core i5 דור שלישי, 4 גיגה זיכרון DDR3, כונן קשיח 500GB וכרטיס מסך GeForce GT630. בקצרה: מחשב מדיה ביתי.

 

 

מחשב אלגנטי להציג על השולחן ()
מחשב אלגנטי להציג על השולחן

 

אריחים עליך

ה-830 מגיע עם Windows 8 מובנה, בין אם אתם אוהבים את המערכת החדשה או לא, כדאי להשתמש בה כדי להפיק את המקסימום ממסך המגע: התגובה טובה ומיידית, הציפוי חלק למדי כך שנוח להשתמש בפונקציית הגרירה. למרות דייקנות המסך, התוכנה עדיין בעייתית. בינתיים הדפדפן היחידי שתומך בריבוי מגע הוא אקספלורר 10 של מיקרוסופט - לא הדפדפן המוצלח ביותר בלשון המעטה. כרום כצפוי רץ מעולה אך אין עדיין תמיכה בריבוי מגע מה שפוגע בחוויה. 

 

זווית הטייה מוגבלת למדי. עם המחשב הזה לא תשענו אחורה בכסא ()
זווית הטייה מוגבלת למדי. עם המחשב הזה לא תשענו אחורה בכסא

 

המחשב כמרכז מולטימדיה

בקדמת המחשב ישנם זוג רמקולים מובנים ברמת טרנזיסטור שרק ש"ג יכול לאהוב. אם תרצו לחבר את המחשב למגבר חיצוני, תתאכזבו לגלות שאפשר לעשות זאת דרך יציאת האוזניות 3.5 מילימטר בלבד. לדגם זה אין יציאה אופטית, HDMI או קואקסלית כך שאתם יכולים לשכוח מלהנות מסרטים עם פס קול דיגיטלי, או לחבר את המחשב למסך גדול יותר או מקרן. מה שכן תמצאו זו כניסת HDMI המאפשרת להשתמש במסך כמוניטור למשחקי קונסולה או טלוויזיה.

 

סט שלם מוכן לשימוש ()
סט שלם מוכן לשימוש

 

חיבורים

ה-830 מכיל הרבה חיבורי USB ביחס למחשב נייד, ומעט למחשב נייח - 4 כניסות USB 2 ועוד 2 כניסות USB 3. בנוסף קורא כרטיסי SD, כניסת HDMI וחיבור רשת RJ-45.

 

שלל חיבורי USB ואפשרות הרחבת זיכרון ()
שלל חיבורי USB ואפשרות הרחבת זיכרון

  

 

הכל כלול ()
הכל כלול

 

סיכום

מחשבי הכל באחד תמיד היו עוף מוזר בשוק המחשבים הביתיים. תג המחיר הגבוה בצירוף עם אפשרויות שדרוג מוגבלות הפכו אותם למעין מחשבים ניידים שלא ניתנים להזזה. וישנה גם שאלת המחיר: למה שמישהו יקנה מחשב נייח עם ביצועים בינוניים, כשאפשר באותו מחיר לקבל מחשב נייד עם ביצועים זהים שתופס פחות מקום?

 

זה שיקול טוב אבל יש לזכור: ניידים לא מגיעים עם מסך מגע בגודל 23 אינץ'. זאת ועוד: ה-830 הוא לא מחשב מספק לאנשים פונקציונליים, אלא מחשב מוצלח למשתמש הביתי שרוצה שפינת המחשב שלו תהייה אופנתית. אי היכולת להוציא וידאו וסאונד כראוי מהמחשב, מגבילה את השימושים בו וחבל. מחירו 6,500 שקל והוא כולל אחריות בינלאומית לשנתיים.

 

 
Toshiba AIO LX830

Toshiba AIO LX830
מעבד

Intel® Core™ i5-3210M

‎2.50 / 3.10 Turbo GHz

זכרון 4Gb DDR3 1,600MHZ
מערכת הפעלה Windows 8 64 Bit
אחסון 500GB 5,400RPM
כונן אופטי Blu-ray Disc
כרטיס מסך

GeForce G630

VRAM 2GB

תצוגה

LED 23" 16:9 1920x1080

רב מגע 10 נקודות

חיבורים

1XRJ45

2XUSB3.0

4XUSB2.0

1XHDMI IN

SD Card Reader

קישוריות

Wi-Fi 802.11b/g/n

Bluetooth 4.0

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נאה ואלגנטי, צבעוני ומרשים
מומלצים